Gå til innhold

KGs Kvinner- hvordan ser neglene deres ut? :) (Bilder er fint.)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

nydelige neglesenger, de var jo helt perfekte :)

Hva er perfekte neglesenger, altså, hva skal til for å bli kalt det? :sjenert:

Anonymous poster hash: 50fff...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har noen av dere prøvd Suplex B kosttilskudd for hud, hår og negler? Selges på vita, Helsekosten osv..

Jeg går i hverfall på de nå pågrunn av håret og jeg merker at neglene vokser som bare det.. De tablettene holder ihvertfall neglene mine kjempe sterke. Jobber i en barnehage i små barnsavdelingen så jeg velger å klippe neglene , så jeg ikke klorer:o) Bare et lite tips til de som sliter med neglene..

Jeg brukte det en stund i fjor (sammen med ekstra vitamintilskudd) men fungerte desverre ikke.

Har negler som flaker seg opp innimellom. Er det noen som har et godt råd, så tar jeg imot. Føler jeg har prøvd det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er perfekte neglesenger, altså, hva skal til for å bli kalt det? :sjenert:Anonymous poster hash: 50fff...7a3

Helt jevne, uten neglebånd langt oppover neglan, og uten tørr hud, sprekker og ujevnheter, tenker nå jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt jevne, uten neglebånd langt oppover neglan, og uten tørr hud, sprekker og ujevnheter, tenker nå jeg da :)

Det er jo mange som har det her i denne tråden da. :sjenert:

Anonymous poster hash: 95769...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange som har det her i denne tråden da. :sjenert:

Anonymous poster hash: 95769...0f4

Haha, tviler jeg ikke på! Men nå var det bare akkurat den posten jeg så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg godt, de var kjempefine! :)

Hvordan er de lagt? Så kjempekule ut! ^^, :hjerte:

Takk dere! Har bare brukt dotting tools i forskjellige størrelser og så lagt en farge av gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Peanut

post-71068-0-89400100-1428755864_thumb.j

Tok med moccakoppen fordi neglene fikk omtrent samme farge. :3

Brukt: Chanel basecoat, Dior Lili (2 lag) og OPI Rosy Future (2 lag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

attachicon.gifimage.jpg

Tok med moccakoppen fordi neglene fikk omtrent samme farge. :3

Brukt: Chanel basecoat, Dior Lili (2 lag) og OPI Rosy Future (2 lag).

Delikate! Er det dine egne negler?

Anonymous poster hash: 397bd...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo veldig pent sagt - tusen takk :blomst:

Husker første gang jeg var å fikk ordnet neglene mine, og hun som ordnet de kommenterte neglesengene mine. Jeg skjønte ikke et kvekk om hva hun pratet om :fnise:

Men det er dine egne negler?

Så det på det første bildet du la ut, at du har veldig pene negler. Synes og det kan ha en sammenheng med pene hender, fingre.

Anonymous poster hash: 397bd...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Seajewel

Takk! :strix:

Ja, det er mine egne. ^^,

Fineste neglene jeg har sett på lenge! Hvordan klarer du å beholde de så lange uten at de knekker?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Fineste neglene jeg har sett på lenge! Hvordan klarer du å beholde de så lange uten at de knekker?

Tusen takk! :hoppendeglad:

Jeg bruker negleserum flere ganger om dagen og hånd og neglekremen til Clarins to ganger om dagen. ^^,

(Ellers så har jeg bare vendt meg til å bruke fingrene på en litt annen måte, bruker mer hele fingerputen i stedet for tuppen som jeg gjorde før, og siden av fingrene hvis jeg skal åpne opp noe eller skrive på mobil eller lignende. Det går ikke noe tregere heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere med neglesenger (<--- lærte nytt uttrykk i dag!),

Har dere det naturlig eller pleier dere dem med behandlinger og produkter? Jeg har alltid litt for mye neglebånd og tørr hud på siden av neglen. Bruker hemp-håndkremen fra The Body Shop eller håndkremen fra Avene mange ganger daglig, men ender alltid opp med at jeg må klippe bort den tørre huden på siden av neglen – huden tørker opp uansett hvor mye jeg smører meg der.

Så, neglegenier, hvordan gjør dere det?



Anonymous poster hash: a38d3...52a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere med neglesenger (<--- lærte nytt uttrykk i dag!),

Har dere det naturlig eller pleier dere dem med behandlinger og produkter? Jeg har alltid litt for mye neglebånd og tørr hud på siden av neglen. Bruker hemp-håndkremen fra The Body Shop eller håndkremen fra Avene mange ganger daglig, men ender alltid opp med at jeg må klippe bort den tørre huden på siden av neglen – huden tørker opp uansett hvor mye jeg smører meg der.

Så, neglegenier, hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: a38d3...52a

Jeg bruker veldig ofte en sånn pinne som jeg dytter ned neglebåndene med.

1. Har hendene i en bolle med varmt vann og olje i 5-10 min.

2. Bruker neglebørste for å fjerne skitt.

3. Har på neglebåndolje på hele neglen (litt unødvendig, men men)

4. Dytter ned neglebånd, og evnt klipper dem (dette er ofte en no-no hos de proffe, men jeg liker å gjøre det :rodme: )

5. Filer.

6. Smører med en god håndkrem.

Har du kanskje prøvd å bytte håndkrem? Kanskje den ikke virker for deg? Jeg smører meg kun 1-2 ganger om dagen, og mine er alltid fine. Bruker både billige og dyre håndkremer, finner liksom aldri en favoritt.

Endret av julie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...