Gå til innhold

Ny krisemåling for FrP! :D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er full av overraskelser, og liberalisme interesserer meg midt i ryggen.

Det er fortsatt lov å opptre høflig. Såpass forventer jeg faktisk fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fortsatt lov å opptre høflig. Såpass forventer jeg faktisk fra deg.

Det som er litt trist på slike forum, er at folk ikke kan beklage seg når de har vært ufin. Jeg opptrer ofte som et rasshull på slike forum. Men jeg belager alltid om jeg har vært ufin. Så man kan undre seg over hvem som er mer gal en andre og hva galskap egentlig handler om. Nå ble jeg filosofisk her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt lov å opptre høflig. Såpass forventer jeg faktisk fra deg.

Det er også i aller høyeste grad lov å la være å være høflig overfor den som erstatter ditt innlegg med "SNIP" og deretter gjør en liten enetale om sine egne kjepphester.

"SNIP" sier "Jeg driter egentlig i å diskutere med deg, men jeg har noe jeg gjerne vil få sagt."

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også i aller høyeste grad lov å la være å være høflig overfor den som erstatter ditt innlegg med "SNIP" og deretter gjør en liten enetale om sine egne kjepphester.

"SNIP" sier "Jeg driter egentlig i å diskutere med deg, men jeg har noe jeg gjerne vil få sagt."

Jeg gjør det konsekvent i alle svar jeg gir fordi jeg selv synes det er sltsomt med side opp og side ned med de samme tankene. Regnet ikke med at noen tok sånt fornærmede?! Svaret mitt til deg var på bakgrunn av religion og samfunn, mat relevant i forhold til det du selv skrev om. Dermed regnet jeg med en videre diskusjon fra deg, ikke en såret stolthet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også i aller høyeste grad lov å la være å være høflig overfor den som erstatter ditt innlegg med "SNIP" og deretter gjør en liten enetale om sine egne kjepphester.

"SNIP" sier "Jeg driter egentlig i å diskutere med deg, men jeg har noe jeg gjerne vil få sagt."

Nå må du være snill da. Du er jo aldri ufin du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det konsekvent i alle svar jeg gir fordi jeg selv synes det er sltsomt med side opp og side ned med de samme tankene. Regnet ikke med at noen tok sånt fornærmede?! Svaret mitt til deg var på bakgrunn av religion og samfunn, mat relevant i forhold til det du selv skrev om. Dermed regnet jeg med en videre diskusjon fra deg, ikke en såret stolthet.

Åssen i helsike skal jeg kunne føre en diskusjon med folk som utelater det innlegget de foregir å svare på? Det er ikke mulig å føre en diskusjon utenfor kontekst. En diskusjon er en utveksling.

"SNIP" er innledningen til en monolog.

Og ikke faen om du redigerer vekk alle innlegg du svarer på.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager selvsagt om jeg tok feil.

Religionsfrihet skal vi ha. Men det betyr ikke at samfunnet skal tilrettelegge for en religion. Religion er privat. Hva du ellers snakker om av mentale begrensninger osv. Det regner jeg med er vanlig sjikane når man ikke har argumenter, eller ikke liker andres meninger. Det er beklagelig at så mange i slike forum tyr til slikt. Jeg har ikke alltid vært noe bedre selv. Men jeg tar kritikk og jeg har såpass god sosial kompetanse, at jeg beklager meg. Har du?

Det er interessant å høre at du mener jeg ikke har argumenter når både jeg og mann42 rundspiller deg og påpeker motsetningene i dine egne argumenter når det bla. gjelder dette med et fullstendig fritt samfunn og hvilke konsekvenser det har.

Du greier heller ikke å se at jeg på noen måte har sagt at man ikke skal "ta tak i islam" - poenget var at andre radikale (som ikke er muslimer) også ytrer seg tross din påstand om det motsatte.

Jeg skulle ønske du greide å se dine egne innlegg litt utenfra, der du i det ene øyeblikket argumenterer for full frihet, men "bare" for egne statsborgere. Vel, newsflash: Når friheten bare gjelder en gruppe i et samfunn er det PER DEFINISJON ikke lenger full frihet. Altså er dine meninger så fulle av logiske svakheter at det ikke er spennende lenger. Og jeg gir en god faen i om du mener det er god folkeskikk eller ikke, du og agendaen din er gjennomskuet for lenge siden :)

Anonymous poster hash: 30792...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant å høre at du mener jeg ikke har argumenter når både jeg og mann42 rundspiller deg og påpeker motsetningene i dine egne argumenter når det bla. gjelder dette med et fullstendig fritt samfunn og hvilke konsekvenser det har.

Beklager, men jeg kan ikke se noe rund spilling her. Det jeg ser er ulike meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen i helsike skal jeg kunne føre en diskusjon med folk som utelater det innlegget de foregir å svare på? Det er ikke mulig å føre en diskusjon utenfor kontekst. En diskusjon er en utveksling.

"SNIP" er innledningen til en monolog.

Og ikke faen om du redigerer vekk alle innlegg du svarer på.

Det er da fullt mulig å gå tilbake til det opprinnelige innlegget. Det kan gjøres ved å klikke på pilen til høyre i siteringen. Dermed er ikke mine svar uten en kontekst.

Nei, jeg tar ikke alltid vekk alt. Kun de innleggene som er veldig lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske du greide å se dine egne innlegg litt utenfra, der du i det ene øyeblikket argumenterer for full frihet, men "bare" for egne statsborgere. Vel, newsflash: Når friheten bare gjelder en gruppe i et samfunn er det PER DEFINISJON ikke lenger full frihet. Altså er dine meninger så fulle av logiske svakheter at det ikke er spennende lenger. Og jeg gir en god faen i om du mener det er god folkeskikk eller ikke, du og agendaen din er gjennomskuet for lenge siden :)

Anonymous poster hash: 30792...422

Uff så sint da. Det sier noe når man selv har tapt debatten. Men det ligger muligens litt for høyt for deg. Ha en god natt da lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen i helsike skal jeg kunne føre en diskusjon med folk som utelater det innlegget de foregir å svare på? Det er ikke mulig å føre en diskusjon utenfor kontekst. En diskusjon er en utveksling.

"SNIP" er innledningen til en monolog.

Og ikke faen om du redigerer vekk alle innlegg du svarer på.

Kan umulig være godt for hjertet å være så sint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg kan ikke se noe rund spilling her. Det jeg ser er ulike meninger.

Det overrasker meg ikke. Jeg fatter ikke hvorfor jeg gidder engang. Men legger jeg denne tråden død, jeg har fått nok av dine dårlige debatteknikk, subtile (men like fullt lett synlige) personangrep og logiske svakheter. Good riddance.

Anonymous poster hash: 30792...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg skriver, er en ganske grei beskrivelse av hva redaktører i alle landets mediebedrifter gjør: De bestemmer hva som skal på trykk og på lufta, ut fra en betraktning om stoffets aktualitet og publiserbarhet. Det at NRK er lisensfinansiert er ikke ensbetydende med at alle som har en sak, skal ha rett på å fremme den der.

Nei, det skulle tatt seg ut.

Den retten er det bare AP som har!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Sandberg sier jeg bare. Hvem er tulleparti mon tro..?

Anonymous poster hash: 56ea0...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God bedring TS :-)



Anonymous poster hash: 8cbc1...7ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...