AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #161 Skrevet 25. februar 2015 Kjære Ts... Jeg orker ikke skrive så langt nå, i og med jeg får vondt av å lese denne tråden... Blir straks mint på meg selv her... Her hjemme sitter jeg i voksen alder og ønsker at noen der ute var glad i meg... Og faktisk greide å vise meg hvordan en familie stiller opp for hverandre, og tar hverandre inn i kjærlighetens varme armer... Jeg er oppvokst i fosterhjem og har fremdeles biologisk mor og far, men som er begge for syke til å være en mor og en far.... Fosterhjemmet har jeg så som så kontakt med fordi de ikke greier å ha sett mine behov i ungdomstiden og ung voksen alder hvor jeg trengte de aller aller mest særlig da jeg skulle ut og prøve livet på egenhånd på egne ben...Å møte livet der ute uten god og trygg støtte ble for vanskelig.. og jeg havnet i kjelleren allerede i en alder av 19 år... Nå har det tatt meg 10 år og jobbe meg gjennom år etter år for å klatre oppover i stigen som heter livets utfordringer.... Og er snart ferdig med ihvertfall en utdannelse... men allikevel mangler jeg så mange følelser innvendig av det å høre til, at noen i denne verden bryr seg om meg..... At jeg er god nok osv... Under fosterhjemstiden hadde jeg besøk med mor og far, både med obersvasjon og uten. Jeg mener at som mor har du ansvar for å være der for din sønn selv om du ikke makter. Du _kan_ møte han og ha samvær med han så han får en opplevelse av i det minste å ha en mor der.... Selv om han er vanskelig å takle.... Ikke gi din sønn totalt bort fra deg... Sønnen din har opplevd mye som vil være med han resten av livet. Din sønn blir dessuten eldre en dag og dersom de rundt klarer å ta vare på han vil han trenge voksne som er tilstede.... I dag sitter jeg i voksen alder av 30 og sliter enormt med følelsen av å tilhøre noe som helst sted. Jeg savner en familie som bryr seg og av og til gråter jeg alene fordi jeg ikke har følelsen av å høre til noe som helst sted. Jeg husker i oppveksten jeg satt rundt venners bord og ønsket jeg var i deres familie. Vær så snill TS, din sønn er en utfordring opplever du og det kommer av sine grunner selvfølgelig.. Og de skal jeg ikke sitte og dømme deg for selv om jeg har mine tanker om visse ting..... Men du har fremdeles mulighet til å ha samvær med han nå og da mens han bor hos en annen familie som kan gi det han trenger... Og jeg håper inderlig om han kommer til en annen familie at de kan se hans behov.. For det greide ikke mine fosterforeldre....... :/ Igjen sitter jeg innvendig ganske ødelagt etter savn etter noen mennesker som kunne vært glad i meg..... La ikke dette bli sønnen din som føler seg sviktet..... Prøv å vær et menneske som viser at en bryr seg på avstand i det minste..... Din sønn trenger deg!!!!!!!!!!!!Anonymous poster hash: d0c5b...ba4 takk for et ektefølt og flott innlegg fremmede. Lykke til videre- du er unik og sterk!-Anonymous poster hash: 86695...244 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #162 Skrevet 25. februar 2015 Redde seg selv - TS er hva dette handler om. Hun svikter sin egen sønn for egen vinning, og å håpe på at sønnen en dag forstår.....herregud hva foregår i hjertet til folk.sukk.Anonymous poster hash: 86695...244 Det er nokså åpenbart at du overhodet ikke greier å sette deg inn i denne familien sin situasjon. Du mener altså at det biologiske prinsippet trumfer alt, uansett omstendigheter, og at den eneste plausible måten mor kan vise sin kjærlighet til sin sønn, er å tviholde på ham, på tross av at hun ser at det går lukt til helvete med både gutten, småsøsknene og seg selv? Det er på tide for enkelte å våkne opp, altså. Livet er bare ikke så enkelt bestandig. Anonymous poster hash: 27a0e...670 6
Teriyaki Skrevet 25. februar 2015 #163 Skrevet 25. februar 2015 Synes folk uttaler seg veldig sterkt til å ikke ha skikkelig innsyn i saken. Jeg synes, ut fra det ts har skrevet, at hun trolig har tatt det riktige valget. Hele saken er rett og slett tragisk, og spesielt for gutten, men i noen tilfeller gjelder det å innse at man ikke er i stand til å hjelpe, og at man er nødt til å ta hensyn til resten av familien. Når barna hennes viser så sterke tegn på stress og mistrivsel så må noe gjøres. Jeg er sikker på at dette er veldig vanskelig for ts. Hun har vel neppe tatt dette valget uten å ha prøvd alt annet først. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #164 Skrevet 25. februar 2015 Redde seg selv - TS er hva dette handler om. Hun svikter sin egen sønn for egen vinning, og å håpe på at sønnen en dag forstår.....herregud hva foregår i hjertet til folk.sukk.Anonymous poster hash: 86695...244 Vil mine andre barn en dag forstå hvis jeg ofrer dem og lar dem leve med vold fra han da? TSAnonymous poster hash: 02f8e...e93
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #165 Skrevet 28. februar 2015 KjhkkbjjAnonymous poster hash: 02f8e...e93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå