Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det øker den allerede synkende kvaliteten på bloggen at så mange innlegg blir laget for å svare på forskjellig kritikk som kommer fra KG. 

Nå har hun svart en leser i kommentarfeltet på hva som har skjedd med Levi da, for de som lurte på det. Omplassert til en familie i Bø i Telemark. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sirkustjukk

Akk ja, nå rennner det sikkert inn med kommentarer om hvor sjalu, feite, trygda og fæle KG-damene er.

Hva med å vie et innlegg til den konstruktive kritikken du FAKTISK får her en gang i blant, Lene?

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst folkens, det er faktisk ikke normalt å kritisere en kvinne fordi hun ikke har barn i 31 årene. 

Jeg er en som har stilt meg kritisk til Lene før, og dere har mye rett i hva dere skriver. Men dette med barn, er faktisk å synke på lavt nivå. Er opp til hver enkelt kvinne å bestemme når og om hun vil ha barn.

 

edit: jeg ser nå at denne brukeren har beklaget seg, og det var høyst passende. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jentefranorge skrev:

Men seriøst folkens, det er faktisk ikke normalt å kritisere en kvinne fordi hun ikke har barn i 31 årene. 

Jeg er en som har stilt meg kritisk til Lene før, og dere har mye rett i hva dere skriver. Men dette med barn, er faktisk å synke på lavt nivå. Er opp til hver enkelt kvinne å bestemme når og om hun bil ha barn.

Enig! Synes heller vi skal rose Lenemor for å ikke få barn før hun er klar for det selv! Ett barn kan jo ikke akkurat omplasseres når man ikke vil prioritere annerledes 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
33 minutter siden, Gia_ skrev:

Enig! Synes heller vi skal rose Lenemor for å ikke få barn før hun er klar for det selv! Ett barn kan jo ikke akkurat omplasseres når man ikke vil prioritere annerledes 🙄

For en unødvendig og stygg kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, jentekvinne skrev:

For en unødvendig og stygg kommentar. 

Hva var stygt med den?

Synes det er stygt å drive å kritisere Lene for å ikke ta fatt på familielivet når hun er 31år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutes ago, Gia_ said:

Enig! Synes heller vi skal rose Lenemor for å ikke få barn før hun er klar for det selv! Ett barn kan jo ikke akkurat omplasseres når man ikke vil prioritere annerledes 🙄

Jeg er heller ikke veldig imponert over at hun ikke velger å prioritere hunden, men samtidig så tenker jeg at det er et riktig valg å omplassere den slik at den kan få det bedre hos noen andre. Sånn sett tenker jeg at hun har gjort det riktige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pusle skrev:

Jeg er heller ikke veldig imponert over at hun ikke velger å prioritere hunden, men samtidig så tenker jeg at det er et riktig valg å omplassere den slik at den kan få det bedre hos noen andre. Sånn sett tenker jeg at hun har gjort det riktige.

Var ikke ment ironisk mtp hunden. Bra de klarte å gi den det beste selvom det ikke var hos de, poenget var at vi ikke har noenting med når Lene evt skal begynne å stresse med å få barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Femilie skrev:

Jeg synes ikke det øker den allerede synkende kvaliteten på bloggen at så mange innlegg blir laget for å svare på forskjellig kritikk som kommer fra KG. 

Nå har hun svart en leser i kommentarfeltet på hva som har skjedd med Levi da, for de som lurte på det. Omplassert til en familie i Bø i Telemark. 

Håper Levi har det godt nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gia_ skrev:

Var ikke ment ironisk mtp hunden. Bra de klarte å gi den det beste selvom det ikke var hos de, poenget var at vi ikke har noenting med når Lene evt skal begynne å stresse med å få barn. 

Vel, ungene kan ikke omplasseres via Finn.no når man er lei dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, ungene kan ikke omplasseres via Finn.no når man er lei dem.

Nettopp. Det jeg skrev i kommentaren min over her, men var visst så stygt sagt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gia_ skrev:

Nettopp. Det jeg skrev i kommentaren min over her, men var visst så stygt sagt 🙄

Vel, jeg regner med flere enn oss to tenkte det samme alikevel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2017 den 15.09, blabla2226 skrev:

Dette synes jeg var tull. Jenta er 30. Hun er fremdeles ung, og ingen vet hva fremtiden vil bringe. Nå er jeg kritisk til mye av de tingene Lene foretar seg, men når hun selv ønsker å få barn ser jeg NULL verdi i å diskutere. Det er ingen sin sak. Det er faktisk ikke alle som får barn i 20-årene, og ikke alle havner i Ønskemamma sin situasjon heller. Selv har jeg en søster på 41 med termin i januar. Så dette temaet synes jeg man kan legge dødt

100% enig med deg altså. Men vil allikevel slenge ut en brannfakkel.  Det å få barn når man er 41 er ingen selvfølge, for de fleste av oss kvinner begynner fruktbarheten å gå nedover etter fylte tredve. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, vi vet det. Dette får vi fortalt gjennom media hele tiden.

"Fruktbarheten går ned etter fylte tretti"

"Nordmenn får færre barn"

"Flere søker hjelp til assistert befruktning"

"Førstegangsfødende blir stadig eldre"

"Flere drar på tidlig ultralyd i utlandet i frykt for komplikasjoner under svangerskapet"

Selv om det er sant at for de fleste går fruktbarheten ned i tredveåra, betyr det ikke at man bør stresse med å få barn. Jeg syns det er veldig stygt gjort å fortelle Lene at hun bør kjappa på. Det er ikke vårt ansvar. Lene har da vel mer kjennskap til sitt eget underliv enn det vi har. Det er da heller ikke sånn at man skal sprette ut unger med den første og beste som går forbi. Jeg skjønner ikke at dette er en diskusjon i det hele tatt. Man får jo ikke barn bare for å få barn. Utrolig stygt å blande seg i dette. 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milio skrev:

Jada, vi vet det. Dette får vi fortalt gjennom media hele tiden.

"Fruktbarheten går ned etter fylte tretti"

"Nordmenn får færre barn"

"Flere søker hjelp til assistert befruktning"

"Førstegangsfødende blir stadig eldre"

"Flere drar på tidlig ultralyd i utlandet i frykt for komplikasjoner under svangerskapet"

Selv om det er sant at for de fleste går fruktbarheten ned i tredveåra, betyr det ikke at man bør stresse med å få barn. Jeg syns det er veldig stygt gjort å fortelle Lene at hun bør kjappa på. Det er ikke vårt ansvar. Lene har da vel mer kjennskap til sitt eget underliv enn det vi har. Det er da heller ikke sånn at man skal sprette ut unger med den første og beste som går forbi. Jeg skjønner ikke at dette er en diskusjon i det hele tatt. Man får jo ikke barn bare for å få barn. Utrolig stygt å blande seg i dette. 

 

Enig, er bare Lenes sak det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CecilieX

Sier vel det meste om Lene når hun slipper gjenom slike kommentarer. Hjelper ikke at hun ikke har skrevet dem selv, når det er hun som sitter med publiseringsknappen og har regien på eget kommentarfelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg skjønner forsåvidt at dette med barn / ikke barn er en diskusjon som opprører, særlig for de som identifiserer seg med Lene, men derfra til å lire av seg slike ranter er det et godt stykke. Likeledes å føle behovet for hevde seg selv ved å tråkke på andre. Og hva så, om man har furubord, og bor på landsbygda, er man mindre av verdi da? Er det nok til å klassifisere folk som møkk under skoa?

Gratulerer med støttespillerne dine, Lene, you must be very proud

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så morsomt når folk kommer med slike antagelser om hvem disse "kågekjerringene" er... De skulle bare visst! Kommer vel ikke særlig lengre fra virkeligheten i mitt tilfelle i hvert fall! 

 

Også enig i  det  @CecilieX over meg her sa.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Var det ikke en "Tone" også sist gang KG fikk kjeft av Lene?

Advokat og greier som brukte trygda som skjellsord?

 

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...