Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål til moderering kan tas på PM til meg eller på Ris og Ros. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser hun har lagt ut sengen på instastoryen sin. Umiddelbart tenker jeg to ting:

1. Det må bli veldig fuktig under futon-madrassen, siden det ikke er noen pustehull i senga.

2. Hvorfor hørte hun ikke etter når en leser tipset om dette i kommentarfeltet en stund tilbake?

Ingenting er så ekkelt som en klam madrass. Vi svetter MYE om nettene og senger som enten står inntil en vegg, eller som ikke har lufting under senga, er nøkkelen til mugg.

Endret av Milio
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Milio skrev:

Jeg ser hun har lagt ut sengen på instastoryen sin. Umiddelbart tenker jeg to ting:

1. Det må bli veldig fuktig under futon-madrassen, siden det ikke er noen pustehull i senga.

2. Hvorfor hørte hun ikke etter når en leser tipset om dette i kommentarfeltet en stund tilbake?

Ingenting er så ekkelt som en klam madrass. Vi svetter MYE om nettene og senger som enten står inntil en vegg, eller som ikke har lufting under senga, er nøkkelen til mugg.

Lenemor vet jo alltid best.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun minner meg skikkelig om en av fragglene... det blir så mye tilgjøring, «se på meg, trutmunn, jeg er så søt og vimsete...» oppførsel.

Kom ned på jorda, vær litt jordnær a! Please!!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, Njuta said:

Altså.. Den siste vlogen. Overdressed og oversminket. Hun har tatt av. 

Jeg hadde nok sminket og pyntet meg skulle jeg filme meg selv og legge ut videoen i en blogg, for hele verden å se.. verre er det med alle poseringen og all en blinkingen med øyene, så påtatt :)

Endret av jentefranorge
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg hadde nok sminket og pyntet meg skulle jeg filme meg selv og legge ut videoen i en blogg, for hele verden å se.. verre er det med alle poseringen og all en blinkingen med øyene, så påtatt :)

Det er helt greit å sminke og pynte seg. Men det er mengden og blanding av klesstil jeg snakker om 😊 Har ikke sett så mange andre på Frogner som går sånn.. Det blir litt: se meg, Se meg, SE meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kritiserer LO er så sjalu og bittre. Det har til og med blitt slengt kommentarer som "kjærestene deres vil sikkert ikke ha sex med dere lengre og ser på damer som Lene.", altså.... De fleste menn jeg kjenner, synes dette er vulgært og de blir skremt bort av sånne damer. Tro det eller ei, men menn liker best naturlige og jordnære damer.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hehehe. Det blir jo litt småmorsomt når Lene skiver "se hvor fint det er i x blomsterbutikk" hvorpå bildene i hovedsak er av Lene i ulike poseringer og null fokus på butikken. 

Innlegget er ikke merket, men butikken er hyppig nevnt av ulike andre bloggere, så hvem vet. Om det er reklame har de i alle fall ikke fått god valuta for pengene. Det er jo Lene som er i fokus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne
På 2.11.2017 den 17.27, Milio skrev:

Jeg ser hun har lagt ut sengen på instastoryen sin. Umiddelbart tenker jeg to ting:

1. Det må bli veldig fuktig under futon-madrassen, siden det ikke er noen pustehull i senga.

2. Hvorfor hørte hun ikke etter når en leser tipset om dette i kommentarfeltet en stund tilbake?

Ingenting er så ekkelt som en klam madrass. Vi svetter MYE om nettene og senger som enten står inntil en vegg, eller som ikke har lufting under senga, er nøkkelen til mugg.

Når man har sånn seng legger man vanligvis en sengebunn av tynne planker mellom den nederste bunnen og madrassen for å sørge for sirkulasjon av luft. Satser på at de som har solgt sengen til Lene har informert henne om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Njuta said:

Det er helt greit å sminke og pynte seg. Men det er mengden og blanding av klesstil jeg snakker om 😊 Har ikke sett så mange andre på Frogner som går sånn.. Det blir litt: se meg, Se meg, SE meg. 

Regner nesten med hun pynter seg ekstra på film. Tror ikke hun løper rundt slikt alle dager. Er mange bloggere som tar på seg en outfit for bilder og så skifter de. Men ja,hvis hun går slikt og handler da er det litt mye....men igjen, bra folk tørr skille seg ut :)

Endret av jentefranorge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, CecilieX skrev:

Hehehe. Det blir jo litt småmorsomt når Lene skiver "se hvor fint det er i x blomsterbutikk" hvorpå bildene i hovedsak er av Lene i ulike poseringer og null fokus på butikken. 

Innlegget er ikke merket, men butikken er hyppig nevnt av ulike andre bloggere, så hvem vet. Om det er reklame har de i alle fall ikke fått god valuta for pengene. Det er jo Lene som er i fokus.

 

Merkelige poseringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, Njuta said:

Altså.. Den siste vlogen. Overdressed og oversminket. Hun har tatt av. 

Selv har jeg mer problemer med selve matlagingen. Løk, smør, sopp og bacon i kald panne og en mengde som skulle vært 1/3. Samme med kjøttet. Kokkehjertet mitt blør.

Hadde jeg skulle filma meg sjæl hadde jeg også sminka og fiksa meg (og nå er ikke jeg naturlig pen fra før av, så jeg hadde faktisk trengt det), så akkurat der skjønner jeg ikke problemet. Jeg syns faktisk det er fint at hun prøver noe nytt (vlog, matlaging). Håper hun finner en god vibe på youtube med litt forskjellig innhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Scherbatsky skrev:

Selv har jeg mer problemer med selve matlagingen. Løk, smør, sopp og bacon i kald panne og en mengde som skulle vært 1/3. Samme med kjøttet. Kokkehjertet mitt blør.

Hadde jeg skulle filma meg sjæl hadde jeg også sminka og fiksa meg (og nå er ikke jeg naturlig pen fra før av, så jeg hadde faktisk trengt det), så akkurat der skjønner jeg ikke problemet. Jeg syns faktisk det er fint at hun prøver noe nytt (vlog, matlaging). Håper hun finner en god vibe på youtube med litt forskjellig innhold.

Syns det så godt ut. Bortsett fra sopp,det klarer jeg meg uten,aldri likt. Viltgryte er utrolig godt! De posene man får kjøpt på butikken også, med litt tilsetninger, fantastisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av Lene sin blogg handler jo om mote og klær, så må være innafor å kommentere litt på stilendringen? Synes nesten det er synd at stilen hennes har endret seg så mye som den har gjort. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive stilen hun har nå, men med svær leopardpelsjakke, lærbukse, netting og oversminket ansikt blir det bare ikke bra. Lene ser desidert best ut når hun kjører nedtonet sminke og klær. Hun har jo også kjempefin hud, skjønner ikke hvorfor hun klesser på med så mange greier? Hadde jeg hatt slik hud hadde jeg vært overlykkelig 🙈 Søkte litt på Google og fant disse bildene. Det var på denne tiden jeg begynte å følge henne, for her hadde hun en stil jeg ble inspirert av. Mye bedre, etter min smak. Nå blir jeg dessverre ikke noe særlig inspirert lenger. Stilen blir for stiv, sossete og pompøs. 

31fealene_orvik_bikbok-r_2.jpg

Uten-navn-417.jpg

Uten-navn-521.jpg

767981-7-1416499838758.jpg

767981-9-1416916563703.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...