Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Gjest jentekvinne
14 minutter siden, JessicaL skrev:

Jeg tror du misforstår poenget med innlegget hennes. Det handler absolutt ikke om at noen skal bestemme når Lene eller andre skal få barn eller at alle må få barn. Det er helt ok å velge å ikke få barn i det hele tatt. Jorden er allerede overbefolket. 

Men! Dersom man som feks Lene har uttalt at barn er utrolig viktig og det er noe hun virkelig mener, så er hun jo nødt til å prioritere den drømmen eller være forberedt på at det kanskje ikke kommer til å bli noen barn. 

Har selv flere venner mellom 30-35 som har slitt med å få barn, noen har gjort ivf og likevel ikke klart det. Den sorgen unner jeg ingen. Du kan tro de angrer bittert på at de ventet for lenge. Stadig flere må ty til ivf og der er overvekten eldre kvinner. Det er i enhver kvinnes egen interesse å ta ansvar for egen fruktbarhet om barn er den store drømmen. 

At du kommenterer på folk sine valg om å vente med barn forsterker jo bare folk sin sorg og bekymring for disse tingene. Det er ingen som fortjener å få slengt i trynet at det er deres egen feil at de ikke kan få barn fordi de ventet for lenge. Det er ikke bare å knipse så står drømmemannen utenfor døren med nøkkelen til et hus på landet og Volvo stasjonsvogn. Barn er et meget personlig og ømtålig tema som ingen skal stikke nesen sin borti. Hvis Lene har lyst å leve livet til prinsen dukker opp så må jo hun få lov til det! Og hun må få lov til å ønske seg barn selv om hun er 30 som forøvrig er ingen alder med tanke på barn. Det er mange som får første barn når de er nærmere 40 år helt uten hjelp og det er noen som trenger IVF når de er 25. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, jentekvinne skrev:

At du kommenterer på folk sine valg om å vente med barn forsterker jo bare folk sin sorg og bekymring for disse tingene. Det er ingen som fortjener å få slengt i trynet at det er deres egen feil at de ikke kan få barn fordi de ventet for lenge. Det er ikke bare å knipse så står drømmemannen utenfor døren med nøkkelen til et hus på landet og Volvo stasjonsvogn. Barn er et meget personlig og ømtålig tema som ingen skal stikke nesen sin borti. Hvis Lene har lyst å leve livet til prinsen dukker opp så må jo hun få lov til det! Og hun må få lov til å ønske seg barn selv om hun er 30 som forøvrig er ingen alder med tanke på barn. Det er mange som får første barn når de er nærmere 40 år helt uten hjelp og det er noen som trenger IVF når de er 25. 

Er så hjertens enig! Nå må for F kvinnene her inne skjerpe seg litt altså! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man ønsker barn så vil det jo ikke tilsi at man ikke kan leve et slikt liv som Lene gjør? At hun allerede nå må prioritere og planlegge for å legge til rette for et kommende barn? Hun har jo tydeligvis økonomien på plass ivertfall. Og selv om hun sier at hun skal være singel "leeeenge", så er det jo sånn man kan si uten at det nødvendigvis ligger noe helt bastant over det. Kanskje er det for å slippe unna presset om å etablere seg?

Se på Nette Nestea f.eks, levde vel et liv alla Lene før hun møtte Emil, og plutselig var det både bryllup og barn før man visste ord av det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, JessicaL skrev:

Jeg tror du misforstår poenget med innlegget hennes. Det handler absolutt ikke om at noen skal bestemme når Lene eller andre skal få barn eller at alle må få barn. Det er helt ok å velge å ikke få barn i det hele tatt. Jorden er allerede overbefolket. 

Men! Dersom man som feks Lene har uttalt at barn er utrolig viktig og det er noe hun virkelig mener, så er hun jo nødt til å prioritere den drømmen eller være forberedt på at det kanskje ikke kommer til å bli noen barn. 

Har selv flere venner mellom 30-35 som har slitt med å få barn, noen har gjort ivf og likevel ikke klart det. Den sorgen unner jeg ingen. Du kan tro de angrer bittert på at de ventet for lenge. Stadig flere må ty til ivf og der er overvekten eldre kvinner. Det er i enhver kvinnes egen interesse å ta ansvar for egen fruktbarhet om barn er den store drømmen. 

Det er stor forskjell på å vente lengre enn "nødvendig" når man er i et  stabilt forhold, hvor man har alt på stell, enn at en single kvinne på 30 må skynde seg å finne en mann som hun kan få barn med

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er hun blitt deltidsblogger? Oppdaterer sjeldent og med kjedelig pjatt. Er ikke dette liksom jobben hennes?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har vært sånn (blogget lite og med lite innhold) lenge jeg. Ofte reklamer eller enkle innlegg om "småting" som en skogstur eller et random produkt som f eks iste. Men det funker ofte da, så lenge man har flatterende bilder (nå har hun jo ansatt en fotograf også) og sikrer at fansen etterspør "hemmeligheten" til den glødende huden eller hvordan hvor mye hun trener. Litt sånn typisk hverdagsblogg tenker jeg, med innslag av dypere mening innimellom. Det handler vel litt om hva som selger tenker jeg og at hun fokuserer på ting utenfor bloggen som klokkekolleksjon eller andre prosjekter. Synes ofte det er "hemmelige" ting på gang, så kommer et reklamestunt med en samarbeidspartner og så hører man ikke noe mer om det produktet. F eks swiss/matkasser/dinsko etc, listen er ganske lang! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Jeg synes det er merkelig at hun ikke viser frem mer av det som skjer i leiligheten. Det er type innhold som mange sikkert er interessert i. Nordmenn er i verdenstoppen når det gjelder å pusse opp sies det, så her kunne hun kanskje fenget en del. Skjønner ikke prioriteringene. Hun et jo etter sigende veldig engasjert men det gjenspeiles ikke i bloggingen for å si det sånn. Kanskje hun ikke har fått sponset så mye av arbeidet slik at hun ikke er forpliktet til å vise noe frem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo vært vitne til litt oppussing på bloggene i det siste, men en ting skal Lene ha ros for:

Hun får spons etter stilen sin, ikke stilen sin etter spons.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, justcurious skrev:

Ja, men i det siste har det vært enda mindre blogging enn før. Tror ikke hun kommer til å «overleve» som blogger, hun legger ikke nok arbeid i bloggen. Gidder jo ikke en gang å bry seg om rettskriving. Det viser jo hvor lite seriøst hun selv tar bloggen. Hadde det ikke vært for pengene hadde hun nok gitt seg for lengst. 

Blogg har ikke all verden å si lenger, mange bloggere som ikke blogger noe særlig lenger. Hun er en sosiale medier-kjendis, og overlever fint på Instagram og snapchat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Unika skrev:

Blogg har ikke all verden å si lenger, mange bloggere som ikke blogger noe særlig lenger. Hun er en sosiale medier-kjendis, og overlever fint på Instagram og snapchat. 

Dette. Instagram-/snapchat-spons kan koste 50k alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "kjærlighetsafæren" med Hilton endt? Har ikke sett dem sammen på SOME på lenge

Endret av Miranda16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Miranda16 skrev:

Er kjærlighetsafæren med Hilton endt? Har ikke sett dem sammen på SOME på lenge

æææ Hilton foretrekker menn da....og Lene har vel ikke skiftet kjønn? (humrer) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TøffeSnåkus skrev:

æææ Hilton foretrekker menn da....og Lene har vel ikke skiftet kjønn? (humrer) 

Jeg glemte å sette det i anførselstegn. Rettet

 

Endret av Miranda16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.10.2017 at 11:59 AM, jentekvinne said:

At du kommenterer på folk sine valg om å vente med barn forsterker jo bare folk sin sorg og bekymring for disse tingene. Det er ingen som fortjener å få slengt i trynet at det er deres egen feil at de ikke kan få barn fordi de ventet for lenge. Det er ikke bare å knipse så står drømmemannen utenfor døren med nøkkelen til et hus på landet og Volvo stasjonsvogn. Barn er et meget personlig og ømtålig tema som ingen skal stikke nesen sin borti. Hvis Lene har lyst å leve livet til prinsen dukker opp så må jo hun få lov til det! Og hun må få lov til å ønske seg barn selv om hun er 30 som forøvrig er ingen alder med tanke på barn. Det er mange som får første barn når de er nærmere 40 år helt uten hjelp og det er noen som trenger IVF når de er 25. 

Igjen, det handler ikke om at det er feil å vente eller at de får skylde seg selv. Hvor i all verden får du det fra?? Det er ikke jeg som sier til dem at de burde begynt tidligere, det er tvertimot det de sier til meg! 

Jeg bryr meg ikke det minste om når Lene får barn, hun er bare et eksempel på en tendens i samfunnet. Det er mange som venter selv om de har partner også. Årene går forbausende fort mens man venter på at alt det andre skal bli perfekt. Bare fordi at noen kvinner har god fruktbarhet til 40+  og uten problemer blir gravide så betyr det ikke at det er noe alle kan regne med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ModestyBlaise

Innser at jeg har gått langt over streken i diskusjon rundt Lene og valg av å vente med barn. Sorry!

Endret av ModestyBlaise
For privat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.10.2017 den 0.05, Milio skrev:

Vi har jo vært vitne til litt oppussing på bloggene i det siste, men en ting skal Lene ha ros for:

Hun får spons etter stilen sin, ikke stilen sin etter spons.. 

Eller mangelen på stil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene får med seg alt som blir skrevet her. Nå har det kommet et nytt blogginnlegg. Er enig i at den barne diskusjonen er idiotisk. Men hun glemmer å ta med at brukeren har unnskyldt seg i tråden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...