Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Milio skrev:

Interessant. Hva gikk den for og hva var prisant?

Den gikk for 10.3 mill, tror prisantydning var 9.7?

Screenshot_20170611-210925.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, LanaLane skrev:

Jeg var faktisk med i budrunden på leiligheten hennes, men vi kjøpte en mye finere en til slutt (synes jeg da :D) . Uansett fikk jeg hele loggen, og da budene begynte å bli høye var det forbehold om at møbler, tepper, lamper skulle følge med. Det var flere som la inn bud med forbehold om... Det tok lang tid før budene begynte å komme, og personlig hadde jeg trodd den ville gå for mer. 

Ja, noe må man jo tjene penger på (møblene som blir igjen), så snart de sponsede møblene kommer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LanaLane skrev:

Den gikk for 10.3 mill, tror prisantydning var 9.7?

Screenshot_20170611-210925.png

Når jeg ser tilbake på alle designmøblene hun hadde i den leiligheten, så har jo vedkomne som kjøpte leiligheten egentlig kjøpt til prisant. Det er vel stæsj der for et par hundre tusen. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å dra fokus bort fra LO her, men kan noen linke meg CBE tråden eller si hva jeg skal google for å finne en aktiv tråd om henne? har innmari lyst å lese folks meninger om den stive innredningen :P men finner bare tråder som er avslutta i 2016 jeg .. ingen aktive 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Susilusi skrev:

Mener ikke å dra fokus bort fra LO her, men kan noen linke meg CBE tråden eller si hva jeg skal google for å finne en aktiv tråd om henne? har innmari lyst å lese folks meninger om den stive innredningen :P men finner bare tråder som er avslutta i 2016 jeg .. ingen aktive 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun alene med venninna på hotellet i Frankrike? Er ingen mennesker på bildene hennes fra området, bassenget eller sittegruppene...(!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at folk orker å ha bikinitrusa så langt oppi rumpa jeg! Hadde jeg ikke taklet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Reklamerer for glutenfrie produkter og lovpriser effekten på magen.

På ferie og spiser både croissanter og pizza jeg er villig til å vedde på ikke inneholder et fnugg glutenfri melblanding😉

Hæsjtagg troverdighet🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at både Kristina Andersen, Anja Johansen og Lene reklamerer for disse glutenfrie produktene. Så vidt jeg vet har ingen av dem gluten allergi eller intoleranse og spiser både pizza og viser bilder av nybakt hvetebakst i andre innlegg. Men når de får betalt for å skrive om glutenfrie produkter, da har samtlige plutselig vondt i magen av gluten viser det seg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
19 minutter siden, texas1990 skrev:

Har sett at både Kristina Andersen, Anja Johansen og Lene reklamerer for disse glutenfrie produktene. Så vidt jeg vet har ingen av dem gluten allergi eller intoleranse og spiser både pizza og viser bilder av nybakt hvetebakst i andre innlegg. Men når de får betalt for å skrive om glutenfrie produkter, da har samtlige plutselig vondt i magen av gluten viser det seg. 

Jupp, imaginær cøliaki har slått hardt og brutalt ned i bloggeverdenen...

Godt de kan bli sponset🙄

#tennerlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, texas1990 skrev:

Har sett at både Kristina Andersen, Anja Johansen og Lene reklamerer for disse glutenfrie produktene. Så vidt jeg vet har ingen av dem gluten allergi eller intoleranse og spiser både pizza og viser bilder av nybakt hvetebakst i andre innlegg. Men når de får betalt for å skrive om glutenfrie produkter, da har samtlige plutselig vondt i magen av gluten viser det seg. 

Det er helt sjukt. Erstatningsproduktene er vel ikke noe sunnere enn de med gluten heller, er vel faktisk ofte tilsatt mer sukker og karbo.. Skjønner ikke at de gidder. Var nylig på utbredelse selv, sjeleglad jeg slipper glutenfritt, jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun skrev noen om at det er "moro" å pusse opp leilighet. Klart det er det, når du får kastet sponsing etter deg og betaler folk for å gjøre jobben. Jeg har litt vanskelig for å tro at hun hadde likt det like godt hvis hun måtte gjøre alt selv. 

Jeg synes dette er litt trist.. Jeg likte Lene så godt før.. Nå virker hun så overfladisk. Men skriver innlegg om "hvem hun er" for å bevise leserne sine? Live as you preach, sier jeg bare. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk over hvor mange mennesker bloggerne faktisk trokker på tærne, med all denne sponsingen. Nå også mennesker som er kronisk syke og ikke tåler gluten. Her får bloggerne kastet matvarer etter seg, mens de med intoleranse eller cøliaki (sistnevnte kan søke om økonomisk støtte) må betale i dyre dommer for mat som kan holde livskvaliteten deres oppe. Jeg blir kvalm.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Tenk over hvor mange mennesker bloggerne faktisk trokker på tærne, med all denne sponsingen. Nå også mennesker som er kronisk syke og ikke tåler gluten. Her får bloggerne kastet matvarer etter seg, mens de med intoleranse eller cøliaki (sistnevnte kan søke om økonomisk støtte) må betale i dyre dommer for mat som kan holde livskvaliteten deres oppe. Jeg blir kvalm.

Ja, det er en helt merkelig ting å reklamere for. Spesialisten jeg var hos på sykehuset sa dessuten at de færreste med magevondt har glutenallergi. Og man kan ikke diagnostisere seg selv, og heller ikke utifra en enkel blodprøve, man må faktisk gjøre det "the-old-fashion-way" med kamera opp i rattattaen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Unika skrev:

Ja, det er en helt merkelig ting å reklamere for. Spesialisten jeg var hos på sykehuset sa dessuten at de færreste med magevondt har glutenallergi. Og man kan ikke diagnostisere seg selv, og heller ikke utifra en enkel blodprøve, man må faktisk gjøre det "the-old-fashion-way" med kamera opp i rattattaen. 

Ja, jeg har verken cøliaki eller glutenintoleranse, men har vært utredet. Resultat; tander mage/tarm. IKKE det samme. Legen min sa at man skal heller ikke drive å manipulere magen og diagnostisere seg selv. Jeg kan ikke fatte hvor egoistisk man faktisk kan være, mtp de som faktisk ER kronisk syk. For jo, det er nok verken billig eller gøy, regner jeg med, å ha en kronisk sykdom, hvor det er blitt trendy å late som man har det. Det er faktisk alvorlig for de med cøliaki. Jeg kjenner et par som har hatt det hele livet. Store opp og nedturer, fysisk og psykisk. Må lage alt fra scratch, siden det er lite å oppdrive på markedet (mulig mere nå) og et helvete å gå i butikken for å handle, samt gå på restauranter. Eier ikke skam eller empati, enkelte bloggere. Alt for penga.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skorpion89 skrev:

Tenk over hvor mange mennesker bloggerne faktisk trokker på tærne, med all denne sponsingen. Nå også mennesker som er kronisk syke og ikke tåler gluten. Her får bloggerne kastet matvarer etter seg, mens de med intoleranse eller cøliaki (sistnevnte kan søke om økonomisk støtte) må betale i dyre dommer for mat som kan holde livskvaliteten deres oppe. Jeg blir kvalm.

Greit nok, men bloggerne får jo sponset ting hele tiden som jeg kunne tenkt meg og evt betale om jeg er interessert. Vi snakker tannlege, mat, neglebehandling, frisør, møbler, oppussing, ferier osv. 

Er vel å dra det litt langt og pådra at de tråkker folk på tærne av den grunn. 

Endret av Mayoo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Mayoo skrev:

Greit nok, men bloggerne får jo sponset ting hele tiden som jeg kunne tenkt meg og evt betale om jeg er interessert. Vi snakker tannlege, mat, neglebehandling, frisør, møbler, oppussing, ferier osv. 

Er vel å dra det litt langt og pådra at de tråkker folk på tærne av den grunn. 

Men cøliaki er da en kronisk sykdom, som faktisk kan ende fatalt, for å sette det litt på spissen. Det er ikke et valg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skorpion89 skrev:

Men cøliaki er da en kronisk sykdom, som faktisk kan ende fatalt, for å sette det litt på spissen. Det er ikke et valg.

Neida, men en har jo strengt tatt ikke et valg når det kommer til å gå til tannlegen heller. Eller klippe håret. Og det må jo være kjipt for de som ikke har råd til å ta med barna sine på ferie når CBE kan dra sine to små med på sponset ferier både titt og ofte? 
Nei vet du hva. Er helt enig i mye av den kritikken bloggerne får, men det å si at de tråkker de med cølliki på tærne fordi de tar imot glutenfrie produkter blir litt som å si at de tråkker de som er lam på føttene ved å reklamere for sko. 

Endret av Mayoo
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...