Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Sunn_jente skrev:

Fikk du ikke kommentaren din godkjent ?😳

Har ikke kommentert, bare la merke til at det bare var støttende kommentarer og ingen kritiske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jaggu, er fest i dag og gitt🥂 Ikke rart hun ikke kan ha hund, er jo party HVER dag! Lurer på hvor hun skal bo når hun må flytte om en uke og ikke har kjøpt noe annet. Blir vel på favorittstedet Tjuvholmen det, så vi kan få mange snaps av såååååå fiiiiiint det er på Tjuvholmen, som det gleeeeeedeeees! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maydis8 skrev:

Nei jaggu, er fest i dag og gitt🥂 Ikke rart hun ikke kan ha hund, er jo party HVER dag! Lurer på hvor hun skal bo når hun må flytte om en uke og ikke har kjøpt noe annet. Blir vel på favorittstedet Tjuvholmen det, så vi kan få mange snaps av såååååå fiiiiiint det er på Tjuvholmen, som det gleeeeeedeeees! 

Hun var jo på møte hos "Frogner House Apartments". SPONSopphold der vel, til hun finner ny leilighet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

La forresten inn en kommentar hvor jeg spør hvorfor hun ikke merker iste-reklamen på Snapchat. Får se om det går under hets da😉

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Hun var jo på møte hos "Frogner House Apartments". SPONSopphold der vel, til hun finner ny leilighet.

Ja der har hun jo bodd før, viktig å bo nærheten veit du😉 Kan ikke gå glipp av en rooftop fest!

Endret av Maydis8
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som vet om hun svarte på alle spørsmålene hun fikk ang om hun har fylt i leppene? 

Orker rett og slett ikke se disse vlogene hennes, men er jo fortsatt nysgjerrig da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stinecarine skrev:

Er det forresten noen som vet om hun svarte på alle spørsmålene hun fikk ang om hun har fylt i leppene? 

Orker rett og slett ikke se disse vlogene hennes, men er jo fortsatt nysgjerrig da

Tror ikke hun svarte på noen av de, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det der, har sett folk på en måte "glemme dyrene sine" når de ikke passer inn i livsstilen lenger, jeg skjønner ikke at det går an, man blir jo så glad i de.:hjerte:

( ment som generelle refleksjoner, ikke som kritikk )

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Merkelig det der, har sett folk på en måte "glemme dyrene sine" når de ikke passer inn i livsstilen lenger, jeg skjønner ikke at det går an, man blir jo så glad i de.:hjerte:

( ment som generelle refleksjoner, ikke som kritikk )

Eneste lene er glad i er seg selv, satt på spissen...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

La forresten inn en kommentar hvor jeg spør hvorfor hun ikke merker iste-reklamen på Snapchat. Får se om det går under hets da😉

Ikke merket på insta heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gjesten29 skrev:

Merkelig det der, har sett folk på en måte "glemme dyrene sine" når de ikke passer inn i livsstilen lenger, jeg skjønner ikke at det går an, man blir jo så glad i de.:hjerte:

( ment som generelle refleksjoner, ikke som kritikk )

Er hunden borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Er hunden borte?

De skal gi den bort for den passer ikke inn i partylivsstilen til lene...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg starta å lese bloggen til Lene da hun fortsatt bodde i Ålesund sammen med Rolf Ivar (eller hva han nå het). Da var hun helt annerledes enn det hun er nå, med helt andre prioriteringer. 

Så fikk hun det for seg at hun måtte flytte til Oslo. Hun overbeviste da RI om at de skulle ha avstandsforhold og hun skulle fly hjem ofte på jobb til amfi Moa eller hva søren det het. 

Ettersom tiden gikk ble det mindre turer hjem, det ble mer og mer fest osv, og voila - ble slutt med RI og hun ble brått sammen med Gard. Langt innlegg om at han var den rette bla bla bla (noen som kjenner igjen det?), og vipps, nå har vi dagens Lene...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Maydis8 skrev:

De skal gi den bort for den passer ikke inn i partylivsstilen til lene...

Jeg er ute på partyparty en del ganger i måneden selv, men hunden blir uansett hva jeg ellers skal med livet mitt. Det er snuppa mi som har holdt meg oppe de her tunge 10 månedene etter mamma døde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg er ute på partyparty en del ganger i måneden selv, men hunden blir uansett hva jeg ellers skal med livet mitt. Det er snuppa mi som har holdt meg oppe de her tunge 10 månedene etter mamma døde. 

Lene MÅ på fest/launches/whatever hver dag. Forvokst russejente med andre ord..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Maydis8 skrev:

Husker jeg starta å lese bloggen til Lene da hun fortsatt bodde i Ålesund sammen med Rolf Ivar (eller hva han nå het). Da var hun helt annerledes enn det hun er nå, med helt andre prioriteringer. 

Så fikk hun det for seg at hun måtte flytte til Oslo. Hun overbeviste da RI om at de skulle ha avstandsforhold og hun skulle fly hjem ofte på jobb til amfi Moa eller hva søren det het. 

Ettersom tiden gikk ble det mindre turer hjem, det ble mer og mer fest osv, og voila - ble slutt med RI og hun ble brått sammen med Gard. Langt innlegg om at han var den rette bla bla bla (noen som kjenner igjen det?), og vipps, nå har vi dagens Lene...

Og hun deler gladelig ut råd om kjærlighet etc. på video.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Maydis8 skrev:

Lene MÅ på fest/launches/whatever hver dag. Forvokst russejente med andre ord..

Ja, ja, henne om det. Jeg synes det er veldig greit å prioritere snuppa jeg da. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
På 24. mai 2017 den 19.34, Sirkustjukk skrev:

La forresten inn en kommentar hvor jeg spør hvorfor hun ikke merker iste-reklamen på Snapchat. Får se om det går under hets da😉

Og denne kommentaren ble selvsagt ikke godkjent.

At det er mulig å være så høy på seg selv at man ikke kan ta i mot et enkelt spørsmål om manglende merking. Og jeg har skjermdumpet det jeg skrev så det var ikke uhøflig eller frekt🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett å kritisere Lene Orvik, og en del av det er også fortjent. Denne tråden skrider imidlertid langt over grensen for berettiget kritikk; tidvis er den usannsynlig lite intelligent, tidvis er den direkte stygg.

Uten å gå i detalj, først og fremst fordi jeg bare har lest et knippe kommentarer og ikke er kvalifisert til å utdype noe særlig mer, dernest fordi jeg er begrenset interessert i å bruke tiden min online når solen skinner som i dag, vil jeg bare belyse et par forhold mange av dere ser ut til å gledelig ignorere:

1) «Lene er et dårlig forbilde,» sier dere, «hun formidler feil verdier til unge jenter.» Og det er greit. Lene troner ikke på toppen av det dygdsetiske hierarkiet, ei heller påstår hun å gjøre det, og jeg synes for all del det er på sin plass med en debatt rundt hennes (og andre offentlige personers) fremtreden og hvilket holdninger de promoterer. Kringkasting av ekstremforbruk er en legitim bekymring. Men har dere tenkt over hvilke holdninger dere selv formidler til unge jenter? Mens noen av Lenes egenskaper kanskje kan karakteriseres som lite konstruktive, vil jeg si at nettmobbing er direkte destruktivt. Dere dyrker i denne tråden en kultur for pedanteri og lavpannede fordommer, manglende empati og null respekt for individuell autonomi, alt i komforten av den fullstendige anonymiteten KG tilbyr. Det er mer bekymringsverdig, iallfall i mine øyne, enn en veske til tyve tusen kroner.

2) «Lene sitter fast i tenårene,» sier dere så. Hun drikker alkohol hver helg! Hun er bare opptatt av å bli sett på rooftop-barene i Oslo! Hun er bare på Tjuvholmen! Men ærlig talt... Om vi skal skalere oppførsel fra 'moden til barnslig', så tilhører den baksnakkingen og skadefryden demonstrert i denne tråden seg på et lavere stadium enn litt festing gjør. Og om vi skal kalle Lenes oppførsel slik den presenteres på sosiale medier blasert, så vil denne tråden kvalifesere som både det og ondskapsfull.

3) «Lene er så dum!» lyder noen klager. Likevel leser jeg om at dere selv tillater dere 'lettbeint underholdning' i form av Paradise Hotel, KUWTK og blogger nettopp som Lenes. Hvorfor skal dere ha lov til å dyrke en mindre intellektuell side, men ikke Lene? Hvorfor er deres egne kanaler for slike utløp mer legitime enn hennes? Om slik aktivitet skal forsvares, i den grad den kan, så vil jeg tørre å påstå at Lene setter slike tilbøyeligheter til like god nytte som dere. Hun produserer, dere står for konsum. Vi trenger begge deler.

4) Jeg så en kommentar lenger ned i tråen som liknet Lene til Marie Antoinette. «Let them eat cake!» Men det æ'kke bare Lene som vil ha i pose og sekk, gitt. Dere kritiserer Lene for det hun gjør, og når hun så korrigerer oppførselen får hun (til absolutt ingen overraskelse) kritikk for det også. «Leneorvik.no er en bedrift, og må tåle granskning,» går igjen som et mantra, og det er jeg enig i. Dere kritiserer derimot ikke Lene Orvik utelukkende som merkevare, men som person, og der er nyansen mellom konstruktiv kritikk og sjikane en helt annen. I innlegget hun publiserte om netthets var heller ikke kommentarene som rettet seg mot virksomheten inkludert. Så kan dere spekulere i om det er på grunn av et skjørt ego, eller om det er forsøk på mer profesjonell fremtreden. Dere har derimot ikke belegg for å klage over at hun, i motsetning til størsteparten av dere, oppfatter nyansen mellom meningsutveksling rundt bedriftsvirksomhet og nettmobbing. Det virker også litt pussig at dere klager over det som potensielt er en innskjerping fra Lenes side, etter tilbakemelding fra nettopp dere selv, i hennes fremferd som forretningskvinne.

5) Ikke bare jeg synes det lukter bittert av denne tråden. Der slike antakelser tidligere er blitt ytret, har dere vært raske med å etablere dere selv som både vellykkede og fornøyde med tilværelsen. Jeg er i så fall glad på deres vegne... Dog, som det klinger gjennom hele kritikken av fru Orvik, «Hvis man må gå rundt og FORTELLE folk at man egentlig er sånn og sånn - ja så kanskje det ikke stemmer helt med virkeligheten.» 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...