Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Finn-annonsen med den nye leiligheten er borte, så jeg fikk ikke sett den. Noen som husker adressen eller vet hvor man kan se bilder? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

På 6.6.2017 den 15.40, justcurious skrev:

Og det gjør hun bare annenhver dag :P

 

Om ikke hver 3...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skam4life

Nå skal hun bo på frogner house, som hun hadde et møte med for et par uker siden. Spons mon tro? 

Ingen merking i så fall, på den veldig fine touren av leiligheten som vi fikk på snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skam4life skrev:

Nå skal hun bo på frogner house, som hun hadde et møte med for et par uker siden. Spons mon tro? 

Ingen merking i så fall, på den veldig fine touren av leiligheten som vi fikk på snapchat.

Selvfølgelig spons. Har vel bodd der før også i spons. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar til Stavanger for å se på Justin Bieber konsert også har man ikke billett, så man står 100-200 meter fra scenen og digger til musikken?

Wierd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, henob skrev:

Så frøken Orvik nusse på lord audun i stavanger i dag! :ninuskapus:

Hun er jo veldig glad i disse nussene sine, da..🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til nok en oppussingspalte, jeg. For i motsetning til veldig mange her elsket jeg den forrige leiligheten og fikk veldig mye inspirasjon til min egen, men hoi - enten tjener dama så sykt rått eller så blir vel alt sponset. Når bare lampene i gangen havnet på 16-17 000,- så tror jeg ikke at jeg vil høre prislappen på hva oppussingen av hele leiligheten kostet. Men kanskje Orvik må pusse opp på budsjett denne gangen. Hun er jo "livredd" denne renta og mener det er tullete å sitte på et høyt lån alene. Nå var vel prislappen på leiligheten hun solgte rundt 10 mill (eller tar jeg feil?) og det var vel noen mill over hva hun kjøpte for. Likevel går hun og kjøper seg ny leilighet til 6,650? Alene? I tillegg skap hun pusse den opp? Altså.. Nei, jeg vet ikke. Alt som ikke er sponset er vel dyrt for en blogger. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sfl skrev:

Drar til Stavanger for å se på Justin Bieber konsert også har man ikke billett, så man står 100-200 meter fra scenen og digger til musikken?

Wierd.

Meget merkelig. Men de satt jo inne så hadde vel noe VIP opplegg? Uansett, kanskje like greit at frøken Orvik holdt seg innendørs, for i den outfiten der kunne hun ikke ha stått utendørs hvertfall.

Så ut som en drukna katt igår når jeg kom hjem hvertfall.. Klissbløtt hår, bløte klær og gjørmete sko, men hey! Så hvertfall ut som det var mye bedre stemning hvor "vi vanlige sto" enn hvor hun nå enn befant seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et innlegg om å se løsninger foran begrensninger. Google Lene Orvik+løsninger begrensninger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
9 minutter siden, Femilie skrev:

Enda et innlegg om å se løsninger foran begrensninger. Google Lene Orvik+løsninger begrensninger. 

Haha! Hvor mange ganger har hun skrevet slike innlegg nå? Alltid det samme det går i. Hvorfor ikke skrive et mer personlig innlegg heller istedenfor alle disse listene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å kjøpe singlet som er 8 str for liten slik at halve puppen henger utenfor i sprutende regn? Veldig wannabe kardashian tendenser🙄

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Femilie skrev:

Enda et innlegg om å se løsninger foran begrensninger. Google Lene Orvik+løsninger begrensninger. 

Ha ha ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som skjønner hvor hun vil med det siste innlegget? Det som heter "på det følelsesmessige planet". 

For øvrig burde hun lese og ta til seg innlegget til Kristina Andersen, om kritikk og misunnelseskortet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk med i budrunden på leiligheten hennes, men vi kjøpte en mye finere en til slutt (synes jeg da :D) . Uansett fikk jeg hele loggen, og da budene begynte å bli høye var det forbehold om at møbler, tepper, lamper skulle følge med. Det var flere som la inn bud med forbehold om... Det tok lang tid før budene begynte å komme, og personlig hadde jeg trodd den ville gå for mer. 

Endret av LanaLane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Javel, "jeg er ganske flink til å merke reklame"- Lene, hvor mange ganger har ikke oppholdet på Frogner House vist fram og omtalt uten noen form reklamemerking og så PLUTSELIG er det -#sponsetopphold på Snapchat🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Njuta
38 minutter siden, Zahra skrev:

Noen som skjønner hvor hun vil med det siste innlegget? Det som heter "på det følelsesmessige planet". 

For øvrig burde hun lese og ta til seg innlegget til Kristina Andersen, om kritikk og misunnelseskortet.

Det er jo bare det samme hun har skrevet om 100 ganger før. At hun er så lykkelig og "selvstendig"...

Endret av Njuta
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LanaLane skrev:

Jeg var faktisk med i budrunden på leiligheten hennes, men vi kjøpte en mye finere en til slutt (synes jeg da :D) . Uansett fikk jeg hele loggen, og da budene begynte å bli høye var det forbehold om at møbler, tepper, lamper skulle følge med. Det var flere som la inn bud med forbehold om... Det tok lang tid før budene begynte å komme, og personlig hadde jeg trodd den ville gå for mer. 

Interessant. Hva gikk den for og hva var prisant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zahra skrev:

Noen som skjønner hvor hun vil med det siste innlegget? Det som heter "på det følelsesmessige planet". 

For øvrig burde hun lese og ta til seg innlegget til Kristina Andersen, om kritikk og misunnelseskortet.

Begynte å lese, forventet at hun skulle åpne seg litt, men i stedet kom det sedvanlige, gamle selvskrytet. Første halvdel av innlegget er en en eneste lang skryteparade, og hadde hun vært halvparten så fantastisk og strålende som hun fremstiller det, ville hun virkelig vært et unikum av et menneske.

Siste halvpart handler om hvor sunt det er for henne å være alene. Det er antagelig tilfelle, siden hun har vært i et forhold i hele sitt voksne liv.

Ingen av halvpartene forteller noe særlig fra det følelsesmessige planet. Lenemor er virkelig en mester i selvskryt, og det er stort sett det som går igjen i innleggene hennes.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Milio skrev:

Interessant. Hva gikk den for og hva var prisant?

Prisant. var 9,7. Ble solgt for 10,3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...