Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Åååååneeeeei. Jeg har vært så forbanna dritlei av å se DWklokkespons av ALLE. Inkl små IG brukere. Nå har frk Orvik lansert egen klokke. I samme stil. Allerede sett spons. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.6.2017 den 20.25, Tudaisies skrev:

Men i all verden... har hun laget egen Instagramkonto til hunden? 

Hvorfor ikke? Nå har jeg ikke så mye behov for å legge ut ting om meg selv på IG som Lene, så er omtrent kun bilder av hundene/tur på min IG, men hadde jeg hatt det behovet hadde jeg laga egen til hundene :fnise:

På 23.6.2017 den 18.02, O.G. skrev:

Skulle ikke den gies bort?

Jo, skulle vel det, men Levi har vært overraskende mye hos Lene i det siste. Og de har visstnok vært på tur sammen (ikke spekulasjon, står på Levi sin IG). Så mistenker at det enten er noe på gli der, særlig når Lene møtte eks-svigermor i Bergen (heller ikke spekulasjon) eller at Lene har bestemt seg for å ta seg i nakken og bidra med hunden hun var med på å skaffe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gia_ skrev:

Hvorfor ikke? Nå har jeg ikke så mye behov for å legge ut ting om meg selv på IG som Lene, så er omtrent kun bilder av hundene/tur på min IG, men hadde jeg hatt det behovet hadde jeg laga egen til hundene :fnise:

Jo, skulle vel det, men Levi har vært overraskende mye hos Lene i det siste. Og de har visstnok vært på tur sammen (ikke spekulasjon, står på Levi sin IG). Så mistenker at det enten er noe på gli der, særlig når Lene møtte eks-svigermor i Bergen (heller ikke spekulasjon) eller at Lene har bestemt seg for å ta seg i nakken og bidra med hunden hun var med på å skaffe seg.

Ja, eller kanskje det har gått opp for henne at det faktisk ikke er så lett å omplassere en hund? De fleste som ønsker seg hund vil ha en valp....  Det også sånn at det er "mye rart" som henvender seg på slike annonser. Du blir ikke akkurat nedringt av et titalls av kjærlige kjernefamilier med hus på landet eller folk med sååå masse fritid at hunden aldri må være alene. Det tar tid å omplassere en hund om du ikke har lyst til å gi bort til første og beste. Har jobbet med omplassering av dyr på F.O.D gården i Oslo så jeg vet en del om det her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gia_ skrev:

Hvorfor ikke? Nå har jeg ikke så mye behov for å legge ut ting om meg selv på IG som Lene, så er omtrent kun bilder av hundene/tur på min IG, men hadde jeg hatt det behovet hadde jeg laga egen til hundene :fnise:

Jo, skulle vel det, men Levi har vært overraskende mye hos Lene i det siste. Og de har visstnok vært på tur sammen (ikke spekulasjon, står på Levi sin IG). Så mistenker at det enten er noe på gli der, særlig når Lene møtte eks-svigermor i Bergen (heller ikke spekulasjon) eller at Lene har bestemt seg for å ta seg i nakken og bidra med hunden hun var med på å skaffe seg.

 

1 time siden, naivsuper skrev:

Ja, eller kanskje det har gått opp for henne at det faktisk ikke er så lett å omplassere en hund? De fleste som ønsker seg hund vil ha en valp....  Det også sånn at det er "mye rart" som henvender seg på slike annonser. Du blir ikke akkurat nedringt av et titalls av kjærlige kjernefamilier med hus på landet eller folk med sååå masse fritid at hunden aldri må være alene. Det tar tid å omplassere en hund om du ikke har lyst til å gi bort til første og beste. Har jobbet med omplassering av dyr på F.O.D gården i Oslo så jeg vet en del om det her.

Måtte bortover og kose på snuppa mi nu. Hun skal aldri flytte fra meg noensinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gia_ skrev:

Hvorfor ikke? Nå har jeg ikke så mye behov for å legge ut ting om meg selv på IG som Lene, så er omtrent kun bilder av hundene/tur på min IG, men hadde jeg hatt det behovet hadde jeg laga egen til hundene :fnise:

Jo, skulle vel det, men Levi har vært overraskende mye hos Lene i det siste. Og de har visstnok vært på tur sammen (ikke spekulasjon, står på Levi sin IG). Så mistenker at det enten er noe på gli der, særlig når Lene møtte eks-svigermor i Bergen (heller ikke spekulasjon) eller at Lene har bestemt seg for å ta seg i nakken og bidra med hunden hun var med på å skaffe seg.

Levi har vel vært der fordi Gard har vært på guttetur. De tok seg sikkert en spasertur sammen når han hentet Levi igjen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, O.G. skrev:

 

Måtte bortover og kose på snuppa mi nu. Hun skal aldri flytte fra meg noensinne. 

:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, O.G. skrev:

 

Måtte bortover og kose på snuppa mi nu. Hun skal aldri flytte fra meg noensinne. 

Har man virkelig lyst å beholde hunden sin så lager man tid til det. Kunne aldrialdri tenkt meg å gitt bort mine for tidsmangel. Er det en periode som er travlere enn andre, så må jeg bare lage tid for at hunden skal få alt den trenger, og det gjør jeg meget gjerne, uansett hvor sliten/lei/travel jeg er, nettopp fordi jeg har tatt ett egoistisk valg om å skaffe meg ett pelskledd vesen som er totalt avhengig av meg. Skulle ønske flere tenkte langsiktig nok, slik hunder/dyr hadde sluppet å bli flytta fra alt de kjenner og har pga eiers dumhet. Har man skaffa seg hund bør man fanden meg ta vare på menneskets beste venn også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg ikke til denne rasen, men slike hunder trenger vel mye mosjon og å være mye i aktivitet? 

Ikke akkurat en byhund som liker å gå på Tjuvholmen eller ligge under et bord på Aker Brygge. 

 

Håper løsningen til slutt blir det som et best for Levi :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, tingi85 skrev:

Nå kjenner jeg ikke til denne rasen, men slike hunder trenger vel mye mosjon og å være mye i aktivitet? 

Ikke akkurat en byhund som liker å gå på Tjuvholmen eller ligge under et bord på Aker Brygge. 

 

Håper løsningen til slutt blir det som et best for Levi :)

Hu er jo mye ute i skogen med Levi

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden er er en toller. En apporterende vannhund. Det er en brukshunderase, hvis krever MYE modjon og stimuli. Dette er ikke en "knehund".

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Perle skrev:

Hunden er er en toller. En apporterende vannhund. Det er en brukshunderase, hvis krever MYE modjon og stimuli. Dette er ikke en "knehund".

Og Lene valgte rasen fordi hun syns den var så søt. Det er aldri en god idé. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Perle skrev:

Hunden er er en toller. En apporterende vannhund. Det er en brukshunderase, hvis krever MYE modjon og stimuli. Dette er ikke en "knehund".

 

4 timer siden, JessicaL skrev:

Og Lene valgte rasen fordi hun syns den var så søt. Det er aldri en god idé. 

Tolleren er nydelig, men man må ha tid til å ha den i hus. Hvis man vil bare ha kosehund så velger man seg Fransk bulldog, den er laget for å være kosehund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at halve puppen henger utenfor i singleten/ badedrakten... er det in? Ser at både Lene og Carina Dahl går sånn om dagen 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Njuta

Hun skriker sånn etter oppmerksomhet, med enormt kroppsfokus, trutmunn, babystemme og en tunge som stikkes ut av munn hele tiden. Orker ikke den dama mer. Hun har endret seg enormt, og ikke til det positive. Slettet henne fra snap og orker ikke å være tilskuer på bloggen lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Njuta skrev:

Hun skriker sånn etter oppmerksomhet, med enormt kroppsfokus, trutmunn, babystemme og en tunge som stikkes ut av munn hele tiden. Orker ikke den dama mer. Hun har endret seg enormt, og ikke til det positive. Slettet henne fra snap og orker ikke å være tilskuer på bloggen lenger. 

Ja, helt enig. Det gjør oss vel til misunnelige folk. Nei Lene, jeg er aldeles ikke misunnelig på denne syke bobla di. Jeg følger bare med fordi det er sinnsykt underholdende å se voksne folk holde på som deg. Blodharry. Guilty pleasure. Tror jeg holder meg til guilty pleasures på TV fra nå av, for dette er bare pinlig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor dere følger henne på snap hvis det er så irriterende? Hadde folk fjernet henne, hadde hun kanskje skjønt poenget. At noen sier det er underholdene kjøper jeg ikke. Finnes ikke underholdende, se en film hvis underholding er det man er ute etter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toilet bag? Hvis man skal bruke engelske overskrifter er det en god ide å faktisk kunne skrive engelsk

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...