Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, jentefranorge skrev:

Forstår ikke hvorfor dere følger henne på snap hvis det er så irriterende? Hadde folk fjernet henne, hadde hun kanskje skjønt poenget. At noen sier det er underholdene kjøper jeg ikke. Finnes ikke underholdende, se en film hvis underholding er det man er ute etter.

Hva folk finner underholdende er vel helt individuelt. Ingen bestemmer verken hva jeg eller andre synes er underholdning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Skorpion89 skrev:

Hva folk finner underholdende er vel helt individuelt. Ingen bestemmer verken hva jeg eller andre synes er underholdning.

Selfølgelig kan du finne hva du vil for underholdende, poenget er det er veldig rart å klage på en person men samtidig følge med. Hvis man ikke liker hvordan en person oppfører seg, eller har blitt men velger å følge daglig med på personen er det litt feil og komme på et forum og klage! Jeg liker heller ikke hvordan lene har blitt, men har valgt å fjerne henne fra snap og ikke lese bloggen:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, jentefranorge skrev:

Selfølgelig kan du finne hva du vil for underholdende, poenget er det er veldig rart å klage på en person men samtidig følge med. Hvis man ikke liker hvordan en person oppfører seg, eller har blitt men velger å følge daglig med på personen er det litt feil og komme på et forum og klage! Jeg liker heller ikke hvordan lene har blitt, men har valgt å fjerne henne fra snap og ikke lese bloggen:)

Rapportert for brukerdebatt. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, jentefranorge skrev:

Forstår ikke hvorfor dere følger henne på snap hvis det er så irriterende? Hadde folk fjernet henne, hadde hun kanskje skjønt poenget. At noen sier det er underholdene kjøper jeg ikke. Finnes ikke underholdende, se en film hvis underholding er det man er ute etter.

Har slettet det maset hennes og Espen Hilton for lenge siden. Var til å bli koko av! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også for lengst slettet henne. Likte henne en gang i tiden men hun ble mer narsisisstisk og irriterende for hver dag som gikk. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår meg ikke på Lene. Så, hun solgte leiligheten sin på Frogner fordi den var for stor for henne og ifølge henne selv var det et lån som var tussete å sitte på alene. Spesielt siden hun mener renta skal stige (tviler på Lene følger med på rentebanen, da hadde hun visst bedre). Jeg husker ikke nøyaktig hva de ga for den, men mener å huske det var over 7 mill. Så totalrenovert de leiligheten, som har kostet så ville summer at ikke engang Lene tør å skryte av det. Hun bestemmer seg for å selge drømmeleiligheten. 

Men, så går hun ut og kjøper seg en ny stor leilighet. En hun måtte i en hard budrunde for å få. Ikke nok med det, men den er også totalrenovert fra før. Men det driter hun i, for hun skal rive ned alt og gjøre om hele leiligheten. På nytt. Igjen! Og igjen er det svimlende summer på oppussing som skal med. Da skjønner jeg ikke de tre argumentene for å selge:

- For stor/ikke behov for flere soverom

- Svimlende summer i lån

- Redd for høyt lån hvis renta øker

De tre faktorene er jo fortsatt tilstede i den nye leiligheta. Gikk hun lei? 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Milio skrev:

Jeg forstår meg ikke på Lene. Så, hun solgte leiligheten sin på Frogner fordi den var for stor for henne og ifølge henne selv var det et lån som var tussete å sitte på alene. Spesielt siden hun mener renta skal stige (tviler på Lene følger med på rentebanen, da hadde hun visst bedre). Jeg husker ikke nøyaktig hva de ga for den, men mener å huske det var over 7 mill. Så totalrenovert de leiligheten, som har kostet så ville summer at ikke engang Lene tør å skryte av det. Hun bestemmer seg for å selge drømmeleiligheten. 

Men, så går hun ut og kjøper seg en ny stor leilighet. En hun måtte i en hard budrunde for å få. Ikke nok med det, men den er også totalrenovert fra før. Men det driter hun i, for hun skal rive ned alt og gjøre om hele leiligheten. På nytt. Igjen! Og igjen er det svimlende summer på oppussing som skal med. Da skjønner jeg ikke de tre argumentene for å selge:

- For stor/ikke behov for flere soverom

- Svimlende summer i lån

- Redd for høyt lån hvis renta øker

De tre faktorene er jo fortsatt tilstede i den nye leiligheta. Gikk hun lei? 

 

Det er vel noe med å bo i det man "bygde" med eksen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
1 time siden, Milio skrev:

Jeg forstår meg ikke på Lene. Så, hun solgte leiligheten sin på Frogner fordi den var for stor for henne og ifølge henne selv var det et lån som var tussete å sitte på alene. Spesielt siden hun mener renta skal stige (tviler på Lene følger med på rentebanen, da hadde hun visst bedre). Jeg husker ikke nøyaktig hva de ga for den, men mener å huske det var over 7 mill. Så totalrenovert de leiligheten, som har kostet så ville summer at ikke engang Lene tør å skryte av det. Hun bestemmer seg for å selge drømmeleiligheten. 

Men, så går hun ut og kjøper seg en ny stor leilighet. En hun måtte i en hard budrunde for å få. Ikke nok med det, men den er også totalrenovert fra før. Men det driter hun i, for hun skal rive ned alt og gjøre om hele leiligheten. På nytt. Igjen! Og igjen er det svimlende summer på oppussing som skal med. Da skjønner jeg ikke de tre argumentene for å selge:

- For stor/ikke behov for flere soverom

- Svimlende summer i lån

- Redd for høyt lån hvis renta øker

De tre faktorene er jo fortsatt tilstede i den nye leiligheta. Gikk hun lei? 

 

Kanskje det var beliggenheten hun gikk lei? Jeg skjønner faktisk godt at hun ville flytte til et koseligere område, for den forrige leiligheten ligger litt i ingenmannsland. Sånt merkes bedre og betyr ofte mer for en som bor alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redusere antall soverom i en leilighet og badekar på soverommet ja, snevrer inn kundemassen den dagen hun selv skal selge i hvert fall. Og var ikke denne leiligheten egentlig fin fra før av... norske pusse opp syken på sitt beste

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Redusere antall soverom i en leilighet og badekar på soverommet ja, snevrer inn kundemassen den dagen hun selv skal selge i hvert fall. Og var ikke denne leiligheten egentlig fin fra før av... norske pusse opp syken på sitt beste

Badekar på soverommet?! Ikke engang Kim Kardashian har det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, hvordan tjener hun så mye penger ettersom hun kjøper seg så dyr leilighet? Tenker på dette mtp at en blogger ikke har sikker lønn osv osv. Men er vel en ordning for det. Har hun så mange sponsorer?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hangover skrev:

Btw, hvordan tjener hun så mye penger ettersom hun kjøper seg så dyr leilighet? Tenker på dette mtp at en blogger ikke har sikker lønn osv osv. Men er vel en ordning for det. Har hun så mange sponsorer?

Har de kontrakter har de sikker lønn. Jeg vet ikke hvilket mediehus LO tilhører, men de har gjerne lange kontrakter med faste summer utenom annonser mm. Og det holder nok for banken.

Ja, hun har nok mange sponsorer. De fire lampene hun hadde i gangen i forrige leilighet kostet jo over 16 000,- samlet. Og det var de "billige" designlampene i huset. Jeg nekter å tro at de ikke var sponset, selv om jeg aldri så noen merking. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulv
Fliser (sponset i forrige leil)
Kjøkken / hvitevarer
Smijerns-dører (sponset hos andre (cbe, lise valø) og mest sannsynlig hos LO også)
Kakkelovn
Baderomsmøbler
Speil 
Dusj dør / dusj
Badekar (spons i forrige leil)
Servantbatterier til kjøkken og bad etc (spons fra tapwell)
Garderobedører (gang) / innmat til walkin closet soverom (garderobedører sponset i forrige?)
Lamper 
Møbler (mye sponset forrige leil)

Lene Orviks liste over hva som skal fikses i ny leilighet. Tenker det ikke er så mye utgifter for henne - sett bort i fra at hun må skatte av produktene. Arbeidet blir vel gjort/sponset av Eiendom & Hjem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Hangover skrev:

Badekar på soverommet?! Ikke engang Kim Kardashian har det.

Det begynner vel å bli litt "vanligere", vi har også badekar på soverommet. Blir dessverre mest brukt til å henge klær over kanten på det, men det hender det er i bruk til det egentlige formålet også :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kollontaj skrev:

Den lista ble jo lagt ut med ett formål: sponsing. 

Enig. 

Men LO klarer i alle fall å skaffe sponsorer etter stil, og ikke stil etter sponsorer som en annen "interiørblogg". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CecilieX
30 minutter siden, Kollontaj skrev:

Den lista ble jo lagt ut med ett formål: sponsing. 

Du mener vel tigging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Kollontaj skrev:

Den lista ble jo lagt ut med ett formål: sponsing. 

Mange bloggere som spør leserne sine om de vet hvor de kan få tak i (sponsor til) smijernsdører for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg lenge smijernsdører, men nå som alle bloggerne skal ha det vil jeg ikke ha det lengre. De er jo overalt! En trend som går fort over. Minty Breeze, Warm Blush, Deco Blue, Smijerndører.. 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Femilie skrev:

Gulv
Fliser (sponset i forrige leil)
Kjøkken / hvitevarer
Smijerns-dører (sponset hos andre (cbe, lise valø) og mest sannsynlig hos LO også)
Kakkelovn
Baderomsmøbler
Speil 
Dusj dør / dusj
Badekar (spons i forrige leil)
Servantbatterier til kjøkken og bad etc (spons fra tapwell)
Garderobedører (gang) / innmat til walkin closet soverom (garderobedører sponset i forrige?)
Lamper 
Møbler (mye sponset forrige leil)

Lene Orviks liste over hva som skal fikses i ny leilighet. Tenker det ikke er så mye utgifter for henne - sett bort i fra at hun må skatte av produktene. Arbeidet blir vel gjort/sponset av Eiendom & Hjem.

Lise valø skriver som regel ikke sponset, men samarbeid. De er nok ikke sponset hos henne. Hun later som om hun får spons overalt, men får kun rabatter eller "et fint sammerbeid" 😂

Endret av Skorpion89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...