lillesky Skrevet 2. februar 2017 #501 Del Skrevet 2. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner:Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 2. februar 2017 #502 Del Skrevet 2. februar 2017 15 timer siden, troikaen skrev: Hun tjener godt, men ikke så godt. http://www.dagbladet.no/kjendis/denne-ukjente-bloggeren-har-storre-formue-enn-sophie-elise-og-caroline-berg-eriksen---til-sammen/63963311 (oversikt nederst i artikkelen). Stort lån å betjene alene på den leiligheten, tipper jeg. Oppussingen har også kostet endel, selv om den delvis har vært sponset. Tjener ca. det samme som meg, ser jeg. ( Men jeg har 5 års sivilingeniørutdanning og dermed studielån ). Eier selv ei ca 50 kvm stor leilighet sentralt i en stor by, og det er en god slant penger som går til boliglånsnedbetaling hver måned, for å si det sånn! Så skjønner sånn sett at hun selger! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 2. februar 2017 #503 Del Skrevet 2. februar 2017 Skjønner også at hun selger. Det var jo meningen at hun skulle bo der med Gard. Er en stor økonomisk fordel å være samboer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 2. februar 2017 #504 Del Skrevet 2. februar 2017 17 timer siden, troikaen skrev: Hun tjener godt, men ikke så godt. http://www.dagbladet.no/kjendis/denne-ukjente-bloggeren-har-storre-formue-enn-sophie-elise-og-caroline-berg-eriksen---til-sammen/63963311 (oversikt nederst i artikkelen). Stort lån å betjene alene på den leiligheten, tipper jeg. Oppussingen har også kostet endel, selv om den delvis har vært sponset. Hvorfor skatter cbe så utrolig lite i forhold til feks se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. februar 2017 #505 Del Skrevet 2. februar 2017 2 timer siden, JessicaL skrev: Skjønner også at hun selger. Det var jo meningen at hun skulle bo der med Gard. Er en stor økonomisk fordel å være samboer! Sant det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 2. februar 2017 #506 Del Skrevet 2. februar 2017 Dette er litt off topic, men jeg lurer på hvorfor hun har et kontor? Må hun sitte på kontor for å skrive blogginnlegg? 😊 Eller har hu en annen jobb? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surfrukt Skrevet 2. februar 2017 #507 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) 11 timer siden, Frøken.stille skrev: Dette er litt off topic, men jeg lurer på hvorfor hun har et kontor? Må hun sitte på kontor for å skrive blogginnlegg? 😊 Eller har hu en annen jobb? Hun er selvstendig næringsdrivende. Greit å skille mellom jobb og fritid. Endret 3. februar 2017 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. februar 2017 #508 Del Skrevet 3. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 3. februar 2017 #509 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg må si at bruddet har gjort henne godt bloggmessig. Nå er det varierte innlegg og masse oppdateringer på sosiale medier 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 3. februar 2017 #510 Del Skrevet 3. februar 2017 Hun skal vell vise seg frem, hva Jørgen går glipp av, derfor så mye snap, blogg osv men for all del, hvis han var dridsekk så hadde jeg nok gjort det samme. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 3. februar 2017 #511 Del Skrevet 3. februar 2017 40 minutter siden, jentefranorge skrev: Hun skal vell vise seg frem, hva Jørgen går glipp av, derfor så mye snap, blogg osv men for all del, hvis han var dridsekk så hadde jeg nok gjort det samme. Det var det jeg også tenkte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 3. februar 2017 #512 Del Skrevet 3. februar 2017 På 1.2.2017 den 14.20, Nathalie skrev: Tror ikke jeg vet om en blogger som er dårligere på å posere enn henne. Hva skjer med den her "legge hodet på skakke, ja faktisk helt ned på skuldra" poseringen. Hun forsøker å se søt ut men det ser jo ut som hun har kink i nakken eller noe. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. februar 2017 #513 Del Skrevet 3. februar 2017 35 minutter siden, naivsuper skrev: Tror ikke jeg vet om en blogger som er dårligere på å posere enn henne. Hva skjer med den her "legge hodet på skakke, ja faktisk helt ned på skuldra" poseringen. Hun forsøker å se søt ut men det ser jo ut som hun har kink i nakken eller noe. Såg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. februar 2017 #514 Del Skrevet 3. februar 2017 På 2.2.2017 den 15.18, Rubella skrev: Tjener ca. det samme som meg, ser jeg. ( Men jeg har 5 års sivilingeniørutdanning og dermed studielån ). Eier selv ei ca 50 kvm stor leilighet sentralt i en stor by, og det er en god slant penger som går til boliglånsnedbetaling hver måned, for å si det sånn! Så skjønner sånn sett at hun selger! Steike for en formue på hun der Silje Mariela😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. februar 2017 #515 Del Skrevet 3. februar 2017 På 2.2.2017 den 16.50, JessicaL skrev: Hvorfor skatter cbe så utrolig lite i forhold til feks se? CBE har barn. Det er fradrag for det. Lurt å sette seg inn i skattesystemet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. februar 2017 #516 Del Skrevet 3. februar 2017 Noen som vet hva som egentlig skjedde mellom L og J? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 3. februar 2017 #517 Del Skrevet 3. februar 2017 2 timer siden, Maydis8 skrev: CBE har barn. Det er fradrag for det. Lurt å sette seg inn i skattesystemet. Og hun er gift og hun har sikkert en del annet hun kan få fradrag for også. Donasjoner til veldedighet, bilutgifter til og fra jobbreiser osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. februar 2017 #518 Del Skrevet 3. februar 2017 1 time siden, acetosella skrev: Og hun er gift og hun har sikkert en del annet hun kan få fradrag for også. Donasjoner til veldedighet, bilutgifter til og fra jobbreiser osv. Exactly! Rart at folk enda tror at alle trekker lik skatt🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 3. februar 2017 #519 Del Skrevet 3. februar 2017 2 timer siden, Maydis8 skrev: Noen som vet hva som egentlig skjedde mellom L og J? Tråden blir stengt hvis spekulasjonene fortsetter. Hva som skjedde har vi ingenting med før noen av de involverte ønsker å si det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. februar 2017 #520 Del Skrevet 4. februar 2017 12 timer siden, troikaen skrev: Tråden blir stengt hvis spekulasjonene fortsetter. Hva som skjedde har vi ingenting med før noen av de involverte ønsker å si det selv. Hørt om PM? Pleier å sende slik info der om noen vet noe som ikke kan skrives her. Det ble jo brått slutt, ikke rart folk lurer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå