Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, gjestgitt skrev:

Riktig det du skriver, jeg trodde hun var litt yngre enn 28  men synes fortsatt ikke det er bekymringsverdig. Hun har ikke barn og er i en periode i livet hvor hun har stor frihet og lever livet til sitt fulle. Jeg hadde gjort det samme og er 30 år. Det er ikke alle som vil følge samfunnsnormen med å etablere seg med fast jobb, partner og barn osv. Jeg er selv enslig og har lyst å nyte livet litt til og kunne gjerne skålet i champagne når det tillater seg. Bekymringsverdig er det når det går på helsa løs og utover det psykososiale.  Tror LO klarer seg veldig fint :)  Det er andre ting som er mer kritikkverdig enn alkoholkonsumet som feks enorme kroppsfokuset men det er en annen diskusjon. 

Jeg har som sagt ingenting å si ang drikkingen, men hun er ganske langt fra "student i tidlig 20-årene-drikker-hver-tirsdag-torsdag-lørdag". Det virker det som du også er forsåvidt :) Var bare småpirk fra min side. 

Kroppsfokuset er hinsides. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Tash skrev:

Jeg har selv hatt rebound guy etter brudd og der og da trodd at dette var det neste store. At det slettes ikke var en rebound.

Og så går det et par måneder og vips; det var ikke meningen at det skulle være noe annet enn et kortvarig og spennende forhold. Brant like fort ut som det var intenst i begynnelsen..

Heldigvis skrev ikke du om det i bloggen din (?) :) 

Trist på Lenes vegne hvis det er slutt, fallhøyden er ganske stor etter de veldig store ordene om denne kjærligheten. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Femilie skrev:

Jeg har som sagt ingenting å si ang drikkingen, men hun er ganske langt fra "student i tidlig 20-årene-drikker-hver-tirsdag-torsdag-lørdag". Det virker det som du også er forsåvidt :) Var bare småpirk fra min side. 

Kroppsfokuset er hinsides. 

Jeg tok feil på alderen og gledelig innrømmer det :) Synes bare man skal ta i betraktning at hun lever et annet liv enn folk flest og det kan kanskje sammenlignes litt med studenttiden hvor man kan styre hverdagen selv samt at det er en sosial periode i livet (ikke nødvendig for alle men for mange). Det betyr ikke nødvendigvis at hun drikker seg sørpefull hver gang hun er ute, for alt vi vet er det et par drinker.  Minglig er nok en stor del av bransjen samt hun har en annen frihet når hun er sin egen sjef. Forstår du ikke kritiserer drikkingen altså, men vil bare få frem poenget mitt med sammenligningen (som kom dårlig frem heheh)

 

Endret av gjestgitt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en smule spesielt at kjøkkenet var noe hun var så glad for å komme hjem til.. (ref snap!) Og ikke et knyst om han... 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker litt slik ja. På snap så er hun ute med venninner på byen. Ser smashing ut, osv. Hadde jeg brutt med drømmemannen min så hadde ikke jeg reist ut på byen med venninner det første jeg hadde gjort. Evt hjemmekveld med is, pizza og film med venninner. Menmen... Det er jo bare meg da. Synes hun virker veldig blid og glad på sosiale medier, så jeg skjønner ikke helt hva som foregår:P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Femilie skrev:

Heldigvis skrev ikke du om det i bloggen din (?) :) 

Trist på Lenes vegne hvis det er slutt, fallhøyden er ganske stor etter de veldig store ordene om denne kjærligheten. 

Tror det i slike situasjoner er lurt å la tiden gå litt, være sikker på at de intense følelsene man får i en rebound-situasjon faktisk er reelle/langvarige før man proklamerer sin kjærlighet på Facebook eller blogg.. 

Som du sier; fallhøyden er stor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er hun også ute å spiser med venniner, ikke et ord om Jørgen:) enten er han bortreist eller er det ugler i mosen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Femilie skrev:

Ingen kommentar ang drikkingen, men hun er da vesentlig eldre enn de du sammenligner med. 

Hvor gammel er Lene forresten? 28-32 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Femilie skrev:

Ja. Blir 30 i februar :) 

 

Akkurat nå, tingi85 skrev:

Hun fyller 30 i år.

 

Mine gratulasjoner til damen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

 

Mine gratulasjoner til damen. 

Liten avsporing..O(m)G. Trodde brukerbilde ditt var av en hjerne. Må få meg briller. 😉😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Infinity skrev:

Liten avsporing..O(m)G. Trodde brukerbilde ditt var av en hjerne. Må få meg briller. 😉😁

Er en hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...