Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

happygilmore skrev (13 minutter siden):

Leste her inne at hun har søkt bachelor psykologi... 

Takk! Du verden, jeg ble positivt overrasket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

XbellaX skrev (1 time siden):

Takk! Du verden, jeg ble positivt overrasket. 

Hva blir man med bachelor i psykologi? Privatskole? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariss@68 skrev (1 time siden):

Man blir en person med bachelor i psykologi. Det er ikke en profesjonstittel, men det er en grunnutdanning som kan brukes til mye

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariss@68 skrev (22 timer siden):

https://www.ntnu.no/studier/bpsy/jobb

Følg lenken for å se konkrete tips til hvilke jobber man kan ha.

«Basiskunnskap i psykologi kan anvendes både akademisk og praktisk, i yrker der kunnskap om menneskelige relasjoner er relevant, og i forskning og undervisning. For eksempel vil kunnskapen du får om relasjoner være relevant i veiledningsyrker. I tillegg er kunnskap om individuelle forskjeller i personlighet nyttig i jobber innen helse- og sosialsektoren, for eksempel i arbeid som miljøterapeut. Du er også kvalifisert til å jobbe som assistent i forskningsavdelinger og på forskningsprosjekter.

Siden studiet gir deg kunnskap om menneskelig utvikling gjennom hele livsløpet, er kompetansen din relevant for jobber med mennesker i alle faser i livet – fra barnehager og skoler til omsorgsboliger eller eldrehjem. Du vil få innsikt i hvordan mennesker lærer, noe som er nyttig i arbeid med opplæring og undervisning.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

En bachelor i psykologi er ikke verdt stort. Man må gjerne ta en master hvis det skal brukes til noe. Det er jo ikke en profesjon, så man velger gjerne bort de hvis man har søkere med en profesjon til samme stilling. Men kudos til LO for å faktisk vurdere en skolegang. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hum har jo kommet in på studiet, hunnslrev de i en IG story..”at hur gledet sig til å bli student i høst»🤷🏾‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hurraponny er jo identisk med han Eriksen fyren.. lol

hu. Har jo samme smak på alle gutter… Kjell OLs, jørgen, Eriksen han fyren som har barn med hu fra Tigerstaden…..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/8/2021 at 6:52 PM, Fabulous said:

Han hurraponny er jo identisk med han Eriksen fyren.. lol

hu. Har jo samme smak på alle gutter… Kjell OLs, jørgen, Eriksen han fyren som har barn med hu fra Tigerstaden…..

Googlet og syns denne hurraponny så mer hipster og annerledes ut enn de andre 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flovef skrev (14 timer siden):

Googlet og syns denne hurraponny så mer hipster og annerledes ut enn de andre 🤔

Instagram honey 

han har klipt seg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
pantera skrev (På 2021-8-18 den 20.12):

Bare jeg som ikke har sett Levi på lenge? Har ikke sett noe av henne siden Lene begynte å reise på ferier igjen..

tipper at det er det hun skal fortelle om litt senere.. som har vert så tungt.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska
galmamma skrev (9 timer siden):

tipper at det er det hun skal fortelle om litt senere.. som har vert så tungt.. 

Vel, kommer i så fall ikke som noe sjokk at hun ikke klarer å ivareta en hund heller, med de forpliktelser det innebærer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner heller ikke hvorfor hun la ut at hun hadde det så vondt, men skulle fortelle senere. Hvorfor nevne det i det hele tatt? Tydelig at man ønsker spekulasjoner 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fem års skolegang venter, skriver hun på Instagram. Master i psykologi, går jeg ut fra. Har hun sagt hvor hun studerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (2 timer siden):

Fem års skolegang venter, skriver hun på Instagram. Master i psykologi, går jeg ut fra. Har hun sagt hvor hun studerer?

I Norge og delvis i Danmark skrev hun sist jeg sjekket. Om ikke jeg tar helt feil skrev hun først at hun skulle gå 6 år på skole, men nå er de blitt til 5. 

Noen som vet hva som skjedde med coachutdanningen hun skulle ta?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som en veldig impulsiv person som har mange drømmer, men liten gjennomføringsevne på «det personlige plan»… Håper hun faktisk klarer å fullføre dette studiet da… kanskje hun blir bedre kjent med seg selv også😏

Endret av Mekkapekka
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...