Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Gjest loveli
Elisiaflisa skrev (7 timer siden):

Nevnt tidligere i tråden: Hurraponny på IG! 

Å fy faen. 🤣

Sorry, men hvordan kan kvinner like sånt? Jeg skjønner ikke. 🤷‍♀️

Jeg merker at alle fordommene mine blir aktivert og dirrer. 

Sikkert ikke noe galt med dem når man blir kjent med dem, men sett utenfra ser de ekstremt overfladiske ut og opptatt av å være de kuuuuuule gutta.

Jeg er sikkert bare sjalu, eller..? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bremnes.Kari
33 minutter siden, loveli said:

Å fy faen. 🤣

Sikkert ikke noe galt med dem når man blir kjent med dem, men sett utenfra ser de ekstremt overfladiske ut og opptatt av å være de kuuuuuule gutta.

Han liker sikkert kos foran peisen, rolige turer på stand-up-paddleboard og overnatting i svevehengekøye han også. Det vaskebrettet kan man raspe ost med, da!!! Holy moly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme er jo at tidligere (fra da den ble outer første gang her) har ikke profilen vært åpen, but now guess what?! 😆😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Bremnes.Kari skrev (30 minutter siden):

Han liker sikkert kos foran peisen, rolige turer på stand-up-paddleboard og overnatting i svevehengekøye han også. Det vaskebrettet kan man raspe ost med, da!!! Holy moly.

Ja, han virker virkelig unik. Går ikke tjue på dusinet av sånne som han nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire

Det ser ut som om han og Lene passer perfekt sammen da. Sex og alkohol for alle penga. Jeg blir litt stressa av folk i midten av tredveåra som lever som om de nettopp fylte 14 og oppdaget puppene sine, eventuelt nettopp fylte 20 og fikk lov til å kjøpe sprit i baren, men vi er alle forskjellige og godt er det 😁 Men for all del, skikkelig vakre og pene mennesker og det er tydelig at de bruker masse tid inne på et svett treningsstudio. På deres alder så satt jeg i en rotete seng med barseltårer, deigete mage og ammet mitt andre barn og det aller, aller siste i mine tanker hadde vært å kjøre ei litta bikinitruse så langt oppi i rumpa som jeg hadde klart og å legge ut bilde av det på internett. De er en del av en voksen gi faen-kultur som kanskje ikke nordmenn generelt klarer å relatere til, hvor de viser langfingeren til A4-livet og janteloven. Vi trenger dem ikke, men de er der og det må de jo få lov til. 

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (2 timer siden):

Å fy faen. 🤣

Syns ikke dette var greit å skrive. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
miss summers skrev (3 minutter siden):

Syns ikke dette var greit å skrive. 

Hm.., jeg kan på en måte skjønne det hvis man ikke forståreningen med innlegget.

Greia er at han jo nettopp er kul, han hadde ledd meg opp i trynet hvis jeg sa at han ble for glætt for meg. Som om han bryr seg. Jeg sparker oppover så hardt at jeg revner i skrittet her.

Han ser ut som en lys gresk Gud. En mann som svømmer i fittesaft. Tidvis så mye at han nesten drukner.

Han er venner med de rette folka, er vellykket og tydeligvis på et godt sted i livet.

Hvem faen er jeg som akkurat på kilogrammet er normalvektig, spiser frossenfisk til middag og har venner med et gjennomsnitt på 100 følgere på Instagram? Skal love deg at hans fordommer også hadde blitt ekstremt aktivert om han traff meg. At jeg ikke skjønner at kvinner liker så glætte typer er et komplement til sånne som han. Det garanterer jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (2 minutter siden):

Hm.., jeg kan på en måte skjønne det hvis man ikke forståreningen med innlegget.

Greia er at han jo nettopp er kul, han hadde ledd meg opp i trynet hvis jeg sa at han ble for glætt for meg. Som om han bryr seg. Jeg sparker oppover så hardt at jeg revner i skrittet her.

Han ser ut som en lys gresk Gud. En mann som svømmer i fittesaft. Tidvis så mye at han nesten drukner.

Han er venner med de rette folka, er vellykket og tydeligvis på et godt sted i livet.

Hvem faen er jeg som akkurat på kilogrammet er normalvektig, spiser frossenfisk til middag og har venner med et gjennomsnitt på 100 følgere på Instagram? Skal love deg at hans fordommer også hadde blitt ekstremt aktivert om han traff meg. At jeg ikke skjønner at kvinner liker så glætte typer er et komplement til sånne som han. Det garanterer jeg. ;)

Men å snakke om andre mennesker på den måten, kun grunnet utseendet? Jeg syns ikke det er ok. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
miss summers skrev (1 minutt siden):

Men å snakke om andre mennesker på den måten, kun grunnet utseendet? Jeg syns ikke det er ok. 

Ikke bare utseendet.

Hva man legger ut på sosiale medier.

Hvem man henger med.

Hvem man viser at man henger med.

Hvilke damer man henger med.

Hva man jobber med.

Hvem man jobbet med.

Hvem man jobber for.

Hvordan man kler seg.

Hvordan man kler av(!) seg.

Hva man driver med på fritiden.

Hva man ikke driver med på fritiden.

Hva man spiser.

Hvor man bor.

Hvor man reiser.

Han VIL være i denne kategorien og synes nok det er gøy at det blir lagt merke til. He made it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/2/2021 at 9:32 PM, Solaire said:

Det ser ut som om han og Lene passer perfekt sammen da. Sex og alkohol for alle penga. Jeg blir litt stressa av folk i midten av tredveåra som lever som om de nettopp fylte 14 og oppdaget puppene sine, eventuelt nettopp fylte 20 og fikk lov til å kjøpe sprit i baren, men vi er alle forskjellige og godt er det 😁 Men for all del, skikkelig vakre og pene mennesker og det er tydelig at de bruker masse tid inne på et svett treningsstudio. På deres alder så satt jeg i en rotete seng med barseltårer, deigete mage og ammet mitt andre barn og det aller, aller siste i mine tanker hadde vært å kjøre ei litta bikinitruse så langt oppi i rumpa som jeg hadde klart og å legge ut bilde av det på internett. De er en del av en voksen gi faen-kultur som kanskje ikke nordmenn generelt klarer å relatere til, hvor de viser langfingeren til A4-livet og janteloven. Vi trenger dem ikke, men de er der og det må de jo få lov til. 

«Vi trenger dem ikke». Hva mener du med det? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (På 2.8.2021 den 23.41):

Har Lene Orvik skrevet noe om hun kom inn på studiet hun søkte på?

Det hadde vært et smart trekk av Lene å gjennomføre en utdanning. Jeg kan ikke se hva annet hun skal kunne leve av om en ti års tid, når jeg ser hva slags innhold hun leverer på sosiale medier. Lene sier ingenting og mener ingenting. Fokuset er en lettkledt kvinnekropp i hyperfeminine og sexy positurer; noe som minner meg sterkt om innholdet til tobarnsmamma Caroline Berg Eriksen. En tilsynelatende altoppslukende kroppsfiksering blir jo ikke akkurat mer sjarmerende jo eldre man blir, selv om Orvik ikke er like triggerhappy med retusjeringsknappene som Eriksen. Alkohol er også noe som figurerer hyppig på kontoene til dem begge. 

Dersom Lene faktisk starter på høyere utdanning så hadde det vært forfriskende om hun valgte å dele fra studietilværelsen👍 Det kunne ha vært en givende reise fra tilsynelatende dum og deilig til en gryende smart og ressurssterk kvinne.

Endret av Ultiva
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange generelt begynner å bli lei av lettkledde bilder, se uskyldig i kamera , party eller hotell-liv , ferie , latter og svømmebasseng 😅🤩 mer inspirerende med litt annet fokus, livet skal ikke bare være en dans på roser hele tiden 😅😅😅der er urealistisk. 🤩 hvilken glede er det i det overfladiske og materialistiske i lengden ? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glow? Er det in å se ut som en bronsestatue i fjeset?🙈💫

Endret av blåbærpai
Skrivefeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun har sett seg litt blind på hva som er glød og hva som er faaaar over the top. 

Hun har jo vært kjent for å være orange i lengre tid.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
nora88 skrev (På 5.8.2021 den 17.07):

Hvem passer hunden hennes ? har hun ikke varit på reisefot ganske lenge nå ? 

Blir veldig overrasket om hun starter/fullfører studiet og enda mer overrasket om hun har levi når det har gått noen måneder 😅😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (På 2021-8-2 den 23.41):

Har Lene Orvik skrevet noe om hun kom inn på studiet hun søkte på?

Nå satt jeg nesten kaffen i halsen. Hva har hun søkt på? Livsstil coach? Interiør coach? "Helse" coach? Kollagen coach? Eller har hun faktisk søkt noe som resten av oss vanlige dødelige pleier å ta?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

XbellaX skrev (26 minutter siden):

Nå satt jeg nesten kaffen i halsen. Hva har hun søkt på? Livsstil coach? Interiør coach? "Helse" coach? Kollagen coach? Eller har hun faktisk søkt noe som resten av oss vanlige dødelige pleier å ta?

Leste her inne at hun har søkt bachelor psykologi... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...