Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Gjest loveli
12 timer siden, acna skrev:

Hun holder seg innenfor loven, på den hvite siden, ikke den grå.

Hun har ikke nevnt hverken navn, alder, hvor de er fra, hva de jobber med eller hvor de var på ferie sammen. Hvis man absolutt vil finne ut hvem de er så må man faktisk anstrenge seg og vise litt ekstra interesse for henne eller mennene. En av mennene her selv hatt en tidligere spørsmålsrunde, der HAN outer at han datet henne. Det gjorde det litt lettere for noen å identifisere nettopp han 😉

Du kan lese deg gjennom en av de andre kjendis-sakene som har vært for retten.

Da får vi bare være enig om å være uenige. Det er virkelig ikke vanskelig å finne ut hvem dette er når Lene forteller hvilken leilighet hun bodde i, hvor de dro på ferie, hva som ble kommentert av vedkommende i SoMe, hva han la ut på sine kanaler, hvilke årstider det var da ting de gjorde sammen ble gjennomført og godt dokumentert, osv. 

At man må bruke 5 minutter på å finne ut hvem det er, hvor 4,5 minutter brukes på scrolling tilbake i diverse somekanaler, det vil jeg faktisk si er ganske avslørende og utleverende og hun kunne like greit sagt navnet rett ut. Men bra for henne at hun er innefor lovverket, kjipt for han, for han høres helt psycho ut. Jeg hadde også vært redd for han!! Eller egentlig begge hun har utlevert selv om den ene er verre enn den andre.

Nå skjønner jeg jo også hvorfor han ikke har gjort større suksess som programleder e.l. Når man virker psycho på andre så får man ikke så mange muligheter fordi kanaler er redde for å sverte navnet sitt ved å ha ansatt gale mennesker som kan skape masse problemer for dem. Med mindre vedkommende sjekker inn på Paradise eller leter etter sine exer på en strand i Brasil, da passer man perfekt.

(Høres ut som at hvis TVN hadde klart å caste KOK og hans exer til 'Ex on the beach' så hadde det blitt tidenes sesong. Jeg krysser fingrene.)

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, loveli skrev:

Da får vi bare være enig om å være uenige. Det er virkelig ikke vanskelig å finne ut hvem dette er når Lene forteller hvilken leilighet hun bodde i, hvor de dro på ferie, hva som ble kommentert av vedkommende i SoMe, hva han la ut på sine kanaler, hvilke årstider det var da ting de gjorde sammen ble gjennomført og godt dokumentert, osv. 

At man må bruke 5 minutter på å finne ut hvem det er, hvor 4,5 minutter brukes på scrolling tilbake i diverse somekanaler, det vil jeg faktisk si er ganske avslørende og utleverende og hun kunne like greit sagt navnet rett ut. Men bra for henne at hun er innefor lovverket, kjipt for han, for han høres helt psycho ut. Jeg hadde også vært redd for han!! Eller egentlig begge hun har utlevert selv om den ene er verre enn den andre.

Nå skjønner jeg jo også hvorfor han ikke har gjort større suksess som programleder e.l. Når man virker psycho på andre så får man ikke så mange muligheter fordi kanaler er redde for å sverte navnet sitt ved å ha ansatt gale mennesker som kan skape masse problemer for dem. Med mindre vedkommende sjekker inn på Paradise eller leter etter sine exer på en strand i Brasil, da passer man perfekt.

(Høres ut som at hvis TVN hadde klart å caste KOK og hans exer til 'Ex on the beach' så hadde det blitt tidenes sesong. Jeg krysser fingrene.)

Fullstendig enig med deg 🙌🏻

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Ex on the Beach 😂 det må bli som eneste mannlig deltaker iallefall, sikkert eneste måte han ville vært med på 😂🙏🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
1 time siden, Showmustgoon skrev:

Hahaha.. Ex on the Beach 😂 det må bli som eneste mannlig deltaker iallefall, sikkert eneste måte han ville vært med på 😂🙏🏼

Det hadde vært fønni. Ja, men tror ikke man hadde trengt flere mannlige deltagere for å få nok drama til å fylle en sesong. 🤣 Når 6 av 8 jenter finner ut at de har vært forlovet med han samtidig... Når den ene exen etter den andre kaster lange avhandlinger fra Olafiaklinikken i trynet hans når de ankommer stranda... Jeg hadde sett på. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Opiopi skrev:

Er det noen som kan dele hjem KOK er? Eller hvordan jeg kan finne det ut? 

Eller så kan du bla deg tilbake i denne tråden, navnet hans er delt flere ganger med # foran. Han har egen blogg også! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ice_83 skrev:

Er Petter Nortug en av de hun snakket om i siste podepisode ?Han hun avsluttet med?

Jeg tenkte Lord Sørseth? I og med de kommenterte heftig på hverandres IG i samme periode. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Della skrev:

Hva sa hun om KOK i episoden? ser den er tatt bort.

Den ligger på Spotify!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg skal gå inn og høre på podcaster. Men er det egentlig lov til å legge ut så mye negativt om andre (exer) uten at de har mulighet for å forsvare seg? Det blir jo veldig ensidig?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Jeg skal gå inn og høre på podcaster. Men er det egentlig lov til å legge ut så mye negativt om andre (exer) uten at de har mulighet for å forsvare seg? Det blir jo veldig ensidig?

Hun nevner ikke navn, alder, jobb eller noe som direkte kan identifisere de hvis ikke man har følgt henne nøye på insta etc, så da er det gjerne lov? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper hun har sjekket dette nøye opp før publisering.. det er tross alt Universal som redigerer og publiserer, de vet nok hva de driver med! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tulipanpiken skrev:

Hvilken av episodene er det?🤔

Episode 1 del 3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...