Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De sender jo ulike signaler gjennom Instagram, så det er ikke rart at folk lurer.. Sosiale medier er jo et talerør til offentligheten. Det er tydelig at hun holder igjen, mens han holder døra på gløtt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Cselena skrev:

Uansett, så virker Lene veldig følelsesløs og kald ovenfor Ola (som ser ut som en kopi av Jørgen?)... Han har tydelig håp om at det blir de to resten av livet, så ja, han har helt klart falske forhåpninger. De to er totalt på forskjellige stadier i livet. Hun har blitt den rake motsetningen av hvordan hun var sammen med Rolf Ivar og Gard.. Nå er det kun reklame etter reklame, og altfor opptatt av å endre på sitt ytre.. Veldig synd at en så jordnær og naturlig pen jente har blitt sånn...

Helt enig. Lene har totalforandret måten hun fremstår på gradvis siden hun flyttet til Oslo. Har fulgt henne siden hun bodde i Ålesund. Synes hun var en jordnær og flott jente som var lett å like. Nå er hun kun en figur uten substans, som alle andre "influencere".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, My <3 skrev:

Helt enig. Lene har totalforandret måten hun fremstår på gradvis siden hun flyttet til Oslo. Har fulgt henne siden hun bodde i Ålesund. Synes hun var en jordnær og flott jente som var lett å like. Nå er hun kun en figur uten substans, som alle andre "influencere".

Jeg møtte  Lene noen ganger i den tiden. Og jeg vil heller si at hun får mer frem sitt sanne jeg etter hvert som tiden går. Hun var slettes ikke sånn du oppfattet henne

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, galmamma skrev:

Jeg møtte  Lene noen ganger i den tiden. Og jeg vil heller si at hun får mer frem sitt sanne jeg etter hvert som tiden går. Hun var slettes ikke sånn du oppfattet henne

Vettu hva, det er mye mulig. Jeg tenker kun på hvordan hun fremstår i SOME. Har også hørt flere har sagt at hun slett ikke var noe særlig sympatisk før heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene virker så utrolig kald og ufølsom ovenfor Ola i det siste (slutt for tiende gang?) etter at de har datet og vært på mange ferier sammen i over ett år nå? Hun vingler så fælt å gir stakkaren falske forhåpninger.. Det finnes da bedre måter å få utløpt rastløsheten/ensomheten enn å bruke andres følelser i en alder av 32 år, man skulle da tro at hun ville slå deg til ro, og Ola er en mann som uttrykker gode verdier.. Det virker som om Lene er fortsatt på 18 års stadiet med fester og har alltid en drink i hånda.. Fulgte bloggen fra dag 1 da hun bodde i Ålesund, da var hun en jordnær og naturlig pen jente.. Etter at hun flyttet til Oslo, så har hun endret mye på sitt ytre og blitt så utrolig overfladisk.. Veldig synd… 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.9.2018 den 10.30, My <3 skrev:

Helt enig. Lene har totalforandret måten hun fremstår på gradvis siden hun flyttet til Oslo. Har fulgt henne siden hun bodde i Ålesund. Synes hun var en jordnær og flott jente som var lett å like. Nå er hun kun en figur uten substans, som alle andre "influencere".

Begrepet influencer må bli det mest forhatte ordet i 2018.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
På 14.9.2018 den 23.45, Cselena skrev:

Lene virker så utrolig kald og ufølsom ovenfor Ola i det siste (slutt for tiende gang?) etter at de har datet og vært på mange ferier sammen i over ett år nå? Hun vingler så fælt å gir stakkaren falske forhåpninger.. Det finnes da bedre måter å få utløpt rastløsheten/ensomheten enn å bruke andres følelser i en alder av 32 år, man skulle da tro at hun ville slå deg til ro, og Ola er en mann som uttrykker gode verdier.. Det virker som om Lene er fortsatt på 18 års stadiet med fester og har alltid en drink i hånda.. Fulgte bloggen fra dag 1 da hun bodde i Ålesund, da var hun en jordnær og naturlig pen jente.. Etter at hun flyttet til Oslo, så har hun endret mye på sitt ytre og blitt så utrolig overfladisk.. Veldig synd… 

Hun hadde nok blitt sammen med han hvis hun var forelsket i han, men hvis ikke følelsene er der så hjelper det ikke at han er snill og grei. Jeg synes også det er voldsom utseende-fiksering på bloggen/insta. Jeg likte henne før, men det blir for overfladisk for meg. Klarer ikke relatere meg til det for jeg har et helt annet liv enn henne som kun dreier seg om å være slank, brun, drikke champagne og finne det siste innen leopardmønstete kjoler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se en rolig og usminket Lene som ikke konstant er på farten.. Men nå har hun jo selv skrevet at det blir mest innlegg om interiør, reising og business, så det er nok liten sjansen for å se det motsatte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene har merket "ad" på IG innlegg og story for smykkekolleksjonen sin minst 20 ganger i det siste, mens på bloggen står det annonse? Fikk hun ikke advarsel om bot for ukorrekt merking for en tid tilbake? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er da vell ikke så forferdelig vanskelig å gjøre jobben sin ordentlig ved å merke korrekt med ordet "reklame", men "ad" ser vell kulere ut🙄 Jaja, får se hva forbrukertilsynet sier, har sendt inn klage og  en drøss bildebevis.. Og det er på langt mer en kun smykkene, en bot er på sin plass her.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Hun skriver «ad» i starten av beskrivelsen under bildet på insta og skriver resten på norsk. Hvorfor ikke bare skrive annonse? Jeg trenger seriøst hjelp til å forstå😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bloggen merker hun ikke med annonse eller spons på topp av innlegg, men skriver hvor klærne er fra under bildene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På en kommentar så svarer hun at "hovedpoenget med å merke som reklame er at alle som konsumerer det skal få det med seg. Og jeg vil tro de fleste forstår AD / Advertisment bedre enn reklame :-)".... Altså, hun er en norsk influencer, som betyr at når hun annonserer og skriver noe på norsk, så skal det ikke merkes som "ad" ifølge forbrukertilsynet.. Og når ble "ad" (/Advertisment = som hun aldri skriver) bedre å forstå enn annonse eller reklame? Er det virkelig så vanskelig?? Snakk om latskap og lite yrkesstolthet.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2018 den 23.45, Cselena skrev:

Lene virker så utrolig kald og ufølsom ovenfor Ola i det siste (slutt for tiende gang?) etter at de har datet og vært på mange ferier sammen i over ett år nå? Hun vingler så fælt å gir stakkaren falske forhåpninger.. Det finnes da bedre måter å få utløpt rastløsheten/ensomheten enn å bruke andres følelser i en alder av 32 år, man skulle da tro at hun ville slå deg til ro, og Ola er en mann som uttrykker gode verdier.. Det virker som om Lene er fortsatt på 18 års stadiet med fester og har alltid en drink i hånda.. Fulgte bloggen fra dag 1 da hun bodde i Ålesund, da var hun en jordnær og naturlig pen jente.. Etter at hun flyttet til Oslo, så har hun endret mye på sitt ytre og blitt så utrolig overfladisk.. Veldig synd… 

Jeg synes han virker enormt tafatt der han renner etter ei som er så tydelig uinteressert. Han bør skjerpe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Kjell-Ola har skjønt det nå og gått videre  iflg innlegget hans "Den du er når alt kommet til stykket".

Endret av MaryMor
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MaryMor skrev:

Jeg tror Kjell-Ola har skjønt det nå og gått videre  iflg innlegget hans "Den du er npr alt kommet til stykket".

Han bør ikke takke ja til å være med henne på utenlandsturer/hotellturer når ingen av venninnene hennes kan,og hun ikke har noen å reise med når rastløsheten hennes setter inn, og hun er desperat etter reisefølge!!🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...