Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Enna12 skrev:

Hva er egentlig problemet med at hun ikke er etablert med mann og barn? Er ikke det opp til henne hvordan hun vil leve livet sitt? "lene har personlighet på fjortisnivå" jaja, er vi så mye bedre som sitter på nett å diskuterer henne da. 

Skulle akkurat til å nevne dette. Hvorfor har folk et behov for å diskutere dette? Her er det mye vi gjerne ikke vet - hvilket behov hun har for å stifte familie og hvilket forhold hun og Ola virkelig har. 

Jeg er ikke “fan” av Lene lenger pga. måten hun fremstiller seg selv på, og hvordan hun oppfører seg. Men å diskutere akkurat dette med forhold og barn skjønner jeg ikke, spesielt når vi ikke vet alt. Og selv om vennene hennes gifter seg og får barn er det ikke noe hun må. 

Det som derimot kan være “nyttig” å diskutere er hvorvidt hun merker reklame eller ikke, innhold på blogg/SoMe og hvilket forbilde hun kan være for ungdom i forhold til hva hun velger å fokusere på og legge ut på sosiale medier o.l.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, ESFP skrev:

Jeg hadde aldri hørt om denne damen før i går, så da måtte jeg google litt. Ser at hun har to offentlige forhold bak seg og at hun og Ola begynte å bruke tid sammen for mer enn et år siden. Kanskje hun er redd for et offentlig forhold igjen? Kanskje hun ikke tør å gå "all in" i et forhold igjen? Dersom det er sånn, håper jeg hun får hjelp til å sortere og at hun ikke veksler mellom å hekte og avhekte Ola. 

Nettopp. For utenforstående, som følger via sosiale media, så er det nettopp sånn det virker. 

Det virker som hun provoserer han med vilje. Som i helga hvor han la ut på instastory at han og sønnen var på hyttetur og ga uttrykk for at barnet ønsker søsken og bare en person mangler - mens hun snapper fest og venner og tagger alle som er tilstede, noe hun aldri gjør når de to er sammen. 

Kan selvsagt være helt feil observert, men det er faren ved å dele så mye av livet sitt. 

Det er vondt å ikke ønske det samme. Min erfaring er at det beste er å gå hver til sitt. Og for å komme ut av et hekt, dersom det er tilfellet her, så er det avstand som gjelder. 

Det er helt fair å ikke ønske seg familie og barn, men da må hun la han gå. Ikke push/pull. Det er bedre for alle parter å finne noen som ønsker det samme. 

Endret av Skogspike
Tilføyelse
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Enna12 skrev:

Hva er egentlig problemet med at hun ikke er etablert med mann og barn? Er ikke det opp til henne hvordan hun vil leve livet sitt? "lene har personlighet på fjortisnivå" jaja, er vi så mye bedre som sitter på nett å diskuterer henne da. 

Lurer jeg også på?? Herregud hun kan vel sipoe bobler og jette rundt til hun er 103 dersom hun orker det. HENNES valg! Nå må vi kvinner være litt rause!! 

 

(Nei, jeg er ikke fan og jeg har sett henne i aksjon om det har noen betydning)

Endret av Perle
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Enna12 skrev:

Hva er egentlig problemet med at hun ikke er etablert med mann og barn? Er ikke det opp til henne hvordan hun vil leve livet sitt? "lene har personlighet på fjortisnivå" jaja, er vi så mye bedre som sitter på nett å diskuterer henne da. 

Mente selvfølgelig ikke at å etablere seg med mann og barn er noe man må, beklager formuleringen. Siktet til  oppførselen til en godt voksen dame på 32 år. Lene har selv valgt å gjøre sitt navn til et AS og bygd opp karrieren ved å dele sitt privatliv i all offentlighet blandt annet. Det at hun da får kritikk og tilbakemeldinger på både godt og vondt fra oss "vanlige" folk vil jeg si hører med i den bransjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cselena skrev:

Mente selvfølgelig ikke at å etablere seg med mann og barn er noe man må, beklager formuleringen. Siktet til  oppførselen til en godt voksen dame på 32 år. Lene har selv valgt å gjøre sitt navn til et AS og bygd opp karrieren ved å dele sitt privatliv i all offentlighet blandt annet. Det at hun da får kritikk og tilbakemeldinger på både godt og vondt fra oss "vanlige" folk vil jeg si hører med i den bransjen. 

Godt voksen dame på 32 år, er ikke godt voksen.... over 60? Skjønner ikke hva som er feil med oppførselen hennes? Virker som hun gjør det bra i livet, karrieremessig, økonomisk og sosialt iallefall. Selv om hun sikkert har sitt å slite med som alle andre. Som ei over sa så kan hun" jette"rundt å drikke bobler til hun er 103 uten at vi trenger å dømme henne av den grunn. Vi damer bør virkelig være mer rause med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Enna12 skrev:

Godt voksen dame på 32 år, er ikke godt voksen.... over 60? Skjønner ikke hva som er feil med oppførselen hennes? Virker som hun gjør det bra i livet, karrieremessig, økonomisk og sosialt iallefall. Selv om hun sikkert har sitt å slite med som alle andre. Som ei over sa så kan hun" jette"rundt å drikke bobler til hun er 103 uten at vi trenger å dømme henne av den grunn. Vi damer bør virkelig være mer rause med hverandre. 

Ja altså, hun har vært voksen en stund da med andre ord... Selvfølgelig gjør hun som hun vil, men når hun gir falske forhåpninger og sårer folk så kommer reaksjoner og sympati til vedkommende deretter (som også er offentlig).. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cselena skrev:

Ja altså, hun har vært voksen en stund da med andre ord... Selvfølgelig gjør hun som hun vil, men når hun gir falske forhåpninger og sårer folk så kommer reaksjoner og sympati til vedkommende deretter (som også er offentlig).. 

Er du så bekymret for at Kjell Olav har fått falske forhåpninger og blir såret? Han er vel på lik linje med Lene voksen å istand til å ta egne valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Enna12 skrev:

Er du så bekymret for at Kjell Olav har fått falske forhåpninger og blir såret? Han er vel på lik linje med Lene voksen å istand til å ta egne valg. 

Bekymret og bekymret, er nok mer en persondebatt om vedkommende som har valgt å eksponere seg via sosiale medier🙂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo virkelig helt crazy handsome!!! 🤩🤩🤩 Hvem i alle dager ville ikke bli sett offentlig med han?? Når man har fått barn så endrer jo ofte verdiene og preferansene seg...synes det er merkelig at han har falt for Norges største "partygirl" når det er så mye annet fint der ute. Menmen....man styrer jo ikke alltid sånt. Hvem har ikke vært håpløst forelsket i feil person  i løpet av livet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Cselena skrev:

Ja altså, hun har vært voksen en stund da med andre ord... Selvfølgelig gjør hun som hun vil, men når hun gir falske forhåpninger og sårer folk så kommer reaksjoner og sympati til vedkommende deretter (som også er offentlig).. 

Har hun det da? Vi vet da ingenting om hva de har snakket om ift forhold og forventninger, eller er det noe jeg har gått glipp av?

Selv om han deler mer enn henne i SOME om sine ønsker (ref: vil ha søsken til barnet sitt), så betyr det ikke at Lene har gitt han falske forhåpninger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, acna skrev:

Har hun det da? Vi vet da ingenting om hva de har snakket om ift forhold og forventninger, eller er det noe jeg har gått glipp av?

Selv om han deler mer enn henne i SOME om sine ønsker (ref: vil ha søsken til barnet sitt), så betyr det ikke at Lene har gitt han falske forhåpninger. 

Med tanke på alt han har postet om kjærlighetslivet på IG story i det siste, så tyder det dessverre slik.. Men for all del, håper jeg tar feil! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, My <3 skrev:

Han er jo virkelig helt crazy handsome!!! 🤩🤩🤩 Hvem i alle dager ville ikke bli sett offentlig med han?? Når man har fått barn så endrer jo ofte verdiene og preferansene seg...synes det er merkelig at han har falt for Norges største "partygirl" når det er så mye annet fint der ute. Menmen....man styrer jo ikke alltid sånt. Hvem har ikke vært håpløst forelsket i feil person  i løpet av livet...

han er jo litt "rar" da...  "Stay safe godt folk" er ikke noe en "hipp" ung person hadde skrevet. Høres ut som pappan min til tider synes nå jeg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, galmamma skrev:

han er jo litt "rar" da...  "Stay safe godt folk" er ikke noe en "hipp" ung person hadde skrevet. Høres ut som pappan min til tider synes nå jeg. 

Er han så innmari ung og "hipp" da? Mannen er jo en pappa på 40 (ikke det at 40 er noen alder, for all del).. Ikke sikkert at han ønsker å være ung og hipp heller, pleier ofte å bli enda rarere når voksne prøver å være så unge og hippe, lukter litt desperat. Jeg synes det er stiligere med folk som finner sin egen greie/signatur, og ikke er helt som alle andre...hva skulle han ellers ha sagt synes du? 🙂 Faren din høres kul ut da 😊👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Brielle skrev:

Er han så innmari ung og "hipp" da? Mannen er jo en pappa på 40 (ikke det at 40 er noen alder, for all del).. Ikke sikkert at han ønsker å være ung og hipp heller, pleier ofte å bli enda rarere når voksne prøver å være så unge og hippe, lukter litt desperat. Jeg synes det er stiligere med folk som finner sin egen greie/signatur, og ikke er helt som alle andre...hva skulle han ellers ha sagt synes du? 🙂 Faren din høres kul ut da 😊👌🏻

Jeg syns det virker som at han prøver å være hipp og kul, men ikke får det til.  Det blir heller litt kleint, sånn som når fedre over 50 prøver å etterligne Eminem...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, galmamma skrev:

Jeg syns det virker som at han prøver å være hipp og kul, men ikke får det til.  Det blir heller litt kleint, sånn som når fedre over 50 prøver å etterligne Eminem...

Aha, okei 🙂 Har ikke oppfattet han på samme måte, men nå har ikke jeg fulgt lenge med heller. Synes bare det virker som at han er seg selv, bare er "den typen". Og det spørs jo hvilket miljø han er i, i enkelte kretser på Oslo vest er de på den alderen litt sånn. Har f.eks et familiemedlem som er ganske velstående, og h*n hopper fortsatt fallskjerm, driver med kiting, er med i pistol-klubb og er ganske kul og oppdatert overalt, med på motebildet selv om h*n er over 50 nå. Men denne personen er i et slikt miljø og har alltid vært sånn...ser ikke poenget i å måtte forandre seg bare fordi det forventes når man eldes, noen er mer ungdommelige til sinns enn andre, men synes jo at det blir noe annet med de som plutselig blir sånn FORDI de blir eldre og desperate 😜 Så tenker at det er kleint hvis han plutselig er blitt sånn nå, men ikke hvis han er tro mot seg selv og bare er den han er uansett alder og hva andre måtte mene 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier vel "stay safe" først og fremst fordi han jobber med svindel. Det e ikke noe rart med det. Nå synes jeg dere er litt latterlige i ting å kritisere på. Snakk om å virkelig lete etter feil hos folk

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, blabla2226 skrev:

Han sier vel "stay safe" først og fremst fordi han jobber med svindel. Det e ikke noe rart med det. Nå synes jeg dere er litt latterlige i ting å kritisere på. Snakk om å virkelig lete etter feil hos folk

Enig, jammen må man holde tunga rett i munnen for å ikke skrive noe som noen kan oppfatte som dumt eller rart på en eller annen måte, og dermed dømme deg som person utifra det 😝 Til slutt tør vel ingen å skrive noe litt annerledes lenger, og alle blir da bare noen kjedelige kopier av hverandre på et eneste langt samlebånd...og så er det galt også 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, så virker Lene veldig følelsesløs og kald ovenfor Ola (som ser ut som en kopi av Jørgen?)... Han har tydelig håp om at det blir de to resten av livet, så ja, han har helt klart falske forhåpninger. De to er totalt på forskjellige stadier i livet. Hun har blitt den rake motsetningen av hvordan hun var sammen med Rolf Ivar og Gard.. Nå er det kun reklame etter reklame, og altfor opptatt av å endre på sitt ytre.. Veldig synd at en så jordnær og naturlig pen jente har blitt sånn...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...