Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da ser det ut som vi får se Kjell i ny setting på TV fra høsten av. Prøver å finne kjærligheten på tv2. Løp å meld dere på 😅 Er nok spikeren i kisten for a Lenemor dette. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Akkurat nå, anna6 skrev:

Da ser det ut som vi får se Kjell i ny setting på TV fra høsten av. Prøver å finne kjærligheten på tv2. Løp å meld dere på 😅 Er nok spikeren i kisten for a Lenemor dette. 

What? Hvor skal han prøve å finne kjærligheten?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, jentekvinne skrev:

What? Hvor skal han prøve å finne kjærligheten?😁

I Kjendis søker kjæreste på Tv2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.9.2018 den 0.31, Cselena skrev:

Å se smashing ut er ubetydelig, når personligheten er det motsatte.. 

Menn tenker ikke alltid slik, de kan fire på personlighet hvis dama ser bra ut. Sykt, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan hun klarer å være så opplagt etter de mange vinglassene hver bidige dag... Og siste innlegg ang. sparing, man må jammen ha bra inntekt for å følge den planen.. Ikke akkurat noe for en småbarnsfamilie som må snu på krona hver måned.. Men lenemor slipper jo å tenke på det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først reklamerte hun for sparing med DNB, og nå reklamerer hun for sparing med Danske Bank? At finansielle institusjoner bruker bloggere uten null utdanning eller offentlig erfaring i reklame for aksjefond er helt merkelig for meg - og kanskje den mest malplasserte reklamen jeg har sett på lenge. 🤦🏼‍♀️

Lene sier: "er det noe dere lurer på så bare spør ❤️ " i samme innlegg der hun skriver at hun har drevet med dette i *trommevirvel*... Hele TO uker😐

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Cselena skrev:
 

Og siste innlegg ang. sparing, man må jammen ha bra inntekt for å følge den planen.. Ikke akkurat noe for en småbarnsfamilie som må snu på krona hver måned.. Men lenemor slipper jo å tenke på det..

Hva skal du frem til her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Stellia skrev:
 

Hva skal du frem til her?

Hun tjener så mye at hun slipper å tenke på å snu kronene hver mnd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, skyflakes skrev:
 

Først reklamerte hun for sparing med DNB, og nå reklamerer hun for sparing med Danske Bank? At finansielle institusjoner bruker bloggere uten null utdanning eller offentlig erfaring i reklame for aksjefond er helt merkelig for meg - og kanskje den mest malplasserte reklamen jeg har sett på lenge. 🤦🏼‍♀️

Lene sier: "er det noe dere lurer på så bare spør ❤️ " i samme innlegg der hun skriver at hun har drevet med dette i *trommevirvel*... Hele TO uker😐

Veldig pinlig den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om hvitevasking av penger er en av sparetipsene for danske bank? Her i DK er saken såpass stor og omtalt i media at det skulle vært forholdsvis høye summer de Betalte meg for å knytte navnet mitt opp mot dem.

 

https://www.dr.dk/nyheder/penge/har-du-mistet-overblikket-her-er-de-vigtigste-nyheder-i-danske-banks-hvidvask

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt utrolig at bloggen kan være levebrødet hennes når hun ikke har oppdatert oss siden Fredag??? 

Hun kan ikke skylde på at hun må ha ferie og fri heller, for det har hun jo hele tiden etter min mening.... 

Jeg syns det er så altfor dårlig! Skjønner ikke at jeg gidder å klikke meg inn lenger

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, galmamma skrev:
 

Jeg syns det er helt utrolig at bloggen kan være levebrødet hennes når hun ikke har oppdatert oss siden Fredag??? 

Hun kan ikke skylde på at hun må ha ferie og fri heller, for det har hun jo hele tiden etter min mening.... 

Jeg syns det er så altfor dårlig! Skjønner ikke at jeg gidder å klikke meg inn lenger

Sosiale medier er levebrødet hennes, primært Instagram. Bloggen er et støtteprodukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel første gang at hun nevner offentlig at hun er sliten i følge instastoryen 😉. Godt at du er menneskelig, Lene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...