Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Ice_83 skrev:

Skjønner ikke at hun har draget på slike fyrer. Hun er da ikke noen skjønnhet selv. 

Jeg vil si hun finner menn som passer henne. Opptatt av kropp og utseende. 

Hun er absolutt en flott dame, men likte personligheten bedre før. Da var hun både sjarmerende og ikke redd for å legge ut et uperfekt bilde av seg selv. Håper hun finner en mann som får frem den "gamle" Lene igjen :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Ice_83 skrev:

Skjønner ikke at hun har draget på slike fyrer. Hun er da ikke noen skjønnhet selv. 

Det er vel ikke du i stand til å bestemme? Folk har forskjellig smak, og dette er jo bare drittslenging.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Jeg synes det går bra fort i svingene. For noen uker siden var hun på kjærlighetsferie med en fyr til Italia og nå er det en ny fyr med til Paris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at så lenge hun og datene er på tur, så går alt strålende. Pur lykke i vakre omgivelser.Men, ser ikke ut som hverdagslivet går like greit gitt.  

Lenemor trenger mye tid til sitt egoliv, og vil ikke gå glipp av noen ting. Datene  kommer i andre rekke og skal tilpasse seg henne. De som har barn sliter naturlig nok med det..

Vel, vi får se denne gangen da.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ice_83 skrev:

Skjønner ikke at hun har draget på slike fyrer. Hun er da ikke noen skjønnhet selv. 

Hei. Dette var da ikke pent sagt!

Jeg synes hun er ei pen dame, og det tipper jeg mange andre synes også. I tillegg så tror jeg hun har mange gode kvaliteter som folk som omgås henne setter pris på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.12.2018 den 18.52, Ice_83 skrev:

København forrige helg. Hun har seriøse problemer!! Og ikke klarer hun å være alene en eneste dag, det er sykelig!!!!

Var ikke så vanskelig å finne ut hvem den nye kjekkasen er..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okiiii IKKE greit å kommentere sånt på utseende! Hun er en meget flott dame, og synes man ikke det kan man holde det for seg selv.

Men om du har funnet deg en ny flamme og du vil keep it on the downlow, bare reis og kos deg, legg nå fra deg sosiale medier og nyt dagene med han du er med, bare dere to i deres egen boble. 

Må alt deles????

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FoxyBrown skrev:

Okiiii IKKE greit å kommentere sånt på utseende! Hun er en meget flott dame, og synes man ikke det kan man holde det for seg selv.

Men om du har funnet deg en ny flamme og du vil keep it on the downlow, bare reis og kos deg, legg nå fra deg sosiale medier og nyt dagene med han du er med, bare dere to i deres egen boble. 

Må alt deles????

 

 

Når det er det du lever av, så. :Knegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FoxyBrown skrev:

Okiiii IKKE greit å kommentere sånt på utseende! Hun er en meget flott dame, og synes man ikke det kan man holde det for seg selv.

Men om du har funnet deg en ny flamme og du vil keep it on the downlow, bare reis og kos deg, legg nå fra deg sosiale medier og nyt dagene med han du er med, bare dere to i deres egen boble. 

Må alt deles????

 

 

Hun tjener penger på å leve et liv som andre elsker å følge med på. Så ja, det må nok det - spesielt nå som hun har gått bort fra å blogge regelmessig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tingi85 skrev:

Hei. Dette var da ikke pent sagt!

Jeg synes hun er ei pen dame, og det tipper jeg mange andre synes også. I tillegg så tror jeg hun har mange gode kvaliteter som folk som omgås henne setter pris på. 

Hun er helt average, ikke noe mer enn det! Sånn er det bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ice_83 skrev:

Hun er helt average, ikke noe mer enn det! Sånn er det bare.

Men hva så? Hun kan da være et troll eller miss universe uten at vi skal sitte å kommentere det? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bekymringsverdig at hun nok en gang involverer seg i en småbarnsfar. Lene drikker jo opptil flere glass vin daglig som hun deler offentlig på instastory osv.. Ser ikke helt hva menn ser i en 32 år gammel partygirl? Hun har jo hatt 4 forhold siste 2 åra..  Likte Lene så godt da hun bodde i Ålesund, men etter hun flyttet til Oslo har hun virkelig mistet jordfestet og blitt så utrolig materialistisk, type "Hollywood frue"...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, den dama der slutter vel aldri å overraske. Men eksen til venninnen..? Eller daværende venninne, drøyt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for ryktespredning. 

Vi minner om følgende regel: 

Sitat

* Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. Spekulasjoner om trolling ryddes under denne regelen

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...