Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Rægs skrev:

Ser seriøst ut som en dukke. Veldig uheldig med dette bildet (Lene Orvik).

5935413D-1505-4C44-8F13-A834BB66B6CD.jpeg

Er det Svenske middelaldrende Hollywood fruer som er forbildene hennes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Emmy_H skrev:

Er det Svenske middelaldrende Hollywood fruer som er forbildene hennes? 

Hun er kliss lik Siv Cotton i norske Hollywood-fruer. 

Endret av Perle
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2019 den 8.26, terrasuave skrev:

er det noen som virkelig orker å følge med Orviken?Blitt en virkelig tom blogg med null innhold....

Jeg har sett hun har en tråd på rampelys. Aner ikke hvem hun er eller hvordan hun først ble kjent. Skjønner hun er en blogger som jeg aldri ville kjent igjen på gata 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, hippyskippy skrev:

Hun redigerer på seg ganske greit thigh gap. Både på det bildet i den blå kjolen på instastory, og i de hvite skiklærne. Pinlig. 

Møtte henne på en butikk en gang, aldri sett et menneske med så mye sminke. (Vel, bortsett fra den gangen jeg var på dragshow). 

Gikk litt fort med fotoredigeringen gitt...

lol.jpg

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Emmy_H skrev:

Er det Svenske middelaldrende Hollywood fruer som er forbildene hennes? 

Carrie Bradshaw aka Sara J Parker

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fatte og begripe at disse bloggerene redigerer seg tynnere, sprøyter gift i ansiktet og får lagt inn silikon her og der når de er fullt klar over at unge jenter ser opp til dem og at de er forbilder!!! Er de ikke klar over det store ansvaret de har? Har null respekt for verken Lene eller resten av gjengen. Håper aldri jeg får en datter slik som verden utvikler seg. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel få en datter som er motbør til alt det fjaset her. Hvordan ser dere at bildet over er redigert? Bare jeg som er blind?

Endret av Ninnn
Fikk ikke til å sitere innlegget over
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ninnn skrev:

Du kan vel få en datter som er motbør til alt det fjaset her. Hvordan ser dere at bildet over er redigert? Bare jeg som er blind?

Ja, det er klart. Var jo ikke helt dødens seriøs heller. Men med tanke på hvor lettpåvirkelige unge jenter kan være er tanken skummel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Perle skrev:

Hun er kliss lik Siv Cotton i norske Hollywood-fruer. 

Siv Bomull er Espen Hiltons venninne, og Lene er veldig lik! Men Siv er tynnere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Mimko skrev:

Gikk litt fort med fotoredigeringen gitt...

lol.jpg

Ikke at jeg er Lene Orvik fan. Følger ikke lenger blogg eller insta, er jo bare et desperat liv på repeat. Men, det ser ut som hun har på seg et belte og at det svarte som gjør at det ser redigert ut faktisk er en beltesnor? Uansett ikke rart hun har invester tid i tight gap og flat mage, hun lever jo av å få likes og vise et perfekt liv som ikke egentlig er der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mobi123 skrev:

Ikke at jeg er Lene Orvik fan. Følger ikke lenger blogg eller insta, er jo bare et desperat liv på repeat. Men, det ser ut som hun har på seg et belte og at det svarte som gjør at det ser redigert ut faktisk er en beltesnor? Uansett ikke rart hun har invester tid i tight gap og flat mage, hun lever jo av å få likes og vise et perfekt liv som ikke egentlig er der. 

Tror faktiskt du har rett... Så det ikke før nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mobi123 skrev:

Ikke at jeg er Lene Orvik fan. Følger ikke lenger blogg eller insta, er jo bare et desperat liv på repeat. Men, det ser ut som hun har på seg et belte og at det svarte som gjør at det ser redigert ut faktisk er en beltesnor? Uansett ikke rart hun har invester tid i tight gap og flat mage, hun lever jo av å få likes og vise et perfekt liv som ikke egentlig er der. 

Du har rett i at hun har på seg en rumpetaske eller lignende med en stropp rundt livet og det overflødige båndet henger ned mellom bena. Men nå hele resten av bildet er så klart, tatt med et veldig godt kamera, er det da vanlig at én ting blir fanget i bevegelse og blir uklart? Jeg spør oppriktig, har ikke peiling på foto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er jo ganske lav, rundt 160 cm, og er superflink til å ta bilder hvor man får inntrykk av at hun har verdens lengste ben. 

Hvis man ser på det bildet noen tok av hun på flyplassen med Kleiven, så er virkeligheten en annen 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av strekene på steinene her...?

Som en med lang erfaring i photoshop, kan man tydelig se når bilder er redigerte - spesielt når man redigerer kropp. Kantene blir mer «blurry» enn hva de vanligvis ville vært, noe som også er tilfelle her.

Veldig trist at man redigerer seg selv, spesielt når man har et såpass bra utgangspunkt. Selvfølgelig trist uansett. Det er nok ikke alt som er rosenrødt på innsiden, selv om det kan se sånn ut på utsiden. Viktig å tenke på før man slenger ut drittkommentarer om utseende etc.

Likevel viktig å få fram. Det er ikke greit.

1D784AE2-E2A8-41B2-819D-7BD585E7CFA1.jpeg

Endret av L0lip0p
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle innleggene fra Dubai endret slik at det står annonse i begynnelsen av hvert innlegg. Skulle jo selvfølgelig bare mangle, men det er jo en overraskelse hver gang ettersom hun så og si aldri merker innleggene sine.

Var vel litt flaut å legge ut såpass mye innlegg uten merking da det står på forsiden av VG at influenserne drar på sponset Dubai-tur? 🧐

Well, det var uansett på tide.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...