Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fake pupper, fake hår, fake vipper, fake bryn, fake lepper, fake negler.. And the list goes on... Var veldig opptatt av å være populær på vgs og (gikk i klasse med Lene), mye selvskryt, ovenpå, og opptatt av å kle seg i siste nytt hver dag.. Glir rett inn i den populære topplista av "unaturlige" bloggere 🙄 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke i klassen til Lene, men traff hun ett par ganger på vors i leilighetentil noen felles venninner. Og husker hun gjorde veldig inntrykk på meg. Negativt.

Gikk rundt å kommanderte venninnene sine og utrolig selvopptatt og det var veldig tydelig at hun var "the Queen bee". 

Jeg var ikke så veldig populær den tiden og meg enset hun ikke en gang, selv etter å ha truffet henne to og tre ganger. Hun pratet aldri til meg og var mest opptatt av håret sitt som hun gikk å ordnet på hele tiden husker jeg.

Håper hun har forandret seg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, galmamma skrev:

Jeg gikk ikke i klassen til Lene, men traff hun ett par ganger på vors i leilighetentil noen felles venninner. Og husker hun gjorde veldig inntrykk på meg. Negativt.

Gikk rundt å kommanderte venninnene sine og utrolig selvopptatt og det var veldig tydelig at hun var "the Queen bee". 

Jeg var ikke så veldig populær den tiden og meg enset hun ikke en gang, selv etter å ha truffet henne to og tre ganger. Hun pratet aldri til meg og var mest opptatt av håret sitt som hun gikk å ordnet på hele tiden husker jeg.

Håper hun har forandret seg

Mye tyder på at det bare har blitt verre.

Før, da hun startet bloggen og var sammen med Rolf Ivar, virket hun herlig. Hvis hun var bitch mot folk da hun virket herlig på bloggen, tør jeg ikke tenke meg hvor bitch hun er nå som hun også virker bitch via sosiale medier. Selvfølgelig ikke via sin egen blogg, der sitter hun med babystemme og duller med følgerne sine, men via andres sosiale medier. Og et par uheldige situasjoner som ble fanget opp og vist i "Bloggerne" på TV2... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun glemt å merke innlegget om blomsterbutikken som spons/reklame? Mener jeg har lest at hun har gjort det med den butikken tidligere.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 13.50, Truka skrev:

Da har jeg vært innom bloggen hennes for første gang, og hun føyer seg inn i rekken som sponset plastmenneske, hun også. 

Og med et dårlig skriftspråk som de fleste av de..

Utrolig at hun kan leve av det der...

Endret av Moongirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kartoffel skrev:

Har hun glemt å merke innlegget om blomsterbutikken som spons/reklame? Mener jeg har lest at hun har gjort det med den butikken tidligere.  

Lene er en av verstingene når det kommer til merking av reklame.. Har forbedret seg litt på bloggen, men på IG og snap er fortsatt veldig mye umerket.. Håper hun får seg en saftig bot, slik som Anna R.. 🙄 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre å melde inn til FT, ho var ei av dei som lå an til å få bøter om ho ikkje endra seg ved sist tilsyn.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Nå har #Kjell outa forholdet deres på Insta.. så da er de vell endelig offisielle??

Nånei, Lene har jo vært på Capri kun for å "jobbe", mens Ola har vært på avslappende Capri ferie med sin vakreste😅 Skjønner ikke helt greia mellom de to.. De har jo datet i over ett år nå.. Det å bekrefte offisielt at de er sammen når de begge er offentlige personer er jo en (naturlig) ting, mens å holde ting som skjer på privaten er en helt annen ting..?🙄 Ola virker gira på å vise "verden" sin nye kjæreste, mens Lene prøver å fremstå som om at hun nyter livet som singel? Alle vet jo at hun ikke er det🤔 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 12.01, loveli skrev:

Mye tyder på at det bare har blitt verre.

Før, da hun startet bloggen og var sammen med Rolf Ivar, virket hun herlig. Hvis hun var bitch mot folk da hun virket herlig på bloggen, tør jeg ikke tenke meg hvor bitch hun er nå som hun også virker bitch via sosiale medier. Selvfølgelig ikke via sin egen blogg, der sitter hun med babystemme og duller med følgerne sine, men via andres sosiale medier. Og et par uheldige situasjoner som ble fanget opp og vist i "Bloggerne" på TV2... 

Hvilken episode og i hvilken sammenheng ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kommenterer jo nesten alle bildene hennes, mens hun nesten aldri kommenterer hans. Må jo tro de snakker om dette!? Får litt vondt av han, herregud for et opplegg. Hun er vel for strong and inderpendent 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Cselena skrev:

Nånei, Lene har jo vært på Capri kun for å "jobbe", mens Ola har vært på avslappende Capri ferie med sin vakreste😅 Skjønner ikke helt greia mellom de to.. De har jo datet i over ett år nå.. Det å bekrefte offisielt at de er sammen når de begge er offentlige personer er jo en (naturlig) ting, mens å holde ting som skjer på privaten er en helt annen ting..?🙄 Ola virker gira på å vise "verden" sin nye kjæreste, mens Lene prøver å fremstå som om at hun nyter livet som singel? Alle vet jo at hun ikke er det🤔 

Jeg får helt vondt av hele situasjonen fordi hun bruker ham. Går ikke an å være kjæreste bare når man vil være kjæreste. Enten så er man ilag, eller så er man det ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Jeg får helt vondt av hele situasjonen fordi hun bruker ham. Går ikke an å være kjæreste bare når man vil være kjæreste. Enten så er man ilag, eller så er man det ei. 

Enig! Veldig spesielt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får også veldig vondt av Ola når han vil så gjerne vise frem kjæresten som han er hodestups forelsket i ifølge blogginnleggene og IG.. Og når Lene er på reise så viser hun gledelig frem hvem hun reiser sammen med, bortsett fra når hun reiser med Ola, da er det liksom singel Lene på tur og buisness.. Så ja, enten er man kjærester eller ikke?? Hun kan da bekrefte forholdet i det minste for Ola sin skyld om hun føler det er noe å satse på, uten å gå inn i det private om forholdet.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette gå bra når det er så stor forskjell i passion mellom de to? Lene kjører liksom kjølig business woman stil, mens Ola hopper i det med hodet først. Får helt vondt av han. Stor forskjell i likes og comments på insta også. Henne er det helt stille fra, mens han kommenterer 'fineste og vakreste'på hver bilde. Er de offisiele, eller ikke? Får vondt av Ola. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 0.05, Showmustgoon skrev:

Nå har #Kjell outa forholdet deres på Insta.. så da er de vell endelig offisielle??

Finner ikke noe jeg ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å kritisere henne for feilmerking / manglende merking av reklame. Men når enkelte spekulerer i hennes private anliggende, som det å være i/ ikke være i er forhold faktisk er, da blir det for dumt! Dere kjenner jo verken henne eller Kjell Ola, så det å si at hun bruker han har dere ikke noe belegg for. Slike utsagn og diskusjoner er det som forpester debatten som kan være fin og saklig til tider. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...