Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Plutselig legger hun ut mange bilder på både blogg, IG og Snapchat at hun er i leiligheten sin.. Tydelig at hun ser hva som skrives her inne, men samtidig så har Lene både sagt at hun, venner og familie ser på det som skrives her inne er komisk og latterlig.. 🙄 Burde da kunne ta imot konstruktiv kritikk.. Likte bloggen godt da Lene var sammen med Rolf Ivar og Gard, da var hun veldig jordnær og var inspirerende å spennende å følge med på, men nå er den full av reklameinnlegg og er veldig overfladisk og virker litt høy på seg selv.. Veldig synd den har gått i den retningen igrunn.. Håper hun innser det snart.. Savner den ”gamle” Lene! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Cselena skrev:

Plutselig legger hun ut mange bilder på både blogg, IG og Snapchat at hun er i leiligheten sin.. Tydelig at hun ser hva som skrives her inne, men samtidig så har Lene både sagt at hun, venner og familie ser på det som skrives her inne er komisk og latterlig.. 🙄 Burde da kunne ta imot konstruktiv kritikk.. Likte bloggen godt da Lene var sammen med Rolf Ivar og Gard, da var hun veldig jordnær og var inspirerende å spennende å følge med på, men nå er den full av reklameinnlegg og er veldig overfladisk og virker litt høy på seg selv.. Veldig synd den har gått i den retningen igrunn.. Håper hun innser det snart.. Savner den ”gamle” Lene! 

Helt enig med deg. Tror de fleste som har fulgt henne siden da savner den gode jordnære "girl next door" hun var før. Får null inspo fra henne lenger,i motsetning til før hvor bloggen hennes ga meg masse glede og inspirasjon. Syns det er tydelig at hun har mistet både seg selv og engasjementet for bloggen, virker som hun har den kun som reklameinntektskilde nå. Håper hun greier å ta noe av det som står her inne som konstruktiv kritikk, og ikke hat og sjalusi som hun tidligere har uttalt at alt er, og  hvor hun også valgte å slutte godkjennelsen av alle de litt mer kritiske kommentarene. Både feigt og uproft syns jeg det er. Syns hun bør stå for det hun gjør og ikke stikke hodet i sanden ved hver eneste lille kritiske kommentar. Mye av det er faktisk berettiget, og når SÅ mange mener det samme bør det få en person til å stoppe og reflektere litt...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bloggen hennes før men nå har jeg falt helt av lasset. 

Hver gang jeg kikker innom er det enten 1) reklame for kokosnøtt selvbruning, 2) random bilde av stue, kjøkken eller begge, 3) bilde av halve ansiktet til Lene og bladene fra en plante, samt en beskrivelse av hva hun har gjort den uka fordi hun ikke har blogget på 5 dager, eller 4) innlegg innen kategorien "personlig" som egentlig er 3 små avsnitt med skjult selvskryt. 

Jeg hadde også sikkert følt meg mer inspirert av interiørinnleggene hennes om jeg hadde hatt råd (som en vanlig, gjennomsnittlig  ung voksen) til noe av det hun statser opp leiligheten med, eller om hun i det minste hadde holdt på en malingsfarge lenge nok til å se den tørke.  

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2018 at 5:13 PM, Ice_83 said:

Tipper Stockholm/Gøteborg, Italia, Marbella/Barcelona, Hellas,Frankrike, Dubai, LA eller Mexico.

Maldivene ✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun og Kleiven slutta å følge hverandre på insta igjen? Så Kleiven la ut: when life give you lemons make lemonade. Trøbbel i paradis igjen? Har en følelse at Lene ikke er så interessert. Får egentlig litt vondt av han. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, amadine skrev:

Har hun og Kleiven slutta å følge hverandre på insta igjen? Så Kleiven la ut: when life give you lemons make lemonade. Trøbbel i paradis igjen? Har en følelse at Lene ikke er så interessert. Får egentlig litt vondt av han. 

Nå er sommeren over vet du, og da trenger man jo ikke utendørsbasseng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, amadine skrev:

Har hun og Kleiven slutta å følge hverandre på insta igjen? Så Kleiven la ut: when life give you lemons make lemonade. Trøbbel i paradis igjen? Har en følelse at Lene ikke er så interessert. Får egentlig litt vondt av han. 

Ja, ser at de ikke følger hverandre på nåværende tidspunkt. Rare greier, altså! Kanskje det er greiest å være i hverandres selskap når de kun er de to på ferie i utlandet eller på et spa?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
3 timer siden, amadine skrev:

Har hun og Kleiven slutta å følge hverandre på insta igjen? Så Kleiven la ut: when life give you lemons make lemonade. Trøbbel i paradis igjen? Har en følelse at Lene ikke er så interessert. Får egentlig litt vondt av han. 

Har de sluttet å følge hverandre igjen? Jeg har også en følelse av at Lene egentlig ikke er så interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var alt annet enn en fresh og naturlig sommerlook hun sminket seg frem til i videoen.. «Bronsegudinnelook» er et mer passende navn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Njuta skrev:

Nå er sommeren over vet du, og da trenger man jo ikke utendørsbasseng..

Det er vel sommer ut august. Tror du hun "brukte" han for det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ice_83 skrev:

Det er vel sommer ut august. Tror du hun "brukte" han for det??

Vet at sommeren varer ut august, dro bare litt ekstra på. Om hun brukte han for det aner jeg ikke. Brukte bare ytringsfriheten min 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så nysgjerrig på hva som skjedde da det ble plutselig brudd mellom henne og Jørgen. Nå er jeg sykt nysgjerrig på hva som skjer mellom henne og Kjell!! 🙈 Skjønner at de vil holde privatlivet privat, men det er litt frustrerende noen ganger! Hehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at noen vil holde forholdet skjult fra det offentlige når det er nytt og før man vet om det er noe å satse på, men de har jo datet i over ett år nå og Ola har jo introdusert henne for sønnen sin. Ola har også lagt ut bilde fra turen med Lene der han skriver ”looking at the girl of my dreams”. Virker som Lene holder tilbake, men om hun virkelig føler at hun har funnet den rette, så hvorfor holde tilbake? Skulle nesten tro hun ”bruker” han for å føle seg mindre ensom, og den rastløsheten hun har med å måtte gjøre/forandre noe hele tiden er virkelig ikke bra. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg ikke skjønner er at hun ikke har blogger noe siden 9 august, men fortsatt sier at hun har en krevende og hektisk jobb. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jentenfra skrev:

det jeg ikke skjønner er at hun ikke har blogger noe siden 9 august, men fortsatt sier at hun har en krevende og hektisk jobb. 

Det virker som hun er dritlei hele bloggen. Tipper hun gir seg snart. Spent hva prosjektene hun jobber med ved siden er. Tipper det har med interiør å gjøre. Nå er hun i Lysekil med Kjell Ola.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bloggen er jo stappfull av reklameinnlegg og eksklusive reiser.. Den har blitt så utrolig overfladisk, lite inspirerende og mye fokus på å vise frem pupper/kropp.. Holder sikkert bloggen gående bare for å tjene penger på reklame🙄 I begynnelsen var det 1-2 innlegg om dagen og var veldig spennende å følge med på hverdagen til den jordnære jenta Lene var, mens nå er det ett innlegg hver tredje dag i gjennomsnitt maks.. Savner den gamle Midsund-Lene, ikke den fisefine og overfladiske Lene, som er opptatt av å vise frem kroppen sin hele tiden i altfor trange bikinier og topper der puppene er mer utenfor enn inni.. Etter hun flyttet til Oslo forsvant den naturlige pene Lene også, nå er det ett "must" med falske vipper, falske negler, falskt hår, silikonpupper, restylane, dyre merkeklær and you name it... 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, amadine skrev:

Det virker som hun er dritlei hele bloggen. Tipper hun gir seg snart. Spent hva prosjektene hun jobber med ved siden er. Tipper det har med interiør å gjøre. Nå er hun i Lysekil med Kjell Ola.. 

 

Ja, men er synd. Likte bloggen hennes skikkelig godt før. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun kommer til å slutte blogge.. den er tross alt inntekten hennes og grunnen til at hun kan feriere hele året! 

Ser gamlekjæresten til Lenemor skriver at det er en doggydog world på IG. Slike skrivefeiler er bare flaut ass.........

Endret av Showmustgoon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...