Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

I stedet for å ta meg nær av kommentaren din så kan jeg nok ta den til meg og gi deg rett i det du skriver. Jeg har fulgt Lene fra Ålesundstiden og sett meg grundig lei av manglende merking, villedende markedsføring og totalt mangel på yrkesstolthet.

Men jeg har også latt meg engasjere i bloggernes evne til å ville dele alt mulig av privat og personlig informasjon til hvem som helst i alle kanaler. De tar i mot ros og lovprisninger fra alle kanter og velter seg i sin såkalt selvskapte suksess. Men... om noen skulle være uenig eller kommentere negativt på noe, da er det roping om mobbing og trakassering. Hvorfor får de ikke være i fred lurer de på da. Dette irriterer meg.

En blogger har selv valgt å dele av sitt liv og tjene penger på det. Da kan man ikke switche mellom business og privat slik man selv føler, alt etter dagsformen eller antall negative tilbakemeldinger. Nå skal det sies at Lene har blitt bedre på å beskytte den private Lene. Hun viser en versjon av seg som jeg håper ikke reflekterer noe av Lene sine verdier og personlige trekk. Da synes jeg det er trist at folk i hennes nære omgangskrets velger å være så personlige i sine tilbakemeldinger i SoMe. Slik som Kjell Ola og en del venninner gjør hver dag.

Og i stedet for å stille spørsmålstegn ved deres oppførsel og deres agenda har jeg bidratt med å diskutere hva slags forhold Lene og Kjell har på privaten. Og det er umodent av meg. Og hører nok ikke hjemme i et slikt forum. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jentekvinne
24 minutter siden, Pocahontas10000 skrev:

Kjell er smashing vakker - skjønner at hun holder han varm og samtidig lever singel livet utad....

Synes det begynner å bli drøye påstander om forholdet til Lene og Kjell Ola. Det er jo ingen som vet hva som blir sagt mellom de og hva de er enig om. Jeg skjønner godt at Lene vil holde den delen privat sånn som folk kommenterer og spekulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har begynt å skrive "vi" på bloggen. "Vi var på middag i går..."

Rart å gjøre det uten å introdusere dette "viet" først. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utenforstående virker det som han er i et forhold med henne, men jeg får ikke følelsen av at hun er i et forhold med han. 😏

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det han skriver så er det tydelig at han er veldig forelsket og er i ett forhold med Lene.. Men nå har de plutselig avfulgt hverandre på IG atter en gang.. Ola poster på story i kveld at "når verden gir deg sitroner og alt er litt sånn wtf..." 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kartoffel skrev:

Hun har begynt å skrive "vi" på bloggen. "Vi var på middag i går..."

Rart å gjøre det uten å introdusere dette "viet" først. 

Var ikke middag med K-O i går i hvertfall, for han var på hytten med sønnen. Skrev at det var bare en som manglet...

Hun prioriterte vennemiddag....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 minutt siden, Cselena skrev:

Etter det han skriver så er det tydelig at han er veldig forelsket og er i ett forhold med Lene.. Men nå har de plutselig avfulgt hverandre på IG atter en gang.. Ola poster på story i kveld at "når verden gir deg sitroner og alt er litt sånn wtf..." 

Hæ? Har de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cselena skrev:

Etter det han skriver så er det tydelig at han er veldig forelsket og er i ett forhold med Lene.. Men nå har de plutselig avfulgt hverandre på IG atter en gang.. Ola poster på story i kveld at "når verden gir deg sitroner og alt er litt sånn wtf..." 

Stakkars ....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Cselena skrev:

Etter det han skriver så er det tydelig at han er veldig forelsket og er i ett forhold med Lene.. Men nå har de plutselig avfulgt hverandre på IG atter en gang.. Ola poster på story i kveld at "når verden gir deg sitroner og alt er litt sånn wtf..." 

Noen ganger lurer jeg på om de egentlig er tenåringer i voksne kropper. Snakk om vingling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Cselena skrev:

Etter det han skriver så er det tydelig at han er veldig forelsket og er i ett forhold med Lene.. Men nå har de plutselig avfulgt hverandre på IG atter en gang.. Ola poster på story i kveld at "når verden gir deg sitroner og alt er litt sånn wtf..." 

Hvordan ser du at de ikke følger hverandre mer? Ser du på vennelisten at det ikke har hverandre? I såfall er jo det veldig stalking.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Ice_83 skrev:

Hvordan ser du at de ikke følger hverandre mer? Ser du på vennelisten at det ikke har hverandre? I såfall er jo det veldig stalking.

Følger begge på insta og har fulgt bloggen siden dag 1. Det har stått på fremsiden av insta profilene deres "følges av leneorvik" og "følges av olakleiven_jr". Vil ikke kalle det stalking, bare noe man legger merke til, hehe. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell virker som han ser Lene som sin kjæreste, mens Lene virker mest som om hun ser etter noe helt annet....kan vel kanskje ha noe å gjøre med at en småbarnspappa ikke passer imaget hennes....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tydeligvis gitt han nok forhåpninger til at han trodde det var noe. På ferie funker de nok gull, men så var det hverdagen da...

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han svarte på spm. Han sier at en kjæreste er en man viser frem. Og at forelskelse er noe annet enn et forhold og at jobben til Lene hadde gjort at vi hadde visst om de var sammen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et av de siste innleggene på bloggen hans skriver han at tiden er moden for å bytte ut leiligheten sin med ett hus ved sjøen der han har en trygg base med familieliv, partner og drømmer om flere barn.

Han skriver også "at livet handler om så mye mer enn alt det overfladiske jaget som gjør at man egentlig aldri får helt roen i sjela."

Ola virker som en moden, reflektert mann med gode verdier. Slike menn vokser ikke på trær! Håper frøken Orvik innser det.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...