Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Showmustgoon skrev:

Hadde vært sååå gøy å samle alle innlegg som handler om å «sette Lene først» eller «nå må jeg finne ut hvem Lene alene er» ELLER «personlig men ikke privat». Det har vært noen slike innlegg for å si det sånn!! 🙈

En annen ting som dessverre klarer irritere meg.. når bloggere fisker etter spons eller rabatter gjennom innlegg som «jeg har ikke planlagt ferien ennå, men ønsker å reise til Hellas». Har en anelse om at Lenemor får reiseønskene sine oppfylt på en eller annen finurlig økonomisk gunstig måte.

Eller når hun på IG ber Yoplait lage favorittyoghurten hennes i mindre pakninger slik hun kan spise på farten mellom «jobb» og «møter». Her lever vi andre i 2018 og prøver redusere avfallsmengde, tenke gjenbruk og tenke litt lenger enn kun komfort akkurat her og nå. Snakk om å ta to steg tilbake 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Glad jeg oppdaget Santorini og Mykonos for 15 år siden og fikk opplevelsen av disse fine øyene før bloggere og «influencers» kom og ødela alt.... #surmaga #iknow

Det der. Og alle slags firma biter på. Irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Hege899 skrev:

Hun er ikke til å kjenne igjen. Nå må hun roe fillers /restylanen

Enig. 

Hun har gått fra å være den nydelige dama til hva da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får hun bruke bassenget på Aker Brygge uten å bo der? Han som hun har holdt på med er jo på «øya si» og venter på henne der.. skulle til å si at jeg også hadde nok utnyttet følelsene for en stakkar i de varmeste mnd kun for å få bruke bassenget hans, men det er jo ikke lov å si! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Hvordan får hun bruke bassenget på Aker Brygge uten å bo der? Han som hun har holdt på med er jo på «øya si» og venter på henne der.. skulle til å si at jeg også hadde nok utnyttet følelsene for en stakkar i de varmeste mnd kun for å få bruke bassenget hans, men det er jo ikke lov å si! 

Kanskje hun har fått låne nøkkelen. 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Hvordan får hun bruke bassenget på Aker Brygge uten å bo der? Han som hun har holdt på med er jo på «øya si» og venter på henne der.. skulle til å si at jeg også hadde nok utnyttet følelsene for en stakkar i de varmeste mnd kun for å få bruke bassenget hans, men det er jo ikke lov å si! 

Er da vel lov å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Showmustgoon said:

Hvordan får hun bruke bassenget på Aker Brygge uten å bo der? Han som hun har holdt på med er jo på «øya si» og venter på henne der.. skulle til å si at jeg også hadde nok utnyttet følelsene for en stakkar i de varmeste mnd kun for å få bruke bassenget hans, men det er jo ikke lov å si! 

Jeg lurte også på det med bassenget. Hun hadde jo en fotoshoot der her om dagen også.

Kanskje hun "vanner plantene" hans mens han er på ferie? Vet å sno seg, denne Lenemor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Jeg lurte også på det med bassenget. Hun hadde jo en fotoshoot der her om dagen også.

Kanskje hun "vanner plantene" hans mens han er på ferie? Vet å sno seg, denne Lenemor.

Pinadø, hvis jeg hadde en kamerat med plaskebasseng så hadde jeg også vært der mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bekreftet i kommentarfeltet sitt at bassenget hun dupper seg i er på taket på samme bygg som Coop Mega, ergo samme bygg som  Mr Svindeljeger er bosatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun har bekreftet i kommentarfeltet sitt at bassenget hun dupper seg i er på taket på samme bygg som Coop Mega, ergo samme bygg som  Mr Svindeljeger er bosatt.

Hjelpe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen bilder hun legger ut på Instagram, som viser kjønnsorganet nesten....!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun og Kleiven slutta å følge hverandre på insta igjen? 🙄 Han kommenterte jo med et hjerte for kun dager siden? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, amadine skrev:

Har hun og Kleiven slutta å følge hverandre på insta igjen? 🙄 Han kommenterte jo med et hjerte for kun dager siden? 

Han kommenterte på det siste gjorde han ikke? Tror hun at alle liker de nesten nakenbildene hennes trykt opp i trynet?(Følger henne ikke, har ikke gjort det på 4 år..men var tilfeldigvis innom i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ice_83 skrev:

Han kommenterte på det siste gjorde han ikke? Tror hun at alle liker de nesten nakenbildene hennes trykt opp i trynet?(Følger henne ikke, har ikke gjort det på 4 år..men var tilfeldigvis innom i dag)

Jeg får ikke opp at de følger hverandre. Mulig min Instagram ikke fungerer slik den skal. Så han hadde kommentert på de to siste bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, amadine said:

Har hun og Kleiven slutta å følge hverandre på insta igjen? 🙄 Han kommenterte jo med et hjerte for kun dager siden? 

De har ikke fulgt hverandre siden "sist".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vært «av og på» med å følge hverandre. Han har kommentert hennes bilder, mens hun ikke har respondert på hans bilder.

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jordbærogfløte said:

De har vært «av og på» med å følge hverandre. Han har kommentert hennes bilder, mens hun ikke har respondert på hans bilder.

Hun liket jo det siste bildet hans. Har hun fjernet liken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Speedmaster skrev:

Hun liket jo det siste bildet hans. Har hun fjernet liken?

Akkurat det bildet har jeg ikke studert så nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...