Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Solfridmedhatten skrev (På 2.4.2021 den 2.48):

Den dama fascinerer meg. Jeg føler ikke sporadisk med henne, men hender jeg titter innom. Før så sa jeg bare navnet hennes overalt og jeg hadde aldri hørt om henne. Så jeg ble litt nysgjerrig, så har måttet ta en titt sånn når det passer meg

Fra Det store norske leksikon: 

Sporadisk betyr at noe forekommer spredt, her og der, nå og da eller med mellomrom, for eksempel: «Vi har bare truffet hverandre sporadisk».

Endret av happygilmore
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Lene veldig godt egentlig, har møtt henne i jobbsammenheng før og hun var utrolig varm og glad. Oppriktig veldig søt. Tror hun er et godt menneske, selv om det sikkert er lett å tenke at det er litt overfladiskhet og sånn.

Men jeg måtte også le litt av det nye samarbeidet hun har med sminke nå, for hu sa hu hadde gått «utenfor komfortsonen» denne gangen, også er fremdeles alt bare beige beige beige som vanlig. Hehe.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/19/2021 at 4:19 PM, Knottogtott said:

Det spørsmålet minte meg litt om da Ronja Røverdatter møtte på de små skapningene i skogen 😅 Hahah

😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så tydelig at hun har kjøpt mange av følgerne sine. Det sees pga antall følgere som er over 100 000 og rundt 1500-2000 likes pr bilde på instagram..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (12 timer siden):

Gosj så fæl hu er om dagen. Hvitt faket hår og oransje hud. Lekkert.

syns du? jeg syns hun ser bra ut :) men det er kanskje på tide å gjøre noe annet med livet enn "shopping og champagne" :P 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eeyore83 skrev (2 timer siden):

Hva er det hun lever av egentlig? Ikke blogger hun og hun har ikke podcast nå, er det bare instagram? 

Regner med at hun lever av reklame på Instagram og samarbeid med ulike firma/merker som Frøya og MyMuse. Er jo ikke lenge siden hun kom ut med samarbeidskolleksjoner med de to. I tillegg reklamerer hun veldig ofte for ulike ting, bl.a. Glöd (Sophie Elise) og Betakaroten Gold. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper også hun har vært ganske smart med pengene sine og lever nok litt på avkastning av investeringer. Men det er bare synsing altså. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (3 minutter siden):

Tipper også hun har vært ganske smart med pengene sine og lever nok litt på avkastning av investeringer. Men det er bare synsing altså. 

Hvordan kan du tror det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltid skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan du tror det?

Som sagt bare synsing. Men jeg har alltid sett for meg at hun er god med økonomi. Det er bare et inntrykk jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Powerball
blåbærpai skrev (5 timer siden):

Den siste leiligheten hennes fikk hun hvert fall ikke noe avkastning på. Hun brukte over et år på å selge den og måtte gå mange hundre tusen ned i pris. Hun måtte også gjøre om på deler av oppussingen sin for hun hadde gjort leiligheten sjukt upraktisk med bad på soverommet og null skapplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (2 minutter siden):

Den siste leiligheten hennes fikk hun hvert fall ikke noe avkastning på. Hun brukte over et år på å selge den og måtte gå mange hundre tusen ned i pris. Hun måtte også gjøre om på deler av oppussingen sin for hun hadde gjort leiligheten sjukt upraktisk med bad på soverommet og null skapplass.

Nettopp.

Så forstod ikke helt at hun var smart med penger.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltid skrev (5 minutter siden):

Nettopp.

Så forstod ikke helt at hun var smart med penger.

Det er sant. Jeg hadde helt glemt det trange badet. Nei da, vet jeg ikke hva hun lever av. Ser bare ikke for meg at det ligger så mye penger i annonser på Insta? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Powerball
blåbærpai skrev (4 timer siden):

Det er sant. Jeg hadde helt glemt det trange badet. Nei da, vet jeg ikke hva hun lever av. Ser bare ikke for meg at det ligger så mye penger i annonser på Insta? 

Det er på Instagram (og youtube) at de enorme summene tjenes nå for tiden. Blogg er utdatert. Mange av de største influenserne i Norge har lagt ned bloggen (f eks Sophie Elise og Pilotfrue), eller blogger bare en liten brøkdel av hva de gjorde før (feks Caroline Berg Eriksen). Og det er i følge dem selv fordi de tjener vanvittig mye mer på Instagram. Ungdommen har tydeligvis blitt dumme som brød og orker ikke å lese bloggtekst lenger, nå er det bare bilder og instastories det går i 🤔

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pantera skrev (På 19.4.2021 den 20.54):

Regner med at hun lever av reklame på Instagram og samarbeid med ulike firma/merker som Frøya og MyMuse. Er jo ikke lenge siden hun kom ut med samarbeidskolleksjoner med de to. I tillegg reklamerer hun veldig ofte for ulike ting, bl.a. Glöd (Sophie Elise) og Betakaroten Gold. 

Lene Orvik svarte på instastory for noen uker siden at planen var å begynne og studere. Hun nevnte noe om at hun gledet seg til 6-år med skole! Hun har søkt på profesjonsstudiet i psykologi. Det tror jeg hun vil passe veldig bra til! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska
adirf skrev (6 timer siden):

Lene Orvik svarte på instastory for noen uker siden at planen var å begynne og studere. Hun nevnte noe om at hun gledet seg til 6-år med skole! Hun har søkt på profesjonsstudiet i psykologi. Det tror jeg hun vil passe veldig bra til! 

Hun kommer aldri til å holde ut. Hvor mye annet har hun egentlig fullført eller holdt på med over lengre tid av det hun har gjort før? Hun skulle jo bli coach, interiørdesigner, lage flere sesonger av podkasten, har ikke klart å stå i jobb over lengre tid.... 6 år klarer jeg ikke å se for meg at hun klarer å holde ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...