Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

7 timer siden, J.. skrev:

Hun nevner han flere ganger i podden å fortellee hvor fantastisk og snill han er,så er nok ikke noen knute på tråden der.

Les teksten på nytt...»Ikke sin far».. altså den andre omsorgspersonen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Showmustgoon skrev:

Tror en skal stoppe å spekulere hvem denne vedkommende er nå. Alle som har fulgt Lenemor vet hvor hun feirer jul hvert år. Jeg føler dette er et forsøk på å få tråden stengt....mulig det var litt vel paranoid tenkt men tenker at «folk flest» skjønner hvem som er hvem. 

👏🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hvis grensene hadde vært åpne så hadde vel Lene reist i hvertfall 2-3 ganger til diverse storbyer og «fjerne himmelstrøk» i løpet av syv uker 😅. Nå synes jeg hun virker litt for impulsiv når hun nå velger å leie en leilighet og leie ut sin egen. Ta det heller med ro og legg planer for tiden fremover..

#whatsgoingon?

Det virker som det MÅ skje noe hele tiden. Hun eier ikke ro på baken. Veldig kramepaktig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Ice_83 skrev:

Det virker som det MÅ skje noe hele tiden. Hun eier ikke ro på baken. Veldig kramepaktig. 

Ja, veldig krampaktig 😂.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, veldig krampaktig 😂.

Ops skriveleif. Ordliste. Men det er jo det når ho må finne på noe når ho ikke får reist land og strand.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ice_83 skrev:

Ops skriveleif. Ordliste. Men det er jo det når ho må finne på noe når ho ikke får reist land og strand.

😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, J.. skrev:

Hun nevner han flere ganger i podden å fortellee hvor fantastisk og snill han er,så er nok ikke noen knute på tråden der.

Les det jeg skrev nøye, så ser du at jeg er helt enig med deg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kritiske anmeldelsene til podkasten er fjernet fra ITunes.. Jeg trodde Lene skulle gå ned i dybden, og da må hun tåle konstruktiv kritikk også.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

De kritiske anmeldelsene til podkasten er fjernet fra ITunes.. Jeg trodde Lene skulle gå ned i dybden, og da må hun tåle konstruktiv kritikk også.

Det er nok ikke dybden i ordets rette forstand. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke dette med å leie ut leiligheten for så å leie en annen leilighet. Hva med å bygge om igjen slik at badet ikke er på soverommet, så hadde hun kanskje fått solgt det. Hun har vel fjernet det ene soverommet også, så på det prosjektet her har hun tapt penger. Hun ødela hele leiligheten. Det var nyoppusset når hun kjøpte den. Da var det mange interesserte...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Maydis8 skrev:

Det er nok ikke dybden i ordets rette forstand. 

Kanskje det ikke er det. Hun kan ikke forvente at alle roser henne heller. Siden hun omtaler flere personer som kan være lette å kjenne igjen går det utover andre. Håper hun finner balansen etterhvert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Maydis8 skrev:

Forstår ikke dette med å leie ut leiligheten for så å leie en annen leilighet. Hva med å bygge om igjen slik at badet ikke er på soverommet, så hadde hun kanskje fått solgt det. Hun har vel fjernet det ene soverommet også, så på det prosjektet her har hun tapt penger. Hun ødela hele leiligheten. Det var nyoppusset når hun kjøpte den. Da var det mange interesserte...

Hadde leiligheten opprinnelig to soverom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2020 den 22.22, Hei2016-2 skrev:

Hennes bästis Maria bor i Björvika så då måste hon oxo bo där. Så självständig, Lene Mor, vet ni...

Da kan hun vel bare være mere hos Maria? Må vel ikke leie en leilighet for å komme nærmere?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positivt overrasket over poden - første episoden var helt krise, klarte ikke høre den ferdig, men de påfølgende episodene var gode. Hun burde redigert første episode, lagt inn en intro om hvem hun er og hvorfor hun har laget pod + sagt noe om at første episode ble som den ble, men at de påfølgende er annerledes. 

Synes det er kult at hun leier ut for å bo et annet sted i byen en kort periode. Kunne godt tenkt meg å gjort det samme. Hun er en rastløs sjel som trenger impulser. At man ikke har helt ro i ræven kjenner jeg meg godt igjen i. Gøy med folk som bryter med det normative og gjør noe utenom det vanlige. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik29 skrev:

Positivt overrasket over poden - første episoden var helt krise, klarte ikke høre den ferdig, men de påfølgende episodene var gode. Hun burde redigert første episode, lagt inn en intro om hvem hun er og hvorfor hun har laget pod + sagt noe om at første episode ble som den ble, men at de påfølgende er annerledes. 

Synes det er kult at hun leier ut for å bo et annet sted i byen en kort periode. Kunne godt tenkt meg å gjort det samme. Hun er en rastløs sjel som trenger impulser. At man ikke har helt ro i ræven kjenner jeg meg godt igjen i. Gøy med folk som bryter med det normative og gjør noe utenom det vanlige. 

Det er jo ikke i utgangspunktet noe galt i å fremleie en leilighet for en kortere periode. Folk leier jo ut til kortidsleie ofte. Det jeg personlig reagerer på, er det ekstreme forbruket. Nå skal hun bruke masse penger på nytt interiør, i en leilighet hun ikke skal bo i permanent. Hvorfor? Og hvorfor kjøper hun ikke brukt? Hvordan forsvarer hun signalene hun sender ut, om at det bare er å strø penger rundt seg? Ja, hun har kanskje råd til dette, men dette handler om ringvirkninger. Hun har påvirkningskraft, og velger å sende ut et signal om at det bare er å kjøpe alt nytt. Hele tiden. Både hun og kollegaene sine. Det er både under enhver kritikk, og det får for lite spalteplass. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er flere kritiske kommentarer publisert på ITunes under fanen til podkasten hennes. Lurer på hvor lenge de får stå der 🤔. Er forøvrig enig i det som de har skrevet der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann.. det var krass kritikk 😬 til dels enig dessverre. Men kanskje hun glimter til i neste episode og deler litt mer av hvem hun er «i dybden»? Men jeg må si jeg liker podden jeg, mer juice og gossip skal du lete lenge etter 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett kritikk for å utlevere andre og at det er stort sett lett å finne ut hvem hun snakker om ved å lete litt i Instagrammen hennes for eksempel. Og at første episode var kjedelig. En annen skrev at det er synd hun har tatt opp alle episodene i forkant slik hun ikke kan ta til seg tips og råd som måtte komme. Men det virker på meg som hun spiller inn helt ferske podder nå! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...