Tulipanpiken Skrevet 29. april 2020 #4521 Del Skrevet 29. april 2020 1 time siden, Elisiaflisa skrev: Episode 1 del 3 Takk!🌺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest regnbuerubi Skrevet 29. april 2020 #4522 Del Skrevet 29. april 2020 Er ikke det exen til Mari fra Tigerstaden hun nevner i siste episode da? Tenkte lord ett eller annet jeg også først men han bruker ikke briller og ikke er han kjekk heller🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 29. april 2020 #4523 Del Skrevet 29. april 2020 Jo han hun reiste til Paris med er eksen til hun i Tigerstaden. Men den hun hang med og som fortalte han hadde følelser for henne, det tror jeg er Lord Sørseth! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest regnbuerubi Skrevet 29. april 2020 #4524 Del Skrevet 29. april 2020 1 minutt siden, Showmustgoon skrev: Jo han hun reiste til Paris med er eksen til hun i Tigerstaden. Men den hun hang med og som fortalte han hadde følelser for henne, det tror jeg er Lord Sørseth! Det tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 29. april 2020 #4525 Del Skrevet 29. april 2020 3 timer siden, Showmustgoon skrev: Jo han hun reiste til Paris med er eksen til hun i Tigerstaden. Men den hun hang med og som fortalte han hadde følelser for henne, det tror jeg er Lord Sørseth! Var det «lorden» som også var på bursdagsfesten hennes og ikke ville vedkjenne seg henne? Er ikke han mye yngre enn henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 29. april 2020 #4526 Del Skrevet 29. april 2020 Nei det var ikke lorden.. det var samme person som reiste til Paris med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 29. april 2020 #4527 Del Skrevet 29. april 2020 30 minutter siden, Showmustgoon skrev: Nei det var ikke lorden.. det var samme person som reiste til Paris med henne. Åja. Rart,trodde ikke han var en sånn player. Ikke at jeg kjenner han på noen som helst måte. Hvor møter hun disse «glatte» typene?Er det en spesiell uteplass? Kunne ikke datet noen av de utenom Gard og han der Marius fyren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016-2 Skrevet 30. april 2020 #4528 Del Skrevet 30. april 2020 Att dela av sig om sig själv ”i dybden” betyder tydligen att hänge ut/ exponera alla hon har i sin närhet i podden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 30. april 2020 #4529 Del Skrevet 30. april 2020 Hun snakker om en nær som har psykisk sykdom.. Er det sånn at hun har snakket med vedkommende og spurt om det er ok å podde om dette? Vi vet ikke hvem det er snakk om, men de i hennes omgangskrets kan fort gjenkjenne personen. Er det ok? 🙄 Hadde ikke likt det om jeg var den personen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie1987 Skrevet 30. april 2020 #4530 Del Skrevet 30. april 2020 16 minutter siden, lysestake skrev: Hun snakker om en nær som har psykisk sykdom.. Er det sånn at hun har snakket med vedkommende og spurt om det er ok å podde om dette? Vi vet ikke hvem det er snakk om, men de i hennes omgangskrets kan fort gjenkjenne personen. Er det ok? 🙄 Hadde ikke likt det om jeg var den personen. Hun sier vel i starten av podden at hun har gitt beskjed til vedkommende at hun skal snakke om det og at vedkommende ikke ønsker at det skal komme ut hvem det er.. Hva med å høre før du kritiserer? 🤷🏻♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 30. april 2020 #4531 Del Skrevet 30. april 2020 22 minutter siden, Marie1987 skrev: Hun sier vel i starten av podden at hun har gitt beskjed til vedkommende at hun skal snakke om det og at vedkommende ikke ønsker at det skal komme ut hvem det er.. Hva med å høre før du kritiserer? 🤷🏻♀️ Hørte ikke den nei, det er derfor jeg spurte om hun har spurt vedkommende. Men enig, neste gang skal jeg høre før jeg sier noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 30. april 2020 #4532 Del Skrevet 30. april 2020 7 timer siden, Hei2016-2 skrev: Att dela av sig om sig själv ”i dybden” betyder tydligen att hänge ut/ exponera alla hon har i sin närhet i podden. Har du hørt dagens episode? Når man opplever rusproblematikk og psykisk terror som barn (og voksen), så må det være lov å snakke om det. Lene var offeret i alle episodene som ble nevnt i dagens pod, og jeg synes man skal holde seg for god til å kalle det «å henge ut andre». Jeg er tilhenger av at offeret har mer rett til å dele, enn den som gjør offeret vondt. Jeg synes dagens episode var vond å høre på, men synes absolutt ikke at «vedkommende» ble uthengt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 1. mai 2020 #4533 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) 12 timer siden, acna skrev: Har du hørt dagens episode? Når man opplever rusproblematikk og psykisk terror som barn (og voksen), så må det være lov å snakke om det. Lene var offeret i alle episodene som ble nevnt i dagens pod, og jeg synes man skal holde seg for god til å kalle det «å henge ut andre». Jeg er tilhenger av at offeret har mer rett til å dele, enn den som gjør offeret vondt. Jeg synes dagens episode var vond å høre på, men synes absolutt ikke at «vedkommende» ble uthengt. Jeg syns det her er veldig problematisk med sosiale medier generelt. Alle småkjendiser kan sitte og påstå hva som helst. Motparten har sjelden tilsvarsrett. Fullt mulig at det hun sier stemmer, hun har vel ikke noen forhistorie med løgner slik som mange andre personligheter i sosiale medier. Men hun trenger faktisk heller en psykolog, for det hun forteller er uansett hennes side av saken. Og det at hun nå løfter på dyna og avslører hendelser i private kjærlighetsforhold kan få uheldige konsekvenser. Den ene eks'en hun har hengt grundig ut i forhold til psyken og personligheten hans, har faktisk barn. Det er ille å sitte der som influencer og avsløre og snakke dritt om private og personlige forhold og om hva som skjedde i dem. Hvem er nestemann hun skal henge ut. Endret 1. mai 2020 av Tannbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016-2 Skrevet 1. mai 2020 #4534 Del Skrevet 1. mai 2020 15 timer siden, acna skrev: Har du hørt dagens episode? Når man opplever rusproblematikk og psykisk terror som barn (og voksen), så må det være lov å snakke om det. Lene var offeret i alle episodene som ble nevnt i dagens pod, og jeg synes man skal holde seg for god til å kalle det «å henge ut andre». Jeg er tilhenger av at offeret har mer rett til å dele, enn den som gjør offeret vondt. Jeg synes dagens episode var vond å høre på, men synes absolutt ikke at «vedkommende» ble uthengt. Hon har haft en blogg i många år och har skrivit lite vagt om detta för länge sen. Med informationen hon ger i podden förstår man då vem det gäller. Hon säger att personen inte vill avslöjas, men det gör hon ändå. Samma med hennes ex-pojkvänner. Målet med podden är att visa vem HON är, ”i dybden”. Hon delar nu mest av vad som är fel på dom som är/har varit i sitt liv och har ”gjort henne till den hon är”. Hennes val, men jag tycker inte det är helt OK. Särkilt inte när hon bäddar in det i ”att visa vem hon ÄR”. Det vet jag inte än utifrån podden. Det jag vet nu är massor om hennes två ex-pojkvänner och den här nära. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 1. mai 2020 #4535 Del Skrevet 1. mai 2020 Ja det var ikke akkurat vanskelig å skjønne hvem denne «vedkommende» er. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 1. mai 2020 #4536 Del Skrevet 1. mai 2020 2 hours ago, Hei2016-2 said: Hon har haft en blogg i många år och har skrivit lite vagt om detta för länge sen. Med informationen hon ger i podden förstår man då vem det gäller. Hon säger att personen inte vill avslöjas, men det gör hon ändå. Samma med hennes ex-pojkvänner. Målet med podden är att visa vem HON är, ”i dybden”. Hon delar nu mest av vad som är fel på dom som är/har varit i sitt liv och har ”gjort henne till den hon är”. Hennes val, men jag tycker inte det är helt OK. Särkilt inte när hon bäddar in det i ”att visa vem hon ÄR”. Det vet jag inte än utifrån podden. Det jag vet nu är massor om hennes två ex-pojkvänner och den här nära. Helt enig. Jeg har ikke lært noe om hvem Lene er. Det jeg kjenner igjen, er offermentaliteten, hvor det alltid er de andre som har feil. Det får meg til å tenke på hvordan hun (ikke) takler kritikk på bloggen. Hvis hun får kritikk av noe slag, uansett hvor konstruktiv, så er det at hun aldri har forstått "jenter som ikke heier på hverandre", etterfulgt av noe skryt om hvordan hun er flink til å heie på andre. Jeg tror helt ærlig ikke at det er så mye selvinnsikt der, derfor ender hun ofte opp med å legge skylda på andre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 1. mai 2020 #4537 Del Skrevet 1. mai 2020 4 timer siden, Showmustgoon skrev: Ja det var ikke akkurat vanskelig å skjønne hvem denne «vedkommende» er. EH? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 1. mai 2020 #4538 Del Skrevet 1. mai 2020 5 minutter siden, Stellia skrev: EH? Nei guri.. det er nok en av grunnstenen i livet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 1. mai 2020 #4539 Del Skrevet 1. mai 2020 Syntes podden er bra, jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 1. mai 2020 #4540 Del Skrevet 1. mai 2020 17 minutter siden, Showmustgoon skrev: Nei guri.. det er nok en av grunnstenen i livet hennes. Første bokstav i fornavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå