Showmustgoon Skrevet 11. april 2018 #2461 Del Skrevet 11. april 2018 23 timer siden, bonsaijenta skrev: Det er ikke pent å trashtalke en person man ikke kjenner. Skulle ikke du slutte å stalke henne? Hvorfor er du så kritisk til Louise Angelica Riise og Camilla Pihl? Jeg synes det er umodent av deg........ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. april 2018 #2462 Del Skrevet 11. april 2018 43 minutter siden, Showmustgoon skrev: Hvorfor er du så kritisk til Louise Angelica Riise og Camilla Pihl? Jeg synes det er umodent av deg........ 😂😂😂 Kritisk til at C.P. ikke merker reklamer og kritisk til LAR som tar opp intern konflikt som ut i offentligheten som går utover barna til JAR. I samme slengen kan jeg nevne at jeg også er kritisk til Carina Dahl som filmer seg selv mens hun kjører. Da får jeg heller være umoden for å være kritisk til slike ting😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. april 2018 #2463 Del Skrevet 11. april 2018 22 timer siden, Ice_83 skrev: Stalke henne? Har aldri stalket denne dama. En og annen gang er man inne på Instagrammen og bloggen hennes. Bloggen kanskje èn til max to ganger per 14 dager. Det er vel flere enn meg som skriver MYE DRITT om LO her inne..Så det er ikke nødvendig å angripe meg spesielt. Okiiii☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. april 2018 #2464 Del Skrevet 12. april 2018 Hun og svindeljegeren har sluttet å følge hverandre på Instagram. Kleiven sier på sin blogg at han er førti og kjæresteløs. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 12. april 2018 #2465 Del Skrevet 12. april 2018 Seriøst? 🙈 Har dere lagt merke til hvor utrolig flink hun er til å merke IG storyene sine.. det annonsemerket kunne knapt stått mer usynlig.. du Lenemor du Lenemor!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 12. april 2018 #2466 Del Skrevet 12. april 2018 3 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Hun og svindeljegeren har sluttet å følge hverandre på Instagram. Kleiven sier på sin blogg at han er førti og kjæresteløs. Så ubesluttsom som hun er, tyder på at hun er svært umoden. Hva vil en førti år gammel alenepappa med noe slikt? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. april 2018 #2467 Del Skrevet 12. april 2018 17 minutter siden, Skorpion89 skrev: Så ubesluttsom som hun er, tyder på at hun er svært umoden. Hva vil en førti år gammel alenepappa med noe slikt? Godt sagt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 12. april 2018 #2468 Del Skrevet 12. april 2018 7 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Godt sagt! Hun har i allefall aldri hatt problemer med å gå kjapt inn i forhold før. Joda, hun har vel sagt at nå skal hun ta det med ro, men nå er hun jo bare extremt vinglete. Slette, adde, slette, adde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 12. april 2018 #2469 Del Skrevet 12. april 2018 7 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Hun og svindeljegeren har sluttet å følge hverandre på Instagram. Kleiven sier på sin blogg at han er førti og kjæresteløs. Scroller du på vennelista hennes og ser at hun har fjernet han?!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 12. april 2018 #2470 Del Skrevet 12. april 2018 3 timer siden, Skorpion89 skrev: Hun har i allefall aldri hatt problemer med å gå kjapt inn i forhold før. Joda, hun har vel sagt at nå skal hun ta det med ro, men nå er hun jo bare extremt vinglete. Slette, adde, slette, adde. Merkelig. Ser du at hun sletter og legger han til? Det må vel være en jobb i seg selv å drive å finne ut av. Gard har jo kjøpt leilighet sammen med den nye dama. Trodde virkelig hun kom til å få ny samboer før han. Kanskje hun har funnet ut at å være singel og fri, er det hun ønsker nå? Hun har jo ikke akkurat vært mye det siden hun var 17 eller hva hun har sagt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 12. april 2018 #2471 Del Skrevet 12. april 2018 (endret) 17 minutter siden, Ice_83 skrev: Merkelig. Ser du at hun sletter og legger han til? Det må vel være en jobb i seg selv å drive å finne ut av. Gard har jo kjøpt leilighet sammen med den nye dama. Trodde virkelig hun kom til å få ny samboer før han. Kanskje hun har funnet ut at å være singel og fri, er det hun ønsker nå? Hun har jo ikke akkurat vært mye det siden hun var 17 eller hva hun har sagt. Man kan søke på vennelister. Legger hun ut bilde, uten kommentar fra han, er det ugler i mosen. Han kommenterer jo alle bildene hennes. Ikke nå da. Endret 12. april 2018 av Skorpion89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 12. april 2018 #2472 Del Skrevet 12. april 2018 6 minutter siden, Skorpion89 skrev: Man kan søke på vennelister. Legger hun ut bilde, uten kommentar fra han, er det ugler i mosen. Han kommenterer jo alle bildene hennes. Ikke nå da. Han slår meg som å være litt furtete... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 13. april 2018 #2473 Del Skrevet 13. april 2018 Like vinglete i forholdet til #kjell som hun er vinglete i å merke sponset innhold. En plass er den gule blusen merket med reklame, en annen plass ikke! Sikkert disse travle dagene som bloggere har hver eneste dag som gjør det så vanskelig å følge reglene.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 13. april 2018 #2474 Del Skrevet 13. april 2018 16 minutter siden, Showmustgoon skrev: Like vinglete i forholdet til #kjell som hun er vinglete i å merke sponset innhold. En plass er den gule blusen merket med reklame, en annen plass ikke! Sikkert disse travle dagene som bloggere har hver eneste dag som gjør det så vanskelig å følge reglene.. Ja, virkelig. Fatter ikke at enkelte bloggere har litt mere yrkesstolthet. Slurv, slurv, slurv. Håper de får bøter. Men så er vel Lene så "dum og blond" at hun slipper unna. Ser jo svarene hennes på kritikken ang merking. Dummeste svarene ever. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 13. april 2018 #2475 Del Skrevet 13. april 2018 Må være slitsomt å aldri komme seg ut av fjortisstadiet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 14. april 2018 #2476 Del Skrevet 14. april 2018 Kanskje hun føler en trang for å ha noen på høsten/vinteren, men så fort sommeren kommer snikende så frister singellivet mer? Flørting, festing og bar hud. (Spesielt den siste på insta)😛 Skjedde ikke det samme med han andre hun var sammen med? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. april 2018 #2477 Del Skrevet 14. april 2018 På 12.4.2018 den 21.21, Ice_83 skrev: Han slår meg som å være litt furtete... Har tenkt det samme. Det ødelegger veldig for imaget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. april 2018 #2478 Del Skrevet 17. april 2018 På 11.4.2018 den 21.26, Showmustgoon skrev: Hvorfor er du så kritisk til Louise Angelica Riise og Camilla Pihl? Jeg synes det er umodent av deg........ Bare fortsett å være stan for disse damerne du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 17. april 2018 #2479 Del Skrevet 17. april 2018 1 time siden, O.G. skrev: Bare fortsett å være stan for disse damerne du. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 17. april 2018 #2480 Del Skrevet 17. april 2018 Jeg? Hva mener du med å være stan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå