Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

23 timer siden, bonsaijenta skrev:

Det er ikke pent å trashtalke en person man ikke kjenner. 

Skulle ikke du slutte å stalke henne? 

Hvorfor er du så kritisk til Louise Angelica Riise og Camilla Pihl? Jeg synes det er umodent av deg........

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Hvorfor er du så kritisk til Louise Angelica Riise og Camilla Pihl? Jeg synes det er umodent av deg........

😂😂😂

Kritisk til at C.P. ikke merker reklamer og kritisk til LAR som tar opp intern konflikt som ut i offentligheten som går utover barna til JAR.  

I samme slengen kan jeg nevne at jeg også er kritisk til Carina Dahl som filmer seg selv mens hun kjører. Da får jeg heller være umoden for å være kritisk til slike ting😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ice_83 skrev:

Stalke henne? Har aldri stalket denne dama. En og annen gang er man inne på Instagrammen og bloggen hennes. Bloggen kanskje èn til max to ganger per 14 dager.
Det er vel flere enn meg som skriver MYE DRITT om LO her inne..Så det er ikke nødvendig å angripe meg spesielt.

Okiiii☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og svindeljegeren har sluttet å følge hverandre på Instagram. Kleiven sier på sin blogg at han er førti og kjæresteløs.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? 🙈 Har dere lagt merke til hvor utrolig flink hun er til å merke IG storyene sine.. det annonsemerket kunne knapt stått mer usynlig.. du Lenemor du Lenemor!! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun og svindeljegeren har sluttet å følge hverandre på Instagram. Kleiven sier på sin blogg at han er førti og kjæresteløs.

Så ubesluttsom som hun er, tyder på at hun er svært umoden. Hva vil en førti år gammel alenepappa med noe slikt?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Så ubesluttsom som hun er, tyder på at hun er svært umoden. Hva vil en førti år gammel alenepappa med noe slikt?

Godt sagt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Godt sagt!

Hun har i allefall aldri hatt problemer med å gå kjapt inn i forhold før. Joda, hun har vel sagt at nå skal hun ta det med ro, men nå er hun jo bare extremt vinglete. Slette, adde, slette, adde. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Scroller du på vennelista hennes og ser at hun har fjernet han?!?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skorpion89 skrev:

Hun har i allefall aldri hatt problemer med å gå kjapt inn i forhold før. Joda, hun har vel sagt at nå skal hun ta det med ro, men nå er hun jo bare extremt vinglete. Slette, adde, slette, adde. 

Merkelig. Ser du at hun sletter og legger han til? Det må vel være en jobb i seg selv å drive å finne ut av. 
Gard har jo kjøpt leilighet sammen med den nye dama. Trodde virkelig hun kom til å få ny samboer før han. Kanskje hun har funnet ut at å være singel og fri, er det hun ønsker nå? Hun har jo ikke akkurat vært mye det siden hun var 17 eller hva hun har sagt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ice_83 skrev:

Merkelig. Ser du at hun sletter og legger han til? Det må vel være en jobb i seg selv å drive å finne ut av. 
Gard har jo kjøpt leilighet sammen med den nye dama. Trodde virkelig hun kom til å få ny samboer før han. Kanskje hun har funnet ut at å være singel og fri, er det hun ønsker nå? Hun har jo ikke akkurat vært mye det siden hun var 17 eller hva hun har sagt.

Man kan søke på vennelister. Legger hun ut bilde, uten kommentar fra han, er det ugler i mosen. Han kommenterer jo alle bildene hennes. Ikke nå da.

Endret av Skorpion89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Man kan søke på vennelister. Legger hun ut bilde, uten kommentar fra han, er det ugler i mosen. Han kommenterer jo alle bildene hennes. Ikke nå da.

Han slår meg som å være litt furtete...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like vinglete i forholdet til #kjell som hun er vinglete i å merke sponset innhold. En plass er den gule blusen merket med reklame, en annen plass ikke! Sikkert disse travle dagene som bloggere har hver eneste dag som gjør det så vanskelig å følge reglene.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Like vinglete i forholdet til #kjell som hun er vinglete i å merke sponset innhold. En plass er den gule blusen merket med reklame, en annen plass ikke! Sikkert disse travle dagene som bloggere har hver eneste dag som gjør det så vanskelig å følge reglene.. 

Ja, virkelig. Fatter ikke at enkelte bloggere har litt mere yrkesstolthet. Slurv, slurv, slurv. Håper de får bøter. Men så er vel Lene så "dum og blond" at hun slipper unna. Ser jo svarene hennes på kritikken ang merking. Dummeste svarene ever. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun føler en trang for å ha noen på høsten/vinteren, men så fort sommeren kommer snikende så frister singellivet mer? Flørting, festing og bar hud. (Spesielt den siste på insta)😛 Skjedde ikke det samme med han andre hun var sammen med? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.4.2018 den 21.21, Ice_83 skrev:

Han slår meg som å være litt furtete...

Har tenkt det samme. Det ødelegger veldig for imaget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 21.26, Showmustgoon skrev:

Bare fortsett å være stan for disse damerne du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...