Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

På 3.10.2017 den 17.44, JessicaL skrev:

Haha! Særlig sexy når nye typen kan se og lukte lene når hun er på dass. Så utrolig ekkelt å ikke ha et skikkelig bad. Har vært på en del supermoderne hotell der de har valgt denne løsningen og har da vært veldig glad for at jeg ikke hadde overnattingsselskap. Et annet problem er at det blir problemer med fukt i soverommet der vegger, gulv og ventilasjon ikke er beregnet på masse vannsøl og fuktighet. 

Nå har hun jo revet ut absolutt alt da. Vegger, tak osv. Og toalettet er separat. Uansett så blir det spesielt å ha åpent baderom. Vil det lønne seg i lengden, gjenstår å se.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Milio skrev:

Hun har jo toalettet separat da. Jeg tenker mer på fuktigheten. Vi har alle opplevd hvor fuktig luften blir etter et bad. Tenk å ha det slik på soverommet. Dyna, putene, lakenet veggene, gardinene - alt blir fuktig. Og så skal hun sove oppi alt det der? Jada, på våren og sommeren kan hun lufte med vinduet, men tenk når det er kaldt ute? Da blir det dugg opp vinduskarmene. Lar man den fukten ligge blir det råte.

Så egentlig, så tror jeg ikke badekaret blir brukt så ofte. Det er mer en wow-faktor.

Hun må jo vaske seg. Så det er vel en dusj ved siden badekaret. Tungvint å fylle det hver gang. Uansett så blir det jo svært fuktig og klam luft på soverommet. Tror nok lenemor (hun snakker jo så fælt om seg selv i tredje person) har vært for mye på Ibiza og Granca.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, maomao skrev:

Hun må jo vaske seg. Så det er vel en dusj ved siden badekaret. Tungvint å fylle det hver gang. Uansett så blir det jo svært fuktig og klam luft på soverommet. Tror nok lenemor (hun snakker jo så fælt om seg selv i tredje person) har vært for mye på Ibiza og Granca.

O.G. sier: Vi i Norge har helt annet klima enn Eivissa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, O.G. skrev:

O.G. sier: Vi i Norge har helt annet klima enn Eivissa.

Nei sier du det🙄 

Er tydelig at dama har blitt inspirert av denne åpne baderoms løsningen i et annet klima.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror denne leiligheten blir veldig, veldig spesiell. Og jeg tror Lene vil få problemer med å hente igjen "det tapte" når hun fjernet et soverom. I tillegg var det budrunde på leiligheten og den gikk ikke til prisantydning akkurat. Med en så spesiell stil som hun nå innfører tror jeg antall kjøpere reduseres betraktelig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Milio skrev:

Jeg tror denne leiligheten blir veldig, veldig spesiell. Og jeg tror Lene vil få problemer med å hente igjen "det tapte" når hun fjernet et soverom. I tillegg var det budrunde på leiligheten og den gikk ikke til prisantydning akkurat. Med en så spesiell stil som hun nå innfører tror jeg antall kjøpere reduseres betraktelig. 

Der tar du feil. Lene var den eneste budkrigen og måtte vel gi prisantydning. Uansett, et soverom og spesiell stil selger dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, maomao skrev:

Der tar du feil. Lene var den eneste budkrigen og måtte vel gi prisantydning. Uansett, et soverom og spesiell stil selger dårlig...

Nei, hun var eneste budgiver, men budrunden pågikk i 7-8 timer og som Lene sa det selv ble det en "kamp" før hun fikk den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Milio skrev:

Nei, hun var eneste budgiver, men budrunden pågikk i 7-8 timer og som Lene sa det selv ble det en "kamp" før hun fikk den.

Hvordan kunne det bli en kamp hvis hun var den eneste som bød?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, O.G. skrev:

Hvordan kunne det bli en kamp hvis hun var den eneste som bød?

Nei si det, hun ville ikke gå nærmere inn på det. Hun ville heller ikke si hva hun ga for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milio skrev:

Nei si det, hun ville ikke gå nærmere inn på det. Hun ville heller ikke si hva hun ga for den.

Det var vel sannsynligvis mer prisforhandlinger enn budrunde. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Det var vel sannsynligvis mer prisforhandlinger enn budrunde. 

Hennes egne ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milio skrev:

Hennes egne ord.

Ja, jeg vet. Men det må jo være fler enn en budgiver hvis det skal bli en budrunde :klo:. Så jeg tenker at det har vært forhandlinger mellom henne og selgeren for å komme frem til en pris begge kunne leve med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det må ikke være mer enn én budgiver for budrunde. Selger kan komme med motbud. Det er ikke det samme som forhandlinger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Milio skrev:

Det er fort gjort å sjekke det, hvis noen har adressen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Og den andre ble solgt for 10,3 mill.

Nok til salt i maten da👍🏻

Tror hun solgte ut Gard først. Han skulle sikkert ha sin del av verdistigningen også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2017 den 17.55, Milio skrev:

Herlighet. Lene var eneste budgiver, men selger ville ha en bestemt pris - derfor pågikk "runden" mellom selger og Lene lenge. Det er ikke så vanskelig å forstå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...