Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

På 6.9.2017 den 17.18, Sen ve ben skrev:

Må si at hun er veldig fin med kort hår 😍 Dette kledde hun👍

Sier meg helt enig, det kledde hun virkelig 😍

 

Tok et kjøpt bildesøk på google nå ikveld. Må si jeg synes klesstilen var noe finere før da ikke alt var på utstilling. Men for all del, hun har jo kropp til det 😁 Skal glatt innrømme at jeg ikke hadde hatt noe imot å sett slik ut selv 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, snowbreeze skrev:

Sier meg helt enig, det kledde hun virkelig 😍

 

Tok et kjøpt bildesøk på google nå ikveld. Må si jeg synes klesstilen var noe finere før da ikke alt var på utstilling. Men for all del, hun har jo kropp til det 😁 Skal glatt innrømme at jeg ikke hadde hatt noe imot å sett slik ut selv 😅

Me 2 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2017 den 20.30, snowbreeze skrev:

Sier meg helt enig, det kledde hun virkelig 😍

 

Tok et kjøpt bildesøk på google nå ikveld. Må si jeg synes klesstilen var noe finere før da ikke alt var på utstilling. Men for all del, hun har jo kropp til det 😁 Skal glatt innrømme at jeg ikke hadde hatt noe imot å sett slik ut selv 😅

Hvis vi skaffer oss en livsstil hvor all fokuset er på trening, utseende og kropp, så kan vi også se sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom nok et skryteinnlegg (bare det samme rotete gnålet om hvor selvstendig og sterk og fantastisk venn hun er) som hun tror oppfattes som et sårbart og sterkt innlegg. Blir helt oppgitt over henne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, O.G. skrev:

Hvis vi skaffer oss en livsstil hvor all fokuset er på trening, utseende og kropp, så kan vi også se sånn ut.

skaff deg en sånn livsstil da. hvem stopper deg? om du ikke ønsker en sånn livsstil så er det helt greit, men rakk ikke ned på andre for de lever en annen livsstil enn deg. det synes jeg er flaut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Zahra skrev:

Og der kom nok et skryteinnlegg (bare det samme rotete gnålet om hvor selvstendig og sterk og fantastisk venn hun er) som hun tror oppfattes som et sårbart og sterkt innlegg. Blir helt oppgitt over henne. 

Kan jo være hun er en god venninne å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Kan jo være hun er en god venninne å ha. 

tenker jeg og. Synes ikke innlegget var noe skryetete heller. Det var derimot ganske ydmykt og fint synes jeg. Hun skrev om hvor glad hun var for sine gode venner, mtp mye av det som blir skrevet om her. Synes det var sterkt lesning, jeg hadde skammet meg så inderlig om jeg var en av de som satt her inne og snakket om meg på den måten mange av de her inne snakker om lene orvik på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tidevann skrev:

tenker jeg og. Synes ikke innlegget var noe skryetete heller. Det var derimot ganske ydmykt og fint synes jeg. Hun skrev om hvor glad hun var for sine gode venner, mtp mye av det som blir skrevet om her. Synes det var sterkt lesning, jeg hadde skammet meg så inderlig om jeg var en av de som satt her inne og snakket om meg på den måten mange av de her inne snakker om lene orvik på. 

Vel, du glemmer at vi snakker om Lene som blogger, ikke som privatperson. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Vel, du glemmer at vi snakker om Lene som blogger, ikke som privatperson. 

Nei vet du???? den der blir for billig. Dere får ikke sitte og snakke nedsettende om andre bloggere, for og så skylde på at det er bloggeren dere snakker om og ikke privatpersonen. Hallo?? den var billig ass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tidevann skrev:

Nei vet du???? den der blir for billig. Dere får ikke sitte og snakke nedsettende om andre bloggere, for og så skylde på at det er bloggeren dere snakker om og ikke privatpersonen. Hallo?? den var billig ass. 

Du hadde syntes det var likere at var kostbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskrift: "Personlig og rett fra hjertet". Her er en oppsummering av innlegget, slik jeg leser det: 

- Jeg har lært mye om meg selv det siste året

- Jeg er glad i vennene mine 

- Kjærlighet er bra

- Det er lurt å kutte ut folk som ikke er bra for deg

- Ikke la deg bli tråkket på

- Jeg har gode og dårlige dager

- Jeg er både sterk og svak, og det er ok

- Grip dagen

Hun sier selv at dette er et personlig innlegg, og hun mener det sikkert. Men egentlig er det jo dypt upersonlig, eller allmenngyldig i beste fall. Hvem som helst kunne jo skrevet dette om seg selv. Jeg synes i hvert fall ikke jeg ble bedre kjent med henne etter å ha lest dette 🤔

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, O.G. skrev:

Du hadde syntes det var likere at var kostbart?

Jeg mener bare at dere trenger ikke snakke stygt om andre, hold det på et saklig nivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fju skrev:

Overskrift: "Personlig og rett fra hjertet". Her er en oppsummering av innlegget, slik jeg leser det: 

- Jeg har lært mye om meg selv det siste året

- Jeg er glad i vennene mine 

- Kjærlighet er bra

- Det er lurt å kutte ut folk som ikke er bra for deg

- Ikke la deg bli tråkket på

- Jeg har gode og dårlige dager

- Jeg er både sterk og svak, og det er ok

- Grip dagen

Hun sier selv at dette er et personlig innlegg, og hun mener det sikkert. Men egentlig er det jo dypt upersonlig, eller allmenngyldig i beste fall. Hvem som helst kunne jo skrevet dette om seg selv. Jeg synes i hvert fall ikke jeg ble bedre kjent med henne etter å ha lest dette 🤔

Selfølgelig synes du ikke det,hadde ikke forventet annet. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, tidevann skrev:

Jeg mener bare at dere trenger ikke snakke stygt om andre, hold det på et saklig nivå. 

Jeg synes ikke det blir mye skitprat om Lene her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å ryke i moderering understreker jeg først som sist at dette innlegget ikke er et innspill i forbindelse med siste døgns brukerdebatt. Jeg kom bare i forbindelse med den til å tenke på visse likheter med et par kommentarer imgur imgur, tilhørende blogginnlegget (lenke til blogg>) http://www.leneorvik.no/2017/08/08/tankespinn/ , som ble diskutert i denne tråden for en stund siden.

At en voksen kvinne på 30+ tillater den slags å utspille seg på bloggen sin er ikke god merkevarebygging. Det er noe å tenke på for alle som her eller der "forsvarer" henne med usaklige, fordomsfulle og ondskapsfulle kommentarer om mennesker med dårlig råd, overvekt eller eventuelt trygd og ymse helseutfordringer, for å nevne det grøvste. Selv om det ikke er Orvik som har signert de to ovennevnte imgur-kommentarene, har hun publisert dem og sånn sett gitt klarsignal til at det er helt ok at folk skriver sånt. Det er usympatisk og kan fort klebes til merkevarenavnet hennes. Negative ting har en tendens til å bli husket, og forsvinner ikke som dugg for solen bare bloggeren smiler og beskriver seg selv som en jordnær, positiv gladjente, raus og omtenksom som bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...