Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

9 timer siden, JessicaL skrev:

Alkohol og å være brun. Samt å brette ut kroppen sin på nettet. 

Er tydelig at det er dette som er formålet med hver eneste reise. Hun gjør aldri noe spennende og det er aldri bilder av noe annet enn lene i diverse anstrengte positurer. 

Hvordan har hun råd til å reise så mye som hun gjør?(Skjønner hun tjener gode penger på blogg etc, og får noen sponsrede reiser)men hvordan tar pengene aldri slutt?Hun kjøper dyre leiligheter osv, men er aldri blakk eller har dårlig råd, og må jobbe mer for å kunne betale på lån,regninger osv som oss andre dødelige..Skjønner ikke det. Og hvordan blir hun aldri sliten av all den reisingen og drikkingen?Og når hun sier hun jobber på reisene, hva slags jobbing er det snakk om da?Skrive et lite innlegg på bloggen og eller ta bilder på insta og snap?Hun har jo reist myyye og masse og mye mer enn de fleste normale, hvorfor har hun så ekstremt behov for å dra på reiser hele tiden?Om hun ikke har noen å reise med,så virker det som hun leter febrilsk etter noen som kan være med på en spontan reise hun Må på for å "koble av". Hun gjør jo ikke annet enn å reise, så hva er det hun kobler fra,fra?Fra andre reiser? ;p 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, JessicaL skrev:

Alkohol og å være brun. Samt å brette ut kroppen sin på nettet. 

Er tydelig at det er dette som er formålet med hver eneste reise. Hun gjør aldri noe spennende og det er aldri bilder av noe annet enn lene i diverse anstrengte positurer. 

Hvordan har hun råd til å reise så mye som hun gjør?(Skjønner hun tjener gode penger på blogg etc, og får noen sponsrede reiser)men hvordan tar pengene aldri slutt?Hun kjøper dyre leiligheter osv, men er aldri blakk eller har dårlig råd, og må jobbe mer for å kunne betale på lån,regninger osv som oss andre dødelige..Skjønner ikke det. Og hvordan blir hun aldri sliten av all den reisingen og drikkingen?Og når hun sier hun jobber på reisene, hva slags jobbing er det snakk om da?Skrive et lite innlegg på bloggen og eller ta bilder på insta og snap?Hun har jo reist myyye og masse og mye mer enn de fleste normale, hvorfor har hun så ekstremt behov for å dra på reiser hele tiden?Om hun ikke har noen å reise med,så virker det som hun leter febrilsk etter noen som kan være med på en spontan reise hun Må på for å "koble av". Hun gjør jo ikke annet enn å reise, så hva er det hun kobler fra,fra?Fra andre reiser? ;p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ice_83 skrev:

Hvordan har hun råd til å reise så mye som hun gjør?(Skjønner hun tjener gode penger på blogg etc, og får noen sponsrede reiser)men hvordan tar pengene aldri slutt?Hun kjøper dyre leiligheter osv, men er aldri blakk eller har dårlig råd, og må jobbe mer for å kunne betale på lån,regninger osv som oss andre dødelige..Skjønner ikke det. Og hvordan blir hun aldri sliten av all den reisingen og drikkingen?Og når hun sier hun jobber på reisene, hva slags jobbing er det snakk om da?Skrive et lite innlegg på bloggen og eller ta bilder på insta og snap?Hun har jo reist myyye og masse og mye mer enn de fleste normale, hvorfor har hun så ekstremt behov for å dra på reiser hele tiden?Om hun ikke har noen å reise med,så virker det som hun leter febrilsk etter noen som kan være med på en spontan reise hun Må på for å "koble av". Hun gjør jo ikke annet enn å reise, så hva er det hun kobler fra,fra?Fra andre reiser? ;p 

Gode spørsmål, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg toppet det seg da hun skrev det blogginnlegget om den flamingo-party hun skulle ha som skulle være " sååå økonomisk!!" Bare svada. Kostet mange tusen. Fikk med meg innlegget om engangs-kaffekopper, bloggen tar seg ikke akkurat  opp for å si det sånn :) 

Vanligvis så elsker jeg å følge andre bloggere når de er ute og reiser men jeg er så lei av Lene sine reiser - det er det samme hver bidige gang: kropp, truttmunn, anstrengte positurer og alkohol. Jeg mener, dama er 30 år! Med ingen - absolutt ingen(!) interesse for feks kultur eller kunst. Jeg synes nesten synd på henne, hun går glipp av så mye i livet som ikke er det overfladiske og materielle. Men hver sin smak :) 

Det mest triste er at Lene kaster bort en enorm mulighet til å være et godt forbilde for dagens jenter og gutter. De trenger ikke flere bloggere som livnærer seg på deres klikk og samtidig fórer dem med unaturlig skjønnhetsideal, økonomisk press og syn på miljøet som ikke ligner noe. FY!

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Lapper skrev:

Har hun noe jobb utenom bloggen?

Ho har vel tjent endel på kleskolleksjonene,sko,solbrillekolleksjon etc.Og hun tjener vel endel på reklamene osv. Men de må vel ta slutt en gang de også?!? Så noen kommentarer på siste innleggene hennes,at det er flere som ikke gidder å følge henne mer pga all reisingen, og innlegg hver 3 dag istedenfor hver dag osv. Som en annen nevnte over her, hele livet hennes er en fest. Ja, har vært misunnelig tidligere på alle reisene hennes. For er en person som har reist veldig lite, og som ønsker å reise mye mer. Men alle venner er etablerte og reiser kun med familiene og øvrig familie, og man ikke har kapret mannen i sitt liv, så jeg sluttet å følge henne på instagram for noen år siden da det baaare var reiser. Og når man ikke får reist selv, blir man litt misunnelig,ja. Greit å reise i ny og ned, men såå mye og hele tiden og nesten ikke jobbing,forstår ikke det..
Er med på alt som fins, og virker som ho aldri sier nei til ting. Tror ikke ho tør eller klarer å være alene, og bare sitte i sofaen og se på tv en helg. Jeg har ikke tall på hvor mange helger jeg har gjort det, og skulle ønske jeg var mer ute, men har kun etablerte venner som sjelden vil vere med på noe...Ikke bra det heller.
Men at det måå være noe som skjer heele tida, full gass,forstår det bare ikke. Ho er 30 år nå,selv om en ikke har familie, er det vel normalt å roe litt ned? Det er sunt og av og til si nei til ting, og ikke delta på absolutt alt.  Hadde blitt syk om jeg skulle være med på alt hele tiden, og aldri satt litt i ro. 
Hva og når blir neste reisemål tror dere? Det blir vel ikke lenge til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutes ago, Ice_83 said:

Ho har vel tjent endel på kleskolleksjonene,sko,solbrillekolleksjon etc.Og hun tjener vel endel på reklamene osv. Men de må vel ta slutt en gang de også?!? Så noen kommentarer på siste innleggene hennes,at det er flere som ikke gidder å følge henne mer pga all reisingen, og innlegg hver 3 dag istedenfor hver dag osv. Som en annen nevnte over her, hele livet hennes er en fest. Ja, har vært misunnelig tidligere på alle reisene hennes. For er en person som har reist veldig lite, og som ønsker å reise mye mer. Men alle venner er etablerte og reiser kun med familiene og øvrig familie, og man ikke har kapret mannen i sitt liv, så jeg sluttet å følge henne på instagram for noen år siden da det baaare var reiser. Og når man ikke får reist selv, blir man litt misunnelig,ja. Greit å reise i ny og ned, men såå mye og hele tiden og nesten ikke jobbing,forstår ikke det..
Er med på alt som fins, og virker som ho aldri sier nei til ting. Tror ikke ho tør eller klarer å være alene, og bare sitte i sofaen og se på tv en helg. Jeg har ikke tall på hvor mange helger jeg har gjort det, og skulle ønske jeg var mer ute, men har kun etablerte venner som sjelden vil vere med på noe...Ikke bra det heller.
Men at det måå være noe som skjer heele tida, full gass,forstår det bare ikke. Ho er 30 år nå,selv om en ikke har familie, er det vel normalt å roe litt ned? Det er sunt og av og til si nei til ting, og ikke delta på absolutt alt.  Hadde blitt syk om jeg skulle være med på alt hele tiden, og aldri satt litt i ro. 
Hva og når blir neste reisemål tror dere? Det blir vel ikke lenge til. 

Dubai kanskje, eller NYC. Mere originalt er det ikke...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo være passe lei av Barcelona nå :P 

rart at heller ingen av venninnene hennes vil gjøre noe mer vettugt på tur. Digg med en ferietur i ny og ne der man bare slanger seg i sola og går ut på kvelden men fatter ikke at man orker det så ofte og med presis samme opplegg på absolutt alle reiser 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det uintressant hvilket reisemål det er. Det et jo de samme type bildene uansett. Alkohol og bikini. På repeat.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det egentlig noe å si for leserne hvor hun reiser? Bassengene og vinglassene ser likedan ut uansett hvor hun er i verden.. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ice_83 skrev:

Ho har vel tjent endel på kleskolleksjonene,sko,solbrillekolleksjon etc.Og hun tjener vel endel på reklamene osv. Men de må vel ta slutt en gang de også?!? Så noen kommentarer på siste innleggene hennes,at det er flere som ikke gidder å følge henne mer pga all reisingen, og innlegg hver 3 dag istedenfor hver dag osv. Som en annen nevnte over her, hele livet hennes er en fest. Ja, har vært misunnelig tidligere på alle reisene hennes. For er en person som har reist veldig lite, og som ønsker å reise mye mer. Men alle venner er etablerte og reiser kun med familiene og øvrig familie, og man ikke har kapret mannen i sitt liv, så jeg sluttet å følge henne på instagram for noen år siden da det baaare var reiser. Og når man ikke får reist selv, blir man litt misunnelig,ja. Greit å reise i ny og ned, men såå mye og hele tiden og nesten ikke jobbing,forstår ikke det..
Er med på alt som fins, og virker som ho aldri sier nei til ting. Tror ikke ho tør eller klarer å være alene, og bare sitte i sofaen og se på tv en helg. Jeg har ikke tall på hvor mange helger jeg har gjort det, og skulle ønske jeg var mer ute, men har kun etablerte venner som sjelden vil vere med på noe...Ikke bra det heller.
Men at det måå være noe som skjer heele tida, full gass,forstår det bare ikke. Ho er 30 år nå,selv om en ikke har familie, er det vel normalt å roe litt ned? Det er sunt og av og til si nei til ting, og ikke delta på absolutt alt.  Hadde blitt syk om jeg skulle være med på alt hele tiden, og aldri satt litt i ro. 
Hva og når blir neste reisemål tror dere? Det blir vel ikke lenge til. 

Dubai, sikkert. Jeg synes det er veldig merkelig å reklamere så veldig for det stedet, bare for å nevne det. En privat stat bygd opp av slaver. Lurer på om hun har menneskerettigheter i bakhodet når hun legger sin elsk på Dubai. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
2 minutter siden, blabla2226 skrev:

Dubai, sikkert. Jeg synes det er veldig merkelig å reklamere så veldig for det stedet, bare for å nevne det. En privat stat bygd opp av slaver. Lurer på om hun har menneskerettigheter i bakhodet når hun legger sin elsk på Dubai. 

Hun ser jo bare de polerte og "vestlige" sidene som turist. Og helt ærlig tror jeg hun ikke bryr seg.

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, blabla2226 skrev:

Dubai, sikkert. Jeg synes det er veldig merkelig å reklamere så veldig for det stedet, bare for å nevne det. En privat stat bygd opp av slaver. Lurer på om hun har menneskerettigheter i bakhodet når hun legger sin elsk på Dubai. 

Jeg hadde ikke ville vist meg i Dubai, men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nok i mangel på en kjæreste og en trygg havn, at det blir mye festing og reising. Håper hun finner kjærligheten og seg selv igjen snart! Det var mye koseligere å lese bloggen da hun var i vater:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, PippiLa skrev:

Er nok i mangel på en kjæreste og en trygg havn, at det blir mye festing og reising. Håper hun finner kjærligheten og seg selv igjen snart! Det var mye koseligere å lese bloggen da hun var i vater:)

Ho reiste like mye om ikke mer, når ho hadde kjærester også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2017 den 20.20, tingi85 skrev:

To innlegg på en dag. Tommel opp for Lene 👍🏻

Bryr meg fint lite.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...