owley Skrevet 27. september 2017 #1521 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) 12 timer siden, Milio skrev: For hvis Lene lever og ånder for oppussing, som hun sier, så går det vel ikke lange tiden før noe endrer seg drastisk. Med et behov for konstant forandring må man se seg selv fort lei. Så omfattende oppussing må være et pengesluk uten like, med mindre hun endelig skal sitte på den en stund. Når jeg leste "stillingsbeskrivelsen" på bloggen hennes, så var det nesten så jeg lurte om hun skulle kjøpe fler leiligheter å pusse opp. Ref: "I tillegg til at jeg trenger awesomme bilder og videoer fra leiligheter og prosjekter!" Da får vi håpe at hun kjøper leiligheter med kjøkken/bad osv fra 1999, og ikke fra 2017 . Endret 27. september 2017 av owley Endret mengden sitat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 27. september 2017 #1522 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg kjenner en ungdomsskolelærer som sier at de har store problemer med jentene og guttene som begynner på ungdomsskolen. Og at de blir verre og verre for hvert år. Og de blir verre og verre for hvert år fordi: - de skal se bra ut - de skal ha de beste tingene - de prøver å leve opp til idealer som er helt uoppnåelige. Som forsåvidt er helt uoppnåelig for alle i alle aldre Og lærerne jobber fortvilt med å få elevene til å forstå hvordan det virkelige livet egentlig er. Men ungdomsskoleelevene sliter psykisk og får spiseforstyrrelser i hopetall. På den ene eller andre måten. Gutter som jenter! Det er så vanvittig mange som sliter at vi bare forstår det ikke! Og det blir bare verre og verre. Jeg bare forstår det ikke! Og hvorfor tar ikke bloggere som Lene og kollegaene ansvar? Hvorfor klager de så j*vlig på at de ikke får vise kropp uten at det blir kritisert? Hvorfor MÅ det være et så vanvittig statusjag? Er det så innmari viktig å leve så sinnsykt eksklusivt? Ønsker de ikke å være gode forbilder når de først har så mange følgere? Jeg blir faktisk trist. For jeg tenker på alle disse vakre og gode ungdommene som trenger noen å se opp til. Også er DETTE det de får. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 27. september 2017 #1523 Del Skrevet 27. september 2017 15 timer siden, Bloggleseren skrev: Enig. Jeg lurer virkelig på hvordan hun kan få dette til å gå rundt, altså. Men det kan jo tenkes hun har noen sponsor- og rabattavtaler som lurer i bakgrunnen. I forrige leilighet ble malingen sponset av Jotun, iallfall. Kan hende foreldrene spytter inn litt midler som hjelper på?!?De aller fleste har foreldre som støtter økonomisk fra tid til annen. Og ikke alle skriker høyt om det, da de skal være "økonomisk uavhengig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 28. september 2017 #1524 Del Skrevet 28. september 2017 9 timer siden, Ice_83 skrev: Kan hende foreldrene spytter inn litt midler som hjelper på?!?De aller fleste har foreldre som støtter økonomisk fra tid til annen. Og ikke alle skriker høyt om det, da de skal være "økonomisk uavhengig". Foreldrene? Jenta tjener millioner. Hun burde klare seg selv. Og de oppussingsprosjektene hennes er høyst frivillig og unødvendig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ModestyBlaise Skrevet 28. september 2017 #1525 Del Skrevet 28. september 2017 Er det ikke heller for å salte ned litt formue? Husker Lene stod på topplista i DN for noen år tilbake, at hun var en av de aller mest innbringende toppbloggerne i landet. Håper for hennes del at hun spekulerer i aksjer, eller kjøper seg inn i ulike foretak. Pengestrømmen kan ikke vare evig. Klesstil, globetrotting og forbruk er jo også av galaktiske dimensjoner. Jeg trodde oppriktig hun kødda da hun viste frem sandalene med YSL-stiletthæler. Men hun kjøpte dem faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 28. september 2017 #1526 Del Skrevet 28. september 2017 6 timer siden, Milio skrev: Foreldrene? Jenta tjener millioner. Hun burde klare seg selv. Og de oppussingsprosjektene hennes er høyst frivillig og unødvendig. Uansett foreldre liker å hjelpe til av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 28. september 2017 #1527 Del Skrevet 28. september 2017 1 time siden, Ice_83 skrev: Hvor kommer de millionene fra?Fra klikk på blogg?Kan vel ikke tjene såå bra på lesere? Kolleksjonene er noe annet kanskje,og at hun har gevinst på leiligheter hun har solgt?Og hun kjøpte vel Gard ut?! men pengene tar vel slutt en gang, sånn som for alle andre dødelige?!? Det virker ofte ikke som de tar slutt.... Altså, bloggere tjener jo hovedsakelig med på samarbeid med mediehus. Der har de en fast månedlig inntekt, som gjerne er mer enn mannen i gata. I tillegg har de annonseinntekter, sponsoravtaler og andre samarbeid. Isabel Raad drar inn 200 000,- i mnd. Lene Orvik langt mer enn det, da hun er en av de best betalte bloggerne i Norge. Mulig hun har investert i aksjer, fond eller lignende. Hun har også tjent et par mill på boligsalg. Det er egentlig ikke klikkene som er det viktige, selv om en blogg uten klikk vil dø ut på lang sikt. Hun har også betalt for instagram og snapchat. Jeg syns egentlig det er rart du mener hun kanskje får hjelp fra foreldrene. Vet du egentlig hvem LO er? Har du fulgt bloggen lenge? Vet du egentlig hva som forvaltes? Hvor store summer vi faktisk snakker om? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. september 2017 #1528 Del Skrevet 28. september 2017 36 minutter siden, Milio skrev: Altså, bloggere tjener jo hovedsakelig med på samarbeid med mediehus. Der har de en fast månedlig inntekt, som gjerne er mer enn mannen i gata. I tillegg har de annonseinntekter, sponsoravtaler og andre samarbeid. Isabel Raad drar inn 200 000,- i mnd. Lene Orvik langt mer enn det, da hun er en av de best betalte bloggerne i Norge. Mulig hun har investert i aksjer, fond eller lignende. Hun har også tjent et par mill på boligsalg. Det er egentlig ikke klikkene som er det viktige, selv om en blogg uten klikk vil dø ut på lang sikt. Hun har også betalt for instagram og snapchat. Jeg syns egentlig det er rart du mener hun kanskje får hjelp fra foreldrene. Vet du egentlig hvem LO er? Har du fulgt bloggen lenge? Vet du egentlig hva som forvaltes? Hvor store summer vi faktisk snakker om? Hvor fant du beløpet knyttet til Isabell Raad? Spør fordi bloggere ofte holder kortene tett til brystet og det ikke alltid er lett å lese ut fra skatteoppgjøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. september 2017 #1529 Del Skrevet 28. september 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 28. september 2017 #1530 Del Skrevet 28. september 2017 40 minutter siden, CecilieX skrev: Hvor fant du beløpet knyttet til Isabell Raad? Spør fordi bloggere ofte holder kortene tett til brystet og det ikke alltid er lett å lese ut fra skatteoppgjøret. Jeg har egentlig ikke funnet det, men hun har månedlige innlegg om at hun tjener 200 000,- mnd. Samt at hun snapper når hun får "lønn" osv. Hun er, i motsetning til andre bloggere, veldig glad i å dele hva hun tjener. Fra bloggen: http://sraad.blogg.no/1483833167_200000_kr_i_mneden_ph.html Hun har jo et AS som ligger tilgjengelig på Proff, men klarer ikke helt å lese så mye ut av det som står der. Er fra 2016. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. september 2017 #1531 Del Skrevet 28. september 2017 7 minutter siden, Milio skrev: Jeg har egentlig ikke funnet det, men hun har månedlige innlegg om at hun tjener 200 000,- mnd. Samt at hun snapper når hun får "lønn" osv. Hun er, i motsetning til andre bloggere, veldig glad i å dele hva hun tjener. Fra bloggen: http://sraad.blogg.no/1483833167_200000_kr_i_mneden_ph.html Hun har jo et AS som ligger tilgjengelig på Proff, men klarer ikke helt å lese så mye ut av det som står der. Er fra 2016. Takk. Veldig interessant innlegg. Tvilte ikke på at beløpet stemmer men greit å vite hvor tallet er hentet fra. Fullgod som dokumentasjon til senere bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 29. september 2017 #1532 Del Skrevet 29. september 2017 https://www.proff.no/selskap/eyk-as/oslo/urmakerforretninger/IF6IHZC01T8/ Ser at det et Lene Orvik som er daglig leder av klokketmerke EYK som mange bloggere har hatt annonser for i det siste. Det må jo gi litt inntekt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 29. september 2017 #1533 Del Skrevet 29. september 2017 50 minutter siden, LilleKlump skrev: https://www.proff.no/selskap/eyk-as/oslo/urmakerforretninger/IF6IHZC01T8/ Ser at det et Lene Orvik som er daglig leder av klokketmerke EYK som mange bloggere har hatt annonser for i det siste. Det må jo gi litt inntekt? Hun eier også 21.25% av selskapet, ser jeg. Blir spennende å se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2017 #1534 Del Skrevet 29. september 2017 Håper hun er smart forretningskvinne. For sånt liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 1. oktober 2017 #1535 Del Skrevet 1. oktober 2017 Er det kun jeg som tenker at alle de tekniske probleme på bloggen er en dårlig unnskyldning for lite poster? Som (tidligere) bloggleser mener jeg hun har gått fra aktiv og morsom, til arrogant og kjedelig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 1. oktober 2017 #1536 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) På 1.10.2017 den 8.04, Korpsnerden skrev: Er det kun jeg som tenker at alle de tekniske probleme på bloggen er en dårlig unnskyldning for lite poster? Som (tidligere) bloggleser mener jeg hun har gått fra aktiv og morsom, til arrogant og kjedelig. Hun burde finne seg en annen jobb. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare tar seg en utdannelse og satser på noe av det hun faktisk interesserer seg for. Men det handler vel om pengene.. Endret 4. oktober 2017 av justcurious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maomao Skrevet 1. oktober 2017 #1537 Del Skrevet 1. oktober 2017 På 29.9.2017 den 19.14, O.G. skrev: Håper hun er smart forretningskvinne. For sånt liker jeg. Hvor smart er det å ta en ferdig oppusset leilighet fra 2017 og rive den ned? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 1. oktober 2017 #1538 Del Skrevet 1. oktober 2017 1 time siden, maomao skrev: Hvor smart er det å ta en ferdig oppusset leilighet fra 2017 og rive den ned? Kan det være at stilen ikke var etter hennes egen smak? Jeg har selv kjøpt leilighet og hus som var nyoppusset, men som jeg pusset opp etter egen smak og behov. Det er faktisk ikke så uvanlig. Jeg har hittil ikke tapt penger på det heller. Lene vet nok hva hun gjør. Dette er tross alt den 3. leiligheten hun pusser opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 1. oktober 2017 #1539 Del Skrevet 1. oktober 2017 1 time siden, maomao skrev: Hvor smart er det å ta en ferdig oppusset leilighet fra 2017 og rive den ned? Må da være lov å pusse opp! Ikke alle har samme stil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maomao Skrevet 1. oktober 2017 #1540 Del Skrevet 1. oktober 2017 2 timer siden, bonsaijenta skrev: Kan det være at stilen ikke var etter hennes egen smak? Jeg har selv kjøpt leilighet og hus som var nyoppusset, men som jeg pusset opp etter egen smak og behov. Det er faktisk ikke så uvanlig. Jeg har hittil ikke tapt penger på det heller. Lene vet nok hva hun gjør. Dette er tross alt den 3. leiligheten hun pusser opp. Forskjellen er at LO ønsker å tjene penger på å pusse opp. Da lønner det seg ikke å ta noe som er nyoppusset, hvor den største gevinsten allerede er hentet av forrige eier, og pusse opp fra bunnen. Dette har vært diskutert før, så jeg gidder ikke gå i detalj. En ting er å gjøre ting til sin egen stil. Men å rive ned alle vegger, rive opp alle gulv og bare hive alt ut - det er så bruk og kast mentalitet at det ikke ligner noe. Spesielt når alt var nytt der. Da handler det om så mye mer enn å ha sin egen stil. Regner med de fleste her inne forstår det. Må gjerne bla bakover eks antall sider da dette ble diskutert, også det økonomiske rundt det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå