Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner:
Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. 
/lillesky (mod)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, troikaen skrev:

Hun tjener godt, men ikke så godt. http://www.dagbladet.no/kjendis/denne-ukjente-bloggeren-har-storre-formue-enn-sophie-elise-og-caroline-berg-eriksen---til-sammen/63963311 (oversikt nederst i artikkelen).

Stort lån å betjene alene på den leiligheten, tipper jeg. Oppussingen har også kostet endel, selv om den delvis har vært sponset.

Tjener ca. det samme som meg, ser jeg. ( Men jeg har 5 års sivilingeniørutdanning og dermed studielån ).

Eier selv ei ca 50 kvm stor leilighet sentralt i en stor by, og det er en god slant penger som går til boliglånsnedbetaling hver måned, for å si det sånn! Så skjønner sånn sett at hun selger!

• Liker 2
Skrevet

Skjønner også at hun selger. Det var jo meningen at hun skulle bo der med Gard. Er en stor økonomisk fordel å være samboer! 

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, troikaen skrev:

Hun tjener godt, men ikke så godt. http://www.dagbladet.no/kjendis/denne-ukjente-bloggeren-har-storre-formue-enn-sophie-elise-og-caroline-berg-eriksen---til-sammen/63963311 (oversikt nederst i artikkelen).

Stort lån å betjene alene på den leiligheten, tipper jeg. Oppussingen har også kostet endel, selv om den delvis har vært sponset.

Hvorfor skatter cbe så utrolig lite i forhold til feks se? 

Skrevet
2 timer siden, JessicaL skrev:

Skjønner også at hun selger. Det var jo meningen at hun skulle bo der med Gard. Er en stor økonomisk fordel å være samboer! 

Sant det ja. 

Skrevet

Dette er litt off topic, men jeg lurer på hvorfor hun har et kontor? Må hun sitte på kontor for å skrive blogginnlegg? 😊 Eller har hu en annen jobb? 

• Liker 5
Gjest Surfrukt
Skrevet (endret)
11 timer siden, Frøken.stille skrev:

Dette er litt off topic, men jeg lurer på hvorfor hun har et kontor? Må hun sitte på kontor for å skrive blogginnlegg? 😊 Eller har hu en annen jobb? 

Hun er selvstendig næringsdrivende. Greit å skille mellom jobb og fritid.  

Endret av lillesky
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Skrevet

Jeg må si at bruddet har gjort henne godt bloggmessig. Nå er det varierte innlegg og masse oppdateringer på sosiale medier :)

• Liker 3
Skrevet

Hun skal vell vise seg frem, hva Jørgen går glipp av, derfor så mye snap, blogg osv :) men for all del, hvis han var dridsekk så hadde jeg nok gjort det samme. 

• Liker 12
Skrevet
40 minutter siden, jentefranorge skrev:

Hun skal vell vise seg frem, hva Jørgen går glipp av, derfor så mye snap, blogg osv :) men for all del, hvis han var dridsekk så hadde jeg nok gjort det samme. 

Det var det jeg også tenkte

• Liker 2
Skrevet
På 1.2.2017 den 14.20, Nathalie skrev:

Tror ikke jeg vet om en blogger som er dårligere på å posere enn henne. Hva skjer med den her "legge hodet på skakke, ja faktisk helt ned på skuldra" poseringen. Hun forsøker å se søt ut men det ser jo ut som hun har kink i nakken eller noe.

• Liker 12
Skrevet
35 minutter siden, naivsuper skrev:

Tror ikke jeg vet om en blogger som er dårligere på å posere enn henne. Hva skjer med den her "legge hodet på skakke, ja faktisk helt ned på skuldra" poseringen. Hun forsøker å se søt ut men det ser jo ut som hun har kink i nakken eller noe.

Såg det. :fnise:

Skrevet
På 2.2.2017 den 15.18, Rubella skrev:

Tjener ca. det samme som meg, ser jeg. ( Men jeg har 5 års sivilingeniørutdanning og dermed studielån ).

Eier selv ei ca 50 kvm stor leilighet sentralt i en stor by, og det er en god slant penger som går til boliglånsnedbetaling hver måned, for å si det sånn! Så skjønner sånn sett at hun selger!

Steike for en formue på hun der Silje Mariela😱

Skrevet
På 2.2.2017 den 16.50, JessicaL skrev:

Hvorfor skatter cbe så utrolig lite i forhold til feks se? 

CBE har barn. Det er fradrag for det. Lurt å sette seg inn i skattesystemet. 

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hva som egentlig skjedde mellom L og J?

Skrevet
2 timer siden, Maydis8 skrev:

CBE har barn. Det er fradrag for det. Lurt å sette seg inn i skattesystemet. 

Og hun er gift og hun har sikkert en del annet hun kan få fradrag for også. Donasjoner til veldedighet, bilutgifter til og fra jobbreiser osv. :)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, acetosella skrev:

Og hun er gift og hun har sikkert en del annet hun kan få fradrag for også. Donasjoner til veldedighet, bilutgifter til og fra jobbreiser osv. :)

Exactly! Rart at folk enda tror at alle trekker lik skatt🙊

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Maydis8 skrev:

Noen som vet hva som egentlig skjedde mellom L og J?

Tråden blir stengt hvis spekulasjonene fortsetter. Hva som skjedde har vi ingenting med før noen av de involverte ønsker å si det selv.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, troikaen skrev:

Tråden blir stengt hvis spekulasjonene fortsetter. Hva som skjedde har vi ingenting med før noen av de involverte ønsker å si det selv.

Hørt om PM? Pleier å sende slik info der om noen vet noe som ikke kan skrives her. Det ble jo brått slutt, ikke rart folk lurer. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...