Gå til innhold

30+ årig mann og 16 år gammel jente


WubWub

Anbefalte innlegg

Hadde du lagt deg etter min 16 år gamle datter, så hadde du fått et stygt besøk på døra di. Synes du er en motbydelig gris som vil ha sex med et barn.

Anonymous poster hash: 30bc2...5ee

Barn? Han snakket om ei på 16, ikke ei under 12.

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett bilde av deg før her inne, og nei du er ikke verken søt eller kjekk.

Anonymous poster hash: afc65...c0c

da har du garantert ikke sett meg hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett å slett ekkelt. Vemmelige mann du e, sitte sikkert der me en liten pilt ingen vil ta på, derfor du må oppsøke barn. 16 år blir du i 10 klasse, ekkel mann e du!

Anonymous poster hash: 6a710...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha og du tror alle damer i norge vil vite det om jeg har sex med ei på 16?

Beklager, men det er ikke slik at det går noen jungeltrommer som forteller alle norges damer at jeg har pult noen på 16.

i min tid så ble jeg tent av å tre poser over hodet deres så jeg slapp se tryne deres mens jeg bolla de. de var ingen som visste om de bortsett fra de involverte. jeg fikk meg fremdeles kjærester i ettertid som trodde jeg var snill og god som dagen var lang

Om du får en jevnaldrende kjæreste en gang vil hun gjøre det slutt på flekken om hun finner ut at du har hatt seks med et barn. Norge er utrolig lite. Og folk snakker. Mye.

Anonymous poster hash: 8b2b5...b37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får en jevnaldrende kjæreste en gang vil hun gjøre det slutt på flekken om hun finner ut at du har hatt seks med et barn. Norge er utrolig lite. Og folk snakker. Mye.

Anonymous poster hash: 8b2b5...b37

det er ingen som kommer til å finne ut at jeg har grisepult hu kjerringa. tro meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er ingen som kommer til å finne ut at jeg har grisepult hu kjerringa. tro meg

Jenta vet det. Og hennes venninner. Eldre søsken. Så plutselig noen du jobber med.. Osv.

Anonymous poster hash: 8b2b5...b37

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vet det. Og hennes venninner. Eldre søsken. Så plutselig noen du jobber med.. Osv.

Anonymous poster hash: 8b2b5...b37

nei. hu kjenner til min historikk, jeg er nemlig godt kjent i min by. så hu kommer ikke til å fortelle noe som helst til noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen snakker noen om barn...? Ditt syke syke menneske, det er snakk om en tenåring her, ikke en/ei under 12.

16 åringer er normalt mer enn gamle nok til å vite selv hva de vil.

Barn er noen som ikke har nådd myndighetsalder.

Og som ungdomsskolelærer vil jeg påstå at en tiendeklassing virkelig er et barn. Noen av de ser voksne ut, men det er de absolutt ikke i hodet.

Anonymous poster hash: 8b2b5...b37

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. hu kjenner til min historikk, jeg er nemlig godt kjent i min by. så hu kommer ikke til å fortelle noe som helst til noen

Da kjenner du ikke seksten år gamle jenter.

Anonymous poster hash: 8b2b5...b37

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen snakker noen om barn...? Ditt syke syke menneske, det er snakk om en tenåring her, ikke en/ei under 12.

16 åringer er normalt mer enn gamle nok til å vite selv hva de vil.

Når man blir sånn 25+ så innser man at 16-åringer faktisk er barn. Hjernen utvikles enda og det er mye en 16-åring ikke kan eller vet. For noen av oss som er litt eldre, vil til og med 20-åringer være på grensa til barn. Kommer muligens litt an på hvordan man definerer barn. Poenget er at de er uerfarne i livet og hjernen vokser enda. Det er også en veldig kritisk tid der man finner ut hvem man er, blir utsatt for press og forventinger fra flere hold.

Anonymous poster hash: bd76b...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er noen som ikke har nådd myndighetsalder.

Og som ungdomsskolelærer vil jeg påstå at en tiendeklassing virkelig er et barn. Noen av de ser voksne ut, men det er de absolutt ikke i hodet.

Anonymous poster hash: 8b2b5...b37

Og voksne er 18? Nei nei, 18 er myndig, ikke voksen.

En på 16 er noens barn, men de er ikke et barn. De er en tenåring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir sånn 25+ så innser man at 16-åringer faktisk er barn. Hjernen utvikles enda og det er mye en 16-åring ikke kan eller vet. For noen av oss som er litt eldre, vil til og med 20-åringer være på grensa til barn. Kommer muligens litt an på hvordan man definerer barn. Poenget er at de er uerfarne i livet og hjernen vokser enda. Det er også en veldig kritisk tid der man finner ut hvem man er, blir utsatt for press og forventinger fra flere hold.

Anonymous poster hash: bd76b...482

Jeg er 28. Barn er <12. Tenåringer er 13-19. Ungdom er 13-19.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stopper nok dessverre for din del ikke at sekstenåringer sladrer til vennene sine.

Anonymous poster hash: 8b2b5...b37

tror du virkelig jeg bryr meg? vet du hvem jeg er ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sinnsykt, men det vet ikke denne jenta som prøvde seg på meg og er ute etter et ligg.

Mitt utseendet : Kjempe kjekk, super søt og uskyldig. Mitt utseendet lyser av varme og kjærlighet.

Nei du, har sett deg i en av bildetrådene og du lyser virkelig ikke av varme og kjærlighet.

Du ser beregnende og kald ut. Du prøver så hardt å virke sjarmerende, at det virker totalt mot sin hensikt. Enhver som har vært ute en kald vinternatt ser rett gjennom deg. Går jeg forbi deg kan du sikkert se kjekk ut, men med en gang jeg ser deg i øynene så vet jeg hva du er.

Anonymous poster hash: 7dbce...4f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har begynt å grue meg litt til min 9 år gamle datter kommer i tenårene og kanskje bli sjekket opp av eldre menn, men etter denne tråden, som jeg håper er en spøk, får jeg nesten panikk. Det er tross alt bare 7 år til den lille, fine og uskyldige jenta mi er 16...

Anonymous poster hash: 892df...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jentas skyld, don't. Hilsen ei som en gang var hun på 15-16 på "andre siden".



Anonymous poster hash: 90e64...a24
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du virkelig jeg bryr meg? vet du hvem jeg er ?

Du påsto at en eventuell kjæreste aldri ville finne ut av dette fordi jenta aldri ville turt å fortelle det videre. Men om du ikke bryr deg om dette har det jo ingen betydning.

Jeg tviler sterkt på at du er seriøs, men vet at det er nok av menn som tror det er greit å ha sex med sekstenåringer. Det er greit for de å vite at absolutt alle voksne kvinner synes det er kvalmt.

Anonymous poster hash: 8b2b5...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du, har sett deg i en av bildetrådene og du lyser virkelig ikke av varme og kjærlighet.

Du ser beregnende og kald ut. Du prøver så hardt å virke sjarmerende, at det virker totalt mot sin hensikt. Enhver som har vært ute en kald vinternatt ser rett gjennom deg. Går jeg forbi deg kan du sikkert se kjekk ut, men med en gang jeg ser deg i øynene så vet jeg hva du er.

Anonymous poster hash: 7dbce...4f0

Da har du med andre ord ikke sett meg. Som sagt; send meg en pm så får du bilde.99% av alle 1000 mennesker som har sett meg har sagt jeg ser snill og god ut.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...