Gå til innhold

30+ årig mann og 16 år gammel jente


WubWub

Anbefalte innlegg

jeg beriker jenter positivt. hadde du sett mine bilder så hadde du vært enig. så for alt du vet, så kan denne 16 årige jenta føle seg vakker og flott om jeg er så snill at jeg puler hu

Beriker jenter positivt med egoismen din...not!

Anonymous poster hash: 6f4a7...bdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du er såpass mye eldre enn henne, kan det være ulovlig om du gjør det for å utnytte henne. I og med at hun er så pass ung og du er en voksen mann og burde vite bedre. Du høster iallefall ikke respekt for måten du snakker på og omtaler denne 16 åringen. Hadde du lagt deg etter jenta mi , hadde jeg anmeldt deg.

Jeg utnytter ingen. Er hu som la ann på meg å vil ha pikk til helga, ikke omvendt.

Jeg er bare en gammel mann som ble forført av ei kvinne i sin beste alder med svulmende kvinnelige former.

Bare en idiot ville takket nei til fitte av første klasse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utnytter ingen. Er hu som la ann på meg å vil ha pikk til helga, ikke omvendt.

Jeg er bare en gammel mann som ble forført av ei kvinne i sin beste alder med svulmende kvinnelige former.

Bare en idiot ville takket nei til fitte av første klasse

Nei, en ekte mann ville takke nei å ligge med et barn.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hensyn til hennes psyke.

Hvorfor? Hun er jo psykisk klar for dette. Det er ikke slik at hun en dag våknet og bestemte seg for å finne en eldre kar. Dette er noe hun må ha tenkt på lenge før hun faktisk tok steget.

Hvorfor tror alle at hun er en skjør blomst, når hun klarer komme i kontakt med eldre menn og gjøre skitne ting med de? Hun gjør jo alt av sin frie vilje.

Anonymous poster hash: bf717...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en ekte mann ville takke nei å ligge med et barn.

barn = mennesker som ikke er i puberteten.

jeg kan love deg at hu her er absolutt i puberteten, og hu har større kvinnelige former enn 90% voksne kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

barn = mennesker som ikke er i puberteten.

jeg kan love deg at hu her er absolutt i puberteten, og hu har større kvinnelige former enn 90% voksne kvinner.

Men det er ikke utseendet og former som avgjør hvor moden hun er.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Men hun har jo lov til å ha sex ifølge loven. Er det da fortsatt et barn? Trodde pedofili var ulovlig i Norge jeg.

Anonymous poster hash: bf717...205

Hun er et barn så lenge hun er under 18 i følge loven selv om hun er over den seksuelle lavalder.

Jeg synes i grunn det er rart at en 16-åring vil ligge med en mann over 30 år og her burde den voksne si nei når en så ung jente legger an på han. Hvilken mann på 30 år er interessert i en ung jente på 16 år tenker jeg? :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg lurte på en ting, jeg har chattet med ei jente på 16 år med kvinnelige former som ei gudinne (nesten som christina hendricks). (Jeg er 30+).

Prinsipielt er min aldergrense for folk jeg chatter med 20+, men denne jenta har former av en annen verden så jeg har gjort et unntak i tilfellet her, og hu har gitt uttrykk for at hu er ekstremt kåt å vil treffe meg.

Vi har cam'et på skype så jeg vet dette ikke er kødd. Ikke nok med det, hu bor ikke langt fra meg (faktisk bare 5min gåtur unna meg).

Vurderer bolle dritten ut av hu. Hva tenker dere?

Jeg tenker at det kan være at hun lyver på alderen sin, og da har du et potensielt juridisk problem. Moralsk sett synes jeg ikke voksne bør ha sex med barn. På den andre siden er det vanskelig å sette en sikker grense for når sånt er greit (etter fylte 16 år, altså). Hadde jeg vært deg, hadde jeg holdt meg til de over 18 år.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Men da er det foreldrenes ansvar at ikke småjentene deres ikke går til sånne menn som kun er ute etter kroppen til småjenter. Andre kan ikke passe på ungene deres. Det er også lett for en 16 åring å lyve om alderen, så det er kun foreldrenes ansvar. Ellers kan litt av hvert skje.

Hvis jeg noen gang får et datter på 16 år så kommer jeg til å bli en streng far altså! Siden hun er et barn!

Så du tror at vi som foreldre skal stalke ungene våre i alle deres aktiviteter når de er 16 år? De har rett på privatliv. Det man kan gjøre er å fortelle dem om farer, men ungdom er gjerne utforskende og søker spenning. De velger av og til å ikke høre på sine foreldre. Det er dermed ikke greit for voksne menn å forsyne seg av dem .

Jeg utnytter ingen. Er hu som la ann på meg å vil ha pikk til helga, ikke omvendt.

Jeg er bare en gammel mann som ble forført av ei kvinne i sin beste alder med svulmende kvinnelige former.

Bare en idiot ville takket nei til fitte av første klasse

Hun er for ung til å vite konsekvensene av dette. Hjernen er ikke ferdig utviklet før i 25 års alderen. Med dette risikerer du å gjøre noe ulovlig, siden det kan regnes som utnytting i hh til aldersforskjellen. Det er ikke slik at bare jenta er over 16 så er det fritt frem .Det fungerer ikke slik, og godt er det.

Med mindre du er evneveik eller sliter med psykisk ubalanse kan du bli dømt for dette. Men jeg aner en viss ustabilitet i din væremåte om du ikke bare troller her inne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan vet du at hun er ærlig på alderen? Jeg skjønner ikke hvordan du tør å ta sjansen. Er ikke like gøy om du får foreldrene hennes på nakken

Greit, skal be hu ta med ID når jeg skal knulle hu christian grey style til helga

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er et barn så lenge hun er under 18 i følge loven selv om hun er over den seksuelle lavalder.

Jeg synes i grunn det er rart at en 16-åring vil ligge med en mann over 30 år og her burde den voksne si nei når en så ung jente legger an på han. Hvilken mann på 30 år er interessert i en ung jente på 16 år tenker jeg? :P

Hvis hun er et barn ifølge loven, hvorfor har hun da lov å ha sex når hun er 16? Er det da galt av WubWub å ha sex med en som har lov til det? Skjønner ikke problemet altså.

Anonymous poster hash: bf717...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg utnytter ingen. Er hu som la ann på meg å vil ha pikk til helga, ikke omvendt.

Jeg er bare en gammel mann som ble forført av ei kvinne i sin beste alder med svulmende kvinnelige former.

Bare en idiot ville takket nei til fitte av første klasse

Føler du selv at du har svært mye til felles med ei jente på 16 år?

Hun er ikke en kvinne. Hun er en ung jente. Utseende bedrar med jenter i puberteten. Og du lar deg lure.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler du selv at du har svært mye til felles med ei jente på 16 år?

Hun er ikke en kvinne. Hun er en ung jente. Utseende bedrar med jenter i puberteten. Og du lar deg lure.

Det eneste jeg har til felles med henne er at vi kan ha sex sammen. Akkurat som WubWub og jenta han har funnet. Ikke bland moral og etikk inn i dette. Faktum er at hun er utviklet og er istand til å ha sex. Det er det eneste som har noe å si. Hun kan fordi hun vil - og ingen kan si noe på det.

Anonymous poster hash: bf717...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Hun er jo psykisk klar for dette. Det er ikke slik at hun en dag våknet og bestemte seg for å finne en eldre kar. Dette er noe hun må ha tenkt på lenge før hun faktisk tok steget.

Hvorfor tror alle at hun er en skjør blomst, når hun klarer komme i kontakt med eldre menn og gjøre skitne ting med de? Hun gjør jo alt av sin frie vilje.

Anonymous poster hash: bf717...205

Hun er for ung til å forstå rekkevidden.

barn = mennesker som ikke er i puberteten.

jeg kan love deg at hu her er absolutt i puberteten, og hu har større kvinnelige former enn 90% voksne kvinner.

Kvinnelige former bestemmer ikke modenhetsgrad.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvis hun er et barn ifølge loven, hvorfor har hun da lov å ha sex når hun er 16? Er det da galt av WubWub å ha sex med en som har lov til det? Skjønner ikke problemet altså.

Anonymous poster hash: bf717...205

Fordi loven mener at ungdommer flest er i stand til å ta konsekvensene av det å ha sex når de er 16 år, selv om jenter på 16 år ikke som oftest helt klarer å forstå konsekvensene likevel.

Jeg har vært 16 år gammel jente selv, så jeg vet vel i grunn hva jeg snakker om.

Man er ikke voksen før man er fylt 18 år i følge loven. Det betyr ikke at folk flest mener at en 18-åring er voksen. Men slik er loven. Man er barn når man er under 18 og voksen når man er over 18.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråla88

Hei.

Jeg lurte på en ting, jeg har chattet med ei jente på 16 år med kvinnelige former som ei gudinne (nesten som christina hendricks). (Jeg er 30+).

Prinsipielt er min aldergrense for folk jeg chatter med 20+, men denne jenta har former av en annen verden så jeg har gjort et unntak i tilfellet her, og hu har gitt uttrykk for at hu er ekstremt kåt å vil treffe meg.

Vi har cam'et på skype så jeg vet dette ikke er kødd. Ikke nok med det, hu bor ikke langt fra meg (faktisk bare 5min gåtur unna meg).

Vurderer bolle dritten ut av hu. Hva tenker dere?

Personlig synes jeg du er for gammel for henne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelige former bestemmer ikke modenhetsgrad.

Dont care. Hu er gammel nok til å knulles, det er alt som betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening er at du er en ekkel gris.

Men ifølge norsk lov er det (dessverre) fullt lovlig, så det er bare å kjøre på om dere ønsker det. :filer:



Anonymous poster hash: 332d4...ebf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er et barn ifølge loven, hvorfor har hun da lov å ha sex når hun er 16? Er det da galt av WubWub å ha sex med en som har lov til det? Skjønner ikke problemet altså. Anonymous poster hash: bf717...205

Selv om det ikke er ulovlig betyr ikke det at det er greit.

Som å drepe jøder før i tiden, og å ha svarte mennesker som slaver.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...