Gå til innhold

30+ årig mann og 16 år gammel jente


WubWub

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, synes du at du viser mye respekt for den jenta med den setningen der?

dette handler ikke om respekt, dette handler om ei ung jente som vil ha ståkukk og en mann som vil ha fitte.

til helga får alle parter det de vil ha. end of story

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss_sara

dette handler ikke om respekt, dette handler om ei ung jente som vil ha ståkukk og en mann som vil ha fitte.

til helga får alle parter det de vil ha. end of story

Åh, herregud... Jeg har ikke ord.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker fjortis språk. Begynner å bli desperat mht alder?

Snart blir du bytta ut med en kjekkere , mer viril mann enn deg WubWub!

Snarte er du passé! Så kan du site der foran dataen å drømme resten av livet, i din egen vemmelighet...

Anonymous poster hash: 6f4a7...bdf

det tror jeg ikke skjer. jeg "lider" av en sykdom som fører til at jeg produserer like mye testosteron som et menneske som går på anabole steroider. så med mindre du tar bol for å øke testosteron verdiene dine så er du ikke mer viril enn meg ;)

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han kommer til å ha minnene om den spreke 16 åringen han bolla. Og de fremtidige 16 åringene står på vent, de kommer de også. Jenter i den alderen snakker mye seg imellom, kanskje hun til og med anbefaler en av venninnene å møte WubWub? Du vet aldri...

Anonymous poster hash: bf717...205

Indeed...not! De fleste 16 åringer holder ikke på med så mye eldre menn. Hvis så er tilfelle, handler det ofte om mangel på farsfigur, dårlig selvbilde, bekreftelse gjennom sex osv. De som er så klare som 16 åringer, har ofte en turbulent bakgrunn med psykiatri , mangel på omsorg i oppveksten.

Husker de jentene som begynte tidlig, alltid hadde issues! Lykke til med den formfulle jenta WubWub! Og kanskje hun en dag anmelder deg for voldtekt, hvis hun er så ustabil som er det mest sannsynlige her. Ingen oppegående 16 åring, avtaler sex med en på din alder.

Anonymous poster hash: 6f4a7...bdf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er foreldrene som skal passe på ungene, ikke andre voksne. Når ei 16 åring ikke vet bedre, og går de menn som er mye eldre så er det foreldrene som må passe på. Er det så forbanna vanskelig?

Ligg lavt nå, Kili; Du har selv gjort en 16-årig jente gravid; Laster du hennes foreldre fordi hun var med på fester? Skulle de holdt henne i bånd til hun ble 18?

Endret av Arabella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Indeed...not! De fleste 16 åringer holder ikke på med så mye eldre menn. Hvis så er tilfelle, handler det ofte om mangel på farsfigur, dårlig selvbilde, bekreftelse gjennom sex osv. De som er så klare som 16 åringer, har ofte en turbulent bakgrunn med psykiatri , mangel på omsorg i oppveksten.

Husker de jentene som begynte tidlig, alltid hadde issues! Lykke til med den formfulle jenta WubWub! Og kanskje hun en dag anmelder deg for voldtekt, hvis hun er så ustabil som er det mest sannsynlige her. Ingen oppegående 16 åring, avtaler sex med en på din alder.

Anonymous poster hash: 6f4a7...bdf

Heldigvis for ham så har han chattelogger som kan bevise hans uskyld.

Anonymous poster hash: bf717...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg lavt nå, Kili; Du har selv gjort en 16-årig jente gravid; Laster du hennes foreldre fordi hun var med på fester?

Kanskje det er fordi han har sett hva som skjer med disse jentene at han nå roper ulv? At han ser hvor naive foreldre kan være og vil unngå at flere havner i samme situasjon? Forøvrig ville jeg ikke lastet foreldrene forid hun var med på fester, men fordi de ikke gjorde det klart at hun kan bli gravid, og burde lære seg å ha beskyttet sex.

Anonymous poster hash: bf717...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. En ting er at jentungen er over den seksuelle lavalder, men hun er fortsatt et barn i følge loven. At du som 30+ er så grov og ufin i språket om et barn, er så hinsides stygt at jeg har ikke ord.

Anonymous poster hash: 4570e...217

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. En ting er at jentungen er over den seksuelle lavalder, men hun er fortsatt et barn i følge loven. At du som 30+ er så grov og ufin i språket om et barn, er så hinsides stygt at jeg har ikke ord.

Anonymous poster hash: 4570e...217

Jeg er sinnsykt, men det vet ikke denne jenta som prøvde seg på meg og er ute etter et ligg.

Mitt utseendet : Kjempe kjekk, super søt og uskyldig. Mitt utseendet lyser av varme og kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sinnsykt, men det vet ikke denne jenta som prøvde seg på meg og er ute etter et ligg.

Mitt utseendet : Kjempe kjekk, super søt og uskyldig. Mitt utseendet lyser av varme og kjærlighet.

Få se, så skal jeg gi den en ærlig tilbakemelding.

Anonymous poster hash: 63421...b69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Helt greit at hun er over den seksuelle lavalder, har former, men syns du allikevel ikke at det blir liiiitt for drøyt å "bolle dritten ut av hu" som er mange år yngre enn deg.

Hun er Ikke 18 engang, men for all del.. la pikken styre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få se, så skal jeg gi den en ærlig tilbakemelding.

Anonymous poster hash: 63421...b69

send meg pm så skal jeg gi deg bilde. og om du nekter for at jeg har ett søtt og vennlige tryne så vil jeg anklage deg for løgn. for 99% av alle som har sett mine bilder sier jeg ser søt og snill ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Selv om det ikke er ulovlig betyr ikke det at det er greit.

Som å drepe jøder før i tiden, og å ha svarte mennesker som slaver.

Jeg tipper på at WubWub og AB f.eks hopper med hoppestokk inn på en glassbutikk også siden det i grunn ikke er en lov som sier at de ikke får lov til å gjøre det.

For det finnes ingenting som heter uskrevne regler :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

send meg pm så skal jeg gi deg bilde. og om du nekter for at jeg har ett søtt og vennlige tryne så vil jeg anklage deg for løgn. for 99% av alle som har sett mine bilder sier jeg ser søt og snill ut

Jeg har sett bilde av deg før her inne, og nei du er ikke verken søt eller kjekk.

Anonymous poster hash: afc65...c0c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er fordi han har sett hva som skjer med disse jentene at han nå roper ulv? At han ser hvor naive foreldre kan være og vil unngå at flere havner i samme situasjon? Forøvrig ville jeg ikke lastet foreldrene forid hun var med på fester, men fordi de ikke gjorde det klart at hun kan bli gravid, og burde lære seg å ha beskyttet sex.

Anonymous poster hash: bf717...205

Nettopp. Hun jenta lurte foreldrene sine, hun lurte meg, hun lurte de på festen (unntatt venninnene hennes). 16 åringer er ikke dumme. Foreldrene må kunne lære de litt. Ei 16 åring burde ha litt mer i hjernen sin en 12-13 åringer. Men når de tydeligvis ikke har det så MÅ foreldrene kunne passe på de litt mer og lære de litt mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Hverken jenta eller foreldrene hennes er så mye bedre enn ts. Jenta fordi hun ikke vet bedre når hun er 16 år. Foreldrene for de ikke passer bedre på henne og lærer henne litt mer.

Når jeg var 16 så visste jeg at jenter kunne bli gravide, og at det er mange farlige mennesker i denne verden. Både kvinner og menn. Aldri møte noen fra nett eller andre fremmede alene som 16 åring. Spesielt jenter skal aldri møte noen alene!

Visste du om kondomer og hvordan de brukes?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du om kondomer og hvordan de brukes?

Jeg brukte kondom jeg. Likevel skjedde det. Hun brukte ikke noe prevensjonsmidler. Trodde bare at kondom var trygt nok.

Som 16 åring visste jeg godt hva kondom var og brukte det den gangen også.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å forstå at et voksent menneske ønsker å ha sex med ei 16 åring. Selv er jeg bare 24 og hadde aldri hatt sex med et barn, for jo, 16 åringer er barn. Hvordan kan det være attraktivt? man vokser mye på de få årene fra man er 16 - 18. Fra barn til voksen, attenåringer er generellt også ganske barnslige. Synes du bør holde deg til de over 20, 18 er lov (men rart) 16 åringer er langt over streken!

Anonymous poster hash: cf570...890

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...