Gå til innhold

30+ årig mann og 16 år gammel jente


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du la henne være?

Jeg kunne det igår, men ikke nå. Tøytigern har utfordret meg, jeg backer aldri unna utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ikke klarer han å ta ansvar for sine egne handlinger, heller...

Patetisk.

Stakkars 16-åring.

Når hun først skulle ligge med en på 30+ så fant hun en som TS... Stusselig.

Jeg håper hun ombestemmer seg fordi hun finner noe annet, mer intressant å bruke helgen sin på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne det igår, men ikke nå. Tøytigern har utfordret meg, jeg backer aldri unna utfordringer.

Da utfordrer jeg deg til å la henne være i fred.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne det igår, men ikke nå. Tøytigern har utfordret meg, jeg backer aldri unna utfordringer.

Da vinner tigern, vil nå jeg si. Når du blir så sint og lei deg fordi han slenger med leppa at du gjør det pga han. Det betyr at du faktisk bryr deg om hva tigern mener.

Anonymous poster hash: bd76b...482

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vinner tigern, vil nå jeg si. Når du blir så sint og lei deg fordi han slenger med leppa at du gjør det pga han. Det betyr at du faktisk bryr deg om hva tigern mener.

Anonymous poster hash: bd76b...482

yes han vandt, hadde ombestemt meg igår. men siden tigern er frekk her så kjører jeg på hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yes han vandt, hadde ombestemt meg igår. men siden tigern er frekk her så kjører jeg på hehe :)

Kan du virkelig leve med at han vinner over deg da? Du kan vinne over ham igjen, vet du, og det er ikke ved å gå den veien du tenker på nå.

Endret av Vind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du virkelig leve med at han vinner over deg da? Du kan vinne over ham igjen, vet du, og det er ikke ved å gå den veien du tenker på nå.

jeg kan leve med mye lol. har gjort nok grusomt i min tid. tror jeg overlever la tøyerntiger vinne over meg ved at jeg ligger med ei fin dame. det kan jeg leve med :D

knuller hu til fredag , så kan jeg takke tigern for det. ill still sleep well at night :D

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ulovlig, du er ikke den eneste som holder på med tenåringer.

Men poenget er at en voksen mann burde ikke være seriøst lysten på ei som teoretisk sett kunne vært datteren. Hun har en umoden hjerne og masse hormoner. Hun tror hun vil, men du burde være voksen nok til å ta et steg unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ulovlig, du er ikke den eneste som holder på med tenåringer.

Men poenget er at en voksen mann burde ikke være seriøst lysten på ei som teoretisk sett kunne vært datteren. Hun har en umoden hjerne og masse hormoner. Hun tror hun vil, men du burde være voksen nok til å ta et steg unna.

men hu er ikke datteren min, så no problem der hehe. og hu er fysisk veldig moden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst WubWub, Æææææsj. Voksne menn puler ikke tenåringer

hvorfor ikke? hu er klar om et egg jeg kommer aldri i mitt liv til å pule noen finere enn hu. om du hadde sett bildet hennes så er jeg sikker på at du selv hadde blitt lesbisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan leve med mye lol. har gjort nok grusomt i min tid. tror jeg overlever la tøyerntiger vinne over meg ved at jeg ligger med ei fin dame. det kan jeg leve med :D

knuller hu til fredag , så kan jeg takke tigern for det. ill still sleep well at night :D

Jeg håper faktisk fortsatt du ombestemmer deg, det er ingen skam i å snu, og det finnes flotte damer på din alder og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke? hu er klar om et egg jeg kommer aldri i mitt liv til å pule noen finere enn hu. om du hadde sett bildet hennes så er jeg sikker på at du selv hadde blitt lesbisk

Man er født med legning, det er ikke bare å endre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper faktisk fortsatt du ombestemmer deg, det er ingen skam i å snu, og det finnes flotte damer på din alder og.

det finnes sikkert, men har bestemt meg for å pule jenta i ære til tøyntigern hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

men hu er ikke datteren min, så no problem der hehe. og hu er fysisk veldig moden

Det er det psykiske som teller sånn sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes sikkert, men har bestemt meg for å pule jenta i ære til tøyntigern hehe :D

Så pga noen ord snur du, dersom du noengang vurderte det, og ligger med det som omtrent er et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

samme det da, fitte er fitte

Hvis det bare er kjønnsorganet som er viktig for deg. kan du vel like godt finne en rundt din egen alder, eller i hvilken som helst alder, 80 eller deromkring :fnise: .

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du sittet omtrent kontinuerlig på KG for å fortelle om at du skal ha sex i helgen siden mandag. Det er egentlig så trist at jeg snart unner deg sex. Ha det gøy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...