Gå til innhold

30+ årig mann og 16 år gammel jente


WubWub

Anbefalte innlegg

Du ville mistet ballene dine hvis det var min datter.

Da ville du mistet enda mer. Som f.eks hodet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg lurte på en ting, jeg har chattet med ei jente på 16 år med kvinnelige former som ei gudinne (nesten som christina hendricks). (Jeg er 30+).

Vurderer bolle dritten ut av hu. Hva tenker dere?

Jeg tenker at du høres udannet ut, uutdannet, mangler gentlemanstakter, ufin, svært lav moral, tenk om du selv hadde hatt en datter som møtte på en slyngel som deg...og: du har DÅRLIG og vulgært språk.

Anonymous poster hash: b7d9a...c7d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du høres udannet ut, uutdannet, mangler gentlemanstakter, ufin, svært lav moral, tenk om du selv hadde hatt en datter som møtte på en slyngel som deg...og: du har DÅRLIG og vulgært språk.

Anonymous poster hash: b7d9a...c7d

Såklart høres jeg udannet ut, jeg droppet ut av skolen rett etter ungdomsskolen. Og ja , min moral er på nivå med en gråstein. Men jeg forholder meg fremdeles etter loven, og loven sier jeg kan knulle alle 16 åringer som jeg orker og kan :D

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir for dumt , helt lovlig å knulle 16 åringer



Anonymous poster hash: 8e1ae...5f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart høres jeg udannet ut, jeg droppet ut av skolen rett etter ungdomsskolen. Og ja , min moral er på nivå med en gråstein. Men jeg forholder meg fremdeles etter loven, og loven sier jeg kan knulle alle 16 åringer som jeg orker og kan :D

Tenk så deilig det må føles for deg om du noen gang får en datter - som utsettes for svin som deg. Lykke til.

Anonymous poster hash: b7d9a...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker høyrearmen til Wubwub har fått kjørt seg de siste dagene.

Godt jobbet, aldri sett noen greie å tulle til seg så mange sider på et forum, men du går jo virkelig inn for det, du bruker 2 sekunder på å svare med svada. Er egentlig redd hvordan ting hadde gått med deg om folk ikke hadde bitet på, måtte ha skjært seg noe j*.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så deilig det må føles for deg om du noen gang får en datter - som utsettes for svin som deg. Lykke til.

Anonymous poster hash: b7d9a...c7d

Kommer aldri til å skje. For det første og for det andre :

1. Jeg kommer til å oppdra mitt barn til å ha mer vett i hodet.

2. Jeg er fryktet, og jeg vil alltid være fryktet. Ergo : Dårlig butikk å ligge med min datter.

Problem solved.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så gjerne. KG må være et funn for en narsissistisk lystløgner.

https://sml.snl.no/narsissisme

jaggu har jeg fått enda en diagnose. på KG har jeg fått diagnosene : psykopat, schizofren, manisk depressiv, aspbergers, multiple personlighetsforstyrrelse, unnvikende personlighetsforstyrrelse, schizotypal, schizoid. og nå gav du meg enda en !

kan tenke meg du har kjempe stor utdannelse og kompetanse innen psykiatrien ettersom du lefler vilt rundt deg om diagnoser. du må jo være et gigantisk geni ettersom du greier gi vilt fremmed over nett alvorlige diagnoser. du greier det ingen kompetente psykologer greier.

du er skikkelig glup. men lurer litt på, hva slags utdannelse har du? er du psykiater, psykolog eller lege siden du føler at du kan diagnosere andre?

beklager men jeg tror du ikke vet et kvekk om psykiatri. ingen med kunnskap om psykiatri vil gi et menneske de ikke vet bakgrunnen til en diagnose.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sjuk i huet. Håper seriøst du bør anmeldt for misbruk av makt.

Anonymous poster hash: 90da3...13b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sjuk i huet. Håper seriøst du bør anmeldt for misbruk av makt.

Anonymous poster hash: 90da3...13b

Neida, hu ville bli misbrukt. Frivillig. :D hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg driter uendelig i hva hu tenker og føler om hu leser tråden her. Som sagt : I dont give a shit.

Hvorfor late som om man er noen man ikke er ? Det viktigste i livet er å være den man er, det bygger styrke. På godt og vondt. Livet er ikke et skuespill

Sympatisk mann du gitt....din kvinne(kommende kone) som får deg vil være utrolig heldig :wow::rodmer:

Det som videre overrasker meg litt, er jo at så få menn her inne ser ut til å reagere på måten du fremstiller deg på - og ja- en representant for den mannlige rase.

Du fremstiller deg som en skikkelig drittsekk.

Men jeg er faktisk enig: Det viktigste i livet er å være den man er. Du kan jo ikke noe for at du er blitt den personen, med den personligheten du har. Sånt handler om gener, oppvekst og sosialisering.

Men at du kanskje skiller deg en god smule ut fra andre mennesker, det må være lov å si.

Anonymous poster hash: a4741...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å skje. For det første og for det andre :

1. Jeg kommer til å oppdra mitt barn til å ha mer vett i hodet.

2. Jeg er fryktet, og jeg vil alltid være fryktet. Ergo : Dårlig butikk å ligge med min datter.

Problem solved.

Fryktet....?? Er folk redd deg? Hva er de redd for? Å få bank??.. Da faller ting litt mer på plass her.

Anonymous poster hash: a4741...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fryktet....?? Er folk redd deg? Hva er de redd for? Å få bank??.. Da faller ting litt mer på plass her.

Anonymous poster hash: a4741...23b

Nei, jeg er ikke voldelig.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatisk mann du gitt....din kvinne(kommende kone) som får deg vil være utrolig heldig :wow::rodmer:

Det som videre overrasker meg litt, er jo at så få menn her inne ser ut til å reagere på måten du fremstiller deg på - og ja- en representant for den mannlige rase.

Du fremstiller deg som en skikkelig drittsekk.

Men jeg er faktisk enig: Det viktigste i livet er å være den man er. Du kan jo ikke noe for at du er blitt den personen, med den personligheten du har. Sånt handler om gener, oppvekst og sosialisering.

Men at du kanskje skiller deg en god smule ut fra andre mennesker, det må være lov å si.

Anonymous poster hash: a4741...23b

Hvorfor skal du gjøre alt til en kjønnskamp?

Dette her er bare underholdning. Det er gøy å se kvinner har forakt mot menn som selv velger sine partnere og selv har sine preferanser.

Hvorfor bryr du deg så voldsomt om hva wubwub gjør med 16 åringer jenter? Kanskje hun til og med geiper til ham når han spruter henne ned?

Samme for deg vel? Hvorfor skal du ha sånn avsmak for ting som ikke angår deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatisk mann du gitt....din kvinne(kommende kone) som får deg vil være utrolig heldig :wow::rodmer:

Det som videre overrasker meg litt, er jo at så få menn her inne ser ut til å reagere på måten du fremstiller deg på - og ja- en representant for den mannlige rase.

Du fremstiller deg som en skikkelig drittsekk.

Men jeg er faktisk enig: Det viktigste i livet er å være den man er. Du kan jo ikke noe for at du er blitt den personen, med den personligheten du har. Sånt handler om gener, oppvekst og sosialisering.

Men at du kanskje skiller deg en god smule ut fra andre mennesker, det må være lov å si.

Anonymous poster hash: a4741...23b

Jeg er fundamentalt uenig med deg. Ingen menn må svare for det jeg gjør. Jeg representerer ikke et helt kjønn, det gjør ingen.

Alle mennesker er forskjellige uavhengig av kjønn. Noen er gode, noen er onde. Det er slik vi er bygd.

Men ja, man er sin egen lykkes smed. Man er bare ansvarlig for sin egen lykke. Og jeg personlig har manglet lykke lengre enn et menneske burde, så hvorfor er det galt at jeg slår meg til ro når jeg har det godt?

Alle mennesker fortjener ha det godt, med mindre man er tvers igjennom ond. Men det er håp for alle. Selv hitler kunne vist seg som et godt menneske om han kom inn på kunst skolen istedetfor å bli politiker.

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatisk mann du gitt....din kvinne(kommende kone) som får deg vil være utrolig heldig :wow::rodmer:

Det som videre overrasker meg litt, er jo at så få menn her inne ser ut til å reagere på måten du fremstiller deg på - og ja- en representant for den mannlige rase.

Du fremstiller deg som en skikkelig drittsekk.

Men jeg er faktisk enig: Det viktigste i livet er å være den man er. Du kan jo ikke noe for at du er blitt den personen, med den personligheten du har. Sånt handler om gener, oppvekst og sosialisering.

Men at du kanskje skiller deg en god smule ut fra andre mennesker, det må være lov å si.

Anonymous poster hash: a4741...23b

dette blir for dumbt.

Anonymous poster hash: 8e1ae...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...