AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #161 Del Skrevet 3. mars 2015 Nå synes jeg dette drøyer ut veldig. Kan ikke noen bare ringe Spar på Steinkjer og spørre om de hr Saba og hvor de kjøper dem fra? Anonymous poster hash: 5fe9e...8d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. mars 2015 #162 Del Skrevet 3. mars 2015 Nå synes jeg dette drøyer ut veldig. Kan ikke noen bare ringe Spar på Steinkjer og spørre om de hr Saba og hvor de kjøper dem fra? Anonymous poster hash: 5fe9e...8d8 jeg elsker hvordan dette engasjerer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2015 #163 Del Skrevet 3. mars 2015 jeg elsker hvordan dette engasjerer Haha jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2015 #164 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Nå synes jeg dette drøyer ut veldig. Kan ikke noen bare ringe Spar på Steinkjer og spørre om de hr Saba og hvor de kjøper dem fra? Anonymous poster hash: 5fe9e...8d8 -"Hallo ja, hærran hær e 'n Kjell Bjarte på Spar" -"Hei du, dette er incognita ... eeeehm bare lurte på en ting jeg.. har dere Saba-bind? Du vet de tjukke, solide fra 90-tallet?" ............. *awkward silence* tør ikke ass.. Endret 5. mars 2015 av incognita 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. mars 2015 #165 Del Skrevet 4. mars 2015 -"Hallo ja, hærran hær e 'n Kjell Bjarte på Spar" -"Hei du, dette er incognita ... eeeehm bare lurte på en ting jeg.. har dere Saba-bind? Du vet de tjukke, solide fra 90-tallet?" tør ikke ass.. du er jo incognito! Ingen vet at det er deg. Kom igjen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 4. mars 2015 #166 Del Skrevet 4. mars 2015 du er jo incognito! Ingen vet at det er deg. Kom igjen! Uææ! Tør ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 4. mars 2015 #167 Del Skrevet 4. mars 2015 Uææ! Tør ikke! Send e-post da vel? Steinkjer har to SPAR butikker, så det er bare å sende en forespørsel til begge: https://spar.no/Finn-butikk/SPAR-Dampsaga-Steinkjer/ https://spar.no/Finn-butikk/SPAR-Sentrum-Steinkjer/ Er du da heldig, så har de på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 4. mars 2015 #168 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Send e-post da vel? Steinkjer har to SPAR butikker, så det er bare å sende en forespørsel til begge: https://spar.no/Finn-butikk/SPAR-Dampsaga-Steinkjer/ https://spar.no/Finn-butikk/SPAR-Sentrum-Steinkjer/ Er du da heldig, så har de på lager. Joda, jeg hadde gjort det hvis jeg trodde det var sjans at de hadde. Men sannheten er at de har vært ute av produksjon i 7-8 år nå, så at en sparbutikk i Steinkjær skal ha et lager virker lite trolig. Endret 4. mars 2015 av incognita 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #169 Del Skrevet 4. mars 2015 Joda, jeg hadde gjort det hvis jeg trodde det var sjans at de hadde. Men sannheten er at de har vært ute av produksjon i 7-8 år nå, så at en sparbutikk i Steinkjær skal ha et lager virker lite trolig. Men det er jo folk her som sier at de har sett det der? Anonymous poster hash: f6b1b...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 4. mars 2015 #170 Del Skrevet 4. mars 2015 Men det er jo folk her som sier at de har sett det der? Anonymous poster hash: f6b1b...a42 pics or it didn't happen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #171 Del Skrevet 4. mars 2015 pics or it didn't happen Det var ikke jeg så som det, men jeg skjønner ikke hva noen skal få ut av å lyve om at de har sett et bind, altså Anonymous poster hash: f6b1b...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 4. mars 2015 #172 Del Skrevet 4. mars 2015 Det var ikke jeg så som det, men jeg skjønner ikke hva noen skal få ut av å lyve om at de har sett et bind, altså Anonymous poster hash: f6b1b...a42 Ikke lyve såklart, men sett feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 4. mars 2015 #173 Del Skrevet 4. mars 2015 OMG! Saba ja! de husker jeg mamma brukte, de var jo gigastore! Hvordan bruker man de under vanlige tettsittende klær egentlig? Eller bare virket de så store fordi jeg var liten kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 4. mars 2015 #174 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) OMG! Saba ja! de husker jeg mamma brukte, de var jo gigastore! Hvordan bruker man de under vanlige tettsittende klær egentlig? Eller bare virket de så store fordi jeg var liten kanskje? Man aksepterer at de er store og omfavner at man i noen dager i måneden har bolle***. Endret 4. mars 2015 av incognita 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 4. mars 2015 #175 Del Skrevet 4. mars 2015 Man aksepterer og omfavner at de er store og at man i noen dager i måneden har bolle***. :laugh: tøft av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 4. mars 2015 #176 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) :laugh: tøft av deg Hehe, er det noe jeg ikke bryr meg om de dagene så er det fasongen på underlivet mitt, det er uansett off limits. Endret 4. mars 2015 av incognita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #177 Del Skrevet 4. mars 2015 Nå har jeg sendt e-post til begge Spar-butikkene i Steinkjer og spurt. Så får vi se om de svarer Anonymous poster hash: c452c...238 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 4. mars 2015 #178 Del Skrevet 4. mars 2015 Nå har jeg sendt e-post til begge Spar-butikkene i Steinkjer og spurt. Så får vi se om de svarer Anonymous poster hash: c452c...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #179 Del Skrevet 5. mars 2015 Spar Sentrum hadde ikke. De andre har ikke svart ennå. Kommer tilbake med mer Anonymous poster hash: c452c...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. mars 2015 #180 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg fant dem heller ikke og da drog jeg til og med bortover til Coopen for å se om det var der jeg såg dem, jeg har tatt feil, det er first price bindet jeg selv har brukt, det er i hvit/rosa pakning. Beklager og ha nørt under håpet på de som ønsket seg Saba, ikke meningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå