Gå til innhold

Noen andre der ute som takker nei til vaksiner for sine barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser for meg at den kan bli en del av barnevaksinasjonsprogrammet dersom tuberkulosen kommer tilbake med full kraft. Noe TS og kampfellene er med på å bidra til...

Vaksiner ungene før den neste Nesoddbåten rekker å komme inn til byen.

Jeg er selvfølgelig fullstendig enig med deg. :)

Anonymous poster hash: b680f...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å fatte at noen med viten og vilje vil øke risikoen for at eget barn og andres barn blir syke og dør.

Så ufattelig trist. Så ufattelig dumt. Så ufattelig slemt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å fatte at noen med viten og vilje vil øke risikoen for at eget barn og andres barn blir syke og dør.

Så ufattelig trist. Så ufattelig dumt. Så ufattelig slemt.

Du har ikke rett i at ved å unnlate å ta enkelte vaksiner så er man automatisk farlig for seg selv og andre.

Overser du alt som er kommet frem om at vaksiner også har sine farlige sider? Påstandene dine tyder sterkt på det.

Det er jo postet mange innlegg med henvisning til studier som sier omtrent det motsatte av dine påstander, samt forskningsaker med juks og bedrag for å tjene penger mm. Les litt bedre før du spyr ut halvtomsete setninger.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke rett i at ved å unnlate å ta enkelte vaksiner så er man automatisk farlig for seg selv og andre.

Overser du alt som er kommet frem om at vaksiner også har sine farlige sider? Påstandene dine tyder sterkt på det.

Det er jo postet mange innlegg med henvisning til studier som sier omtrent det motsatte av dine påstander, samt forskningsaker med juks og bedrag for å tjene penger mm. Les litt bedre før du spyr ut halvtomsete setninger.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Ser du ikke forskjellen på det jeg skriver: Øke risiko, og det du skriver: automatisk farlig?

Å kjøre uten bilbelte øker risikoen for å dø i en bilulykke, det er ikke det samme som å si at man havner i en bilulykke om man ikke bruker bilbeltet.

Jeg har lest hele tråden, og kan ikke finne én eneste henvisning til et seriøst studie som ikke viser økt sykdoms- og dødsrisiko ved å unnlate å vaksinere. Hvis du har funnet noen sånne vil jeg gjerne lese.

Mitt ønske er ikke å være for eller i mot et bestemt synspunkt, mitt ønske som forelder er å velge det som er best for mine barn basert på forskning. Og da selvfølgelig god, etterprøvbar, fagfellevurdert forskning. Etterprøvbar er i grunnen hovedgreia.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo postet mange innlegg med henvisning til studier som sier omtrent det motsatte av dine påstander, samt forskningsaker med juks og bedrag for å tjene penger mm. Les litt bedre før du spyr ut halvtomsete setninger.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Så alt av "studier" et like troverdig, mener du? Har du hørt om kildekritikk?

Anonymous poster hash: dceda...b73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaksinerer man seg ikke, er det økt risiko for å få og spre farlige sykdommer

Vaksinerer man seg er det økt risiko for å få bivirkninger

Hva er farligst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri i mitt liv vært borti noen som har fortalt om bivirkninger av barnevaksiner. Aldri. Kun én, som mente sønnen hennes hadde blitt autist pga den, men den regner jeg ikke med, for nå vet jo alle at de påstandene var svada fra ende til annen.

Aldri i livet om jeg ville sjanset på å få eller spre barnesykdommer, og være med på å spre potensielt livsfarlige sykdommer som vi har brukt mange år på å få bukt med. For meg er det helt klart et samfunnsansvar å si ja til barnevaksinasjonsprogrammet. Å la være er både ignorant og uansvarlig.



Anonymous poster hash: b680f...967
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mot all segregering av samfunn, utenom for de som ikke vaksinerer barna sine. De må faktisk settes i et eget isolert samfunn, fordi de i realiteten setter så mange ANDRE i fare ved å ikke vaksinere sine barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke rett i at ved å unnlate å ta enkelte vaksiner så er man automatisk farlig for seg selv og andre.

Overser du alt som er kommet frem om at vaksiner også har sine farlige sider? Påstandene dine tyder sterkt på det.

Det er jo postet mange innlegg med henvisning til studier som sier omtrent det motsatte av dine påstander, samt forskningsaker med juks og bedrag for å tjene penger mm. Les litt bedre før du spyr ut halvtomsete setninger.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Fakta og vikelighet kommer man ikke bort fra. Den ekstremt lille risikoen for bivirkninger av vaksiner kan på absolutt ingen måte veies opp mot de positive sidene de fleste vaksiner har.

Kan du være så snill å legge til linker som forteller om disse farlige sidene ved vaksiner?

Du er klar over at det settes mange millioner vaksiner hvert år, noe som redder svært mange mennesker fra død og lidelse. Du er klar over at man har vaksinert i over hundre år, og fra å være en risikosport der folk allikevel tok sjansen fordi den positive effekten var så stor, er risikoen bortimot lik 0. Det er flere som dør av å drikke vann enn av å ta en vaksine.

Man har mengder av studier som bekrefte den lille risikoen etter å ha overvåket vaksinerte og ikke vaksinerte grupper over hele verden i lang lang tid.

Det å insistere på at vaksiner er farlig, blir som å påstå at homeopoati virker annet enn at det kan gi en placeboeffekt, eller å påstå at dompapper vil ta over verden og forgifte oss med sitt forheksede spytt... Altså det har ingenting med virkeligheten å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Synes det er barne mishandling når man gir barn SUKKER aka GIFT!!! + folk flest har et utrolig dårlig imunforsvar og blir syke veldig ofte og er helt avhengie av medesiner osv for å klare seg...MAT er MEDESIN!! dette er et godt eksempel:http://vaccineimpact.com/2015/arizona-cardiologist-responds-to-critics-regarding-measles-and-vaccines/ kontakt heller barnevernet til de som serverer barna sine søppel mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvaksinerte burde hatt et kjennetegn, et smykke eller noe lignende. Så kunne man unngått de.

Anonymous poster hash: 03102...1dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så mye frykt??? større risiko for at du havner i en bilulykke..eller at man blir syk av kreft... frykt heller ipad strålingen som de fleste barnehagebarn har i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor så mye frykt??? større risiko for at du havner i en bilulykke..eller at man blir syk av kreft... frykt heller ipad strålingen som de fleste barnehagebarn har i dag.

Å, herregud... Du reagerer sikkert allergisk på strøm? Og myndighetene har laget aids for en eller annen grunn, ikke sant?

Akkurat hvilke sider fortreffeligheter ved vaksinering mot barnesykdommer er det du har problemer med å forstå?

Anonymous poster hash: b680f...967

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Å ikke vaksinere barna sine, ser jeg på som fordømt arrogant, egoistisk og kunnskapsløst. Ferdig snakka😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle vaksinemotstandere:

Jeg vurderer å slutte å fikse bremsene på bilen min. Bremser fremkaller støv som ikke er bra for helsen, og inneholder bremsevæske som er gift. De er også tunge og det øker bruken av drivstoff. Dessuten, så angår det ingen andre enn meg om det er bremser på MIN bil!

Hvis dere har så stor tro på bremser, så kan dere bare bruke dem. Men nesten alle autistiske individer har vært i bil med bremser. Tilfeldig? Ikke en sjanse!

De fleste trafikkulykker har noe med bremser å gjøre og det er fortsatt ulykker, selv om bremser blir presset på folk!

Så er det faktisk ikke nok å kjøpe bremser engang! Niks, man trenger nye klosser og kalipere, stempler, slanger, pumper, tromler og væske flere ganger på en bil.

Dette er kun en konspirasjon fra de store produsentene av reservedeler. De som håver inn penger ved å selge oss bremsedeler. Som attpåtil innimellom er defekte og ikke fungerer som de skal.

Så våger kontrollørene og bilmekanikerne (som alle er kjøpt og betalt av store bildeleprodusenter) å si at jeg må ha bremser, og at uten bremser påvirker jeg andre folk rundt meg!

JEG velger for meg og min familie, og vi bruker andre metoder for å senke farten!

.. good one fra facebook

Anonymous poster hash: 54568...aa4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke kommet på å takket nei til vaksiner til mitt barn.

Nå jobber jeg med vaksiner for voksne hver dag, jeg blir nedringt av voksne som skal ha akkurat disse vaksinene for polio, stivkrampe samt mmr osv. Det er fanken meg ikke spøk å ta den risken å ikke ta disse vaksinene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...