Gå til innhold

Vanessa Rudjord + God Kveld Norge.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Vi kan la henne være i fred, ikke bli med på felles drittkasting.

Det er helt menneskelig å feile, de fleste av oss gjør det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg enig i. Jeg sa at jeg kunne forstå reaksjonen hennes, ikke hvordan hun valgte å løse det.

Der er vi enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan la henne være i fred, ikke bli med på felles drittkasting.

Det er helt menneskelig å feile, de fleste av oss gjør det..

Bra sagt :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskelig å feile ja. Men å gjøre det gang på gang...

Det er også mer menneskelig å innrømme sine feil, men det har denne dama aldri gjort. Tross media mange ganger har prøvd å få henne i tale om hennes brudd på presseetikk som redaktør.

Ganske spesielt for noen som også selv jobber i media og har brukt seg selv (leiligheten hennes) for egen vinnings skyld i bladet du er redaktør for. Hun har simpelthen bare stukket hodet i sanden.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskelig å feile ja. Men å gjøre det gang på gang...

Det er også mer menneskelig å innrømme sine feil, men det har denne dama aldri gjort. Tross media mange ganger har prøvd å få henne i tale om hennes brudd på presseetikk som redaktør.

Ganske spesielt for noen som også selv jobber i media og har brukt seg selv (leiligheten hennes) for egen vinnings skyld i bladet du er redaktør for. Hun har simpelthen bare stukket hodet i sanden.

Godt sagt! Hun minner meg om en veldig kjent blogger.........

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Vi kan la henne være i fred, ikke bli med på felles drittkasting.

Det er helt menneskelig å feile, de fleste av oss gjør det..

Ja det har du rett i!

Når det er sagt så kan hun absolutt ikke ture frem akkurat som hun vil. Hun har sittet øverst på tronen i motenorge i 9 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier hun er på fest og skal bare kose seg, men det er ingen privatfest for pressen er der. Har forståelse for at hun blir lei slike spørsmål, men hun dreit seg ut som redaktør og ikke bare en gang. Når det er et arrangement med presse til stede må hun ta seg sammen og svare ordentlig på spørsmål uansett hvor lei hun er.

Når han spør hva hun har lært får hun en flott mulighet til å vise ydmykhet, men hun gjør det bare værre.

Og toppe det hele med å kalle han en idiot viser bare hva slags menneske hun er. Hun må jo forstå at noen kan ha hørt hva hun sa. og ikke minst Pia som sa seg enig

Signerer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du rett i!

Når det er sagt så kan hun absolutt ikke ture frem akkurat som hun vil. Hun har sittet øverst på tronen i motenorge i 9 år.

Men det er tross alt over et halvt år siden hun sluttet i den jobben. Er det ikke på tide at media også kommer videre? Og KG-medlemmene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget jeg ville frem til er at journalister høyst sannsynlig var invitert til den festen, de vil naturligvis ha medias oppmerksomhet på slike "fester". Da kan man ikke regne med å slippe unna spørsmål fra journalister. Det er hadde vært mer merkelig om ingen stilte noen spørsmål. Om hun ville unngå det burde hun holdt seg borte. Journalistene har ikke noe ansvar for at folk drikker.

Da får de heller holde seg hjemme da, hvis de ikke tåler å få noen spørsmål. Å skylde på alkohol er ingen unnskyldning.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innmari uproft av Rudjord å drive sånn som hun har gjort. Innmari uproft av journalisten å hevne seg ved å sende en privat kommentar på tv i beste sendetid også! Hvis han har noe usnakket med henne får han vel ta det med henne. Fjortistv spør du meg.

#twowrongsdontmakearight...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Innmari uproft av Rudjord å drive sånn som hun har gjort. Innmari uproft av journalisten å hevne seg ved å sende en privat kommentar på tv i beste sendetid også! Hvis han har noe usnakket med henne får han vel ta det med henne. Fjortistv spør du meg.

#twowrongsdontmakearight...

Det har jeg ikke fått med meg, gidder du fortelle/forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innmari uproft av Rudjord å drive sånn som hun har gjort. Innmari uproft av journalisten å hevne seg ved å sende en privat kommentar på tv i beste sendetid også! Hvis han har noe usnakket med henne får han vel ta det med henne. Fjortistv spør du meg.

#twowrongsdontmakearight...

Det var en kommentar som det sikkert ikke var meningen at noen journalister skulle høre, men jeg er helt uenig i at dette er noen form for "hevn". At det er journalisten som er objektet er ikke så relevant. Hun sier dette på en tilstelning der pressen er til stede, da må hun regne med at det blir tatt opp både lyd og bilde.

Hva med dette her, er det også fjortistv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke fått med meg, gidder du fortelle/forklare?

Hva er det du ikke har fått med deg? Programmet (God kveld Norge) eller at han sender en kommentar overhørt (tatt opp) mellom to privatpersoner om han selv?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en kommentar som det sikkert ikke var meningen at noen journalister skulle høre, men jeg er helt uenig i at dette er noen form for "hevn". At det er journalisten som er objektet er ikke så relevant. Hun sier dette på en tilstelning der pressen er til stede, da må hun regne med at det blir tatt opp både lyd og bilde.

Hva med dette https://www.youtube.com/watch?v=B3POUJtE2aE, er det også fjortistv?

Men er det sånn at alt som blir snappet opp på kamera nødvendigvis må sendes?

Og hvorfor var det viktig at dette ble sendt..?

Endret av siebaeo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det sånn at alt som blir snappet opp på kamera nødvendigvis må sendes?

Det er jo opp til journalistene og deres sjefer (redaktører mm).

Det er dette som er svøpen til kjendiser og andre mennesker med varierende grader av makt. Man har stort sett svært lite kontroll på hva som blir skrevet eller publisert om sin egen person, men sånn må det nesten være. I land der personer med makt har sterk kontroll over hva som blir publisert om en, begynner det frie samfunnet sakte men sikkert å gå i stykker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun dummer seg jo nok ut av seg selv. Hvorfor er det viktig å vise at hun rakner til slutt?

Hvis dette er noe hun ofte driver (altså å snakke dritt om journalisten) med trekker jeg så klart kommentaren... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Hva er det du ikke har fått med deg? Programmet (God kveld Norge) eller at han sender en kommentar overhørt (tatt opp) mellom to privatpersoner om han selv?

Ok, skjønner. Trodde at journalisten hadde publisert noe på Twitter e.l., så det var derfor jeg spurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner. Trodde at journalisten hadde publisert noe på Twitter e.l., så det var derfor jeg spurte.

:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du rett i!

Når det er sagt så kan hun absolutt ikke ture frem akkurat som hun vil. Hun har sittet øverst på tronen i motenorge i 9 år.

Vel,folk gjør stort sett det de vil, jeg gidder ikke dømme henne, vi aner ikke hvorfor hun har tatt de valgene hun har gjort. Hvorfor så sinte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er tross alt over et halvt år siden hun sluttet i den jobben. Er det ikke på tide at media også kommer videre? Og KG-medlemmene?

men hvis hun aldri har svart på spørsmål eller kommentert saken, så er det ikke så rart at den ikke forsvinner. Det er vel ikke vanlig at en redaktør blir trippelfelt i PFU, og når hun dukker opp på en fest hos, av alle steder, Costume, så må det være høyst påregnelig at spørsmålene ville komme. Jeg synes det er helt utrolig at hun ikke hadde forutsett, og øvd seg på!, den situasjonen. Det ville vært en nest best løsning. Den beste løsningen ville vært å si noe, helst litt ydmykt kanskje, den gangen det skjedde. Men dette her er jo så uprofft at det er vanskelig å forstå det.

Kjenner hun ingen medierådgiver som kunne kommet med noen gode råd?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...