Gå til innhold

Vanessa Rudjord + God Kveld Norge.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Jeg forstår henne litt, hun er på fest, og har sannsynligvis drukket alkohol.Da passer det seg ikke å ta opp seriøse ting som den megablemmen hun gikk på tidligere. Flaut og upassende å kalle journalisten for idiot, da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner jeg blir sint hver gang de skal bortforklare seg med at mote-Norge er såååå lite og derfor er båndene så tette.

Nei, mote-Norge er lite fordi en vennegjeng har styrt og kontrollert i flere år og å ikke gitt andre talenter i fair sjanse.

Jeg er i nær familie med en dyktig stylist som nå etter flere år får slippe til nå som VR ikke sitter i stolen lenger.

Kunne ikke sagt det bedre selv! På tide det ble tatt tak i!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flaut. Forundrer meg at hun har jobbet innen media, egentlig. Får litt fotballfrue-følelse, jeg har aldri gjort noe galt og alle andre er teite...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår henne litt, hun er på fest, og har sannsynligvis drukket alkohol.Da passer det seg ikke å ta opp seriøse ting som den megablemmen hun gikk på tidligere. Flaut og upassende å kalle journalisten for idiot, da...

Men, man har jo folkeskikk allikevel.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, sjokkerende oppførsel på et arrangement man er på i business-sammenheng. Både når det kommer til unødvendig lite reflekterte svar fra Rudfjord, men så pinlig barnslig å stå og bitche i midt i en intervju og fotosekvens!

Flaut, rett og slett. Og et bevis for hvilken holdning enkelte i den "klikken" der har til norsk media for øvrig!

Er ikke dette dama til Forsang som intervjuet CBE og som nå er klaget inn til PFU?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, for en krampaktig oppførsel! Overdrevent tonefall, hard titting alle andre steder enn å se på journalisten, og du kan se hvordan hun famler etter ord og tenker febrilsk over hvordan hun skal svare.

Hun har ikke noe med å fortelle Pia Tjelta hvem hun skal snakke med, og samtidig er jeg veldig skuffet over Pia's måte å svare på. Et oppegående menneske ville bedt Rudjord om å skjerpe seg.

Endret av Nail
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store problemer med å forstå at det går an å bli så høy på seg selv. Pinlig. Imaget til Pia Tjelta som den uskyldige "girl next door" fikk også en liten ripe.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, man har jo folkeskikk allikevel.

Ja, som sagt: flaut og upassende å kalle journalisten for idiot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår henne litt, hun er på fest, og har sannsynligvis drukket alkohol.Da passer det seg ikke å ta opp seriøse ting som den megablemmen hun gikk på tidligere. Flaut og upassende å kalle journalisten for idiot, da...

Dette er en "fest" der deltagerne blir avfotografert foran en reklamevegg. Hvem er det som tar de bildene? De andre festdeltagerne?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en "fest" der deltagerne blir avfotografert foran en reklamevegg. Hvem er det som tar de bildene? De andre festdeltagerne?

Hva så? Det å bli fotografert betyr jo ikke at man gidder å svare på alle slags spørsmål, det ville jeg i alle fall helst unngått om jeg hadde drukket alkohol (noen hun tydeligvis har). Misforstå meg rett, jeg synes oppførselen hennes der, og de hun tidligere har gjort er helt krise, men jeg forstår henne likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva så? Det å bli fotografert betyr jo ikke at man gidder å svare på alle slags spørsmål, det ville jeg i alle fall helst unngått om jeg hadde drukket alkohol (noen hun tydeligvis har). Misforstå meg rett, jeg synes oppførselen hennes der, og de hun tidligere har gjort er helt krise, men jeg forstår henne likevel.

Poenget jeg ville frem til er at journalister høyst sannsynlig var invitert til den festen, de vil naturligvis ha medias oppmerksomhet på slike "fester". Da kan man ikke regne med å slippe unna spørsmål fra journalister. Det er hadde vært mer merkelig om ingen stilte noen spørsmål. Om hun ville unngå det burde hun holdt seg borte. Journalistene har ikke noe ansvar for at folk drikker.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Selv om hun var på fest og hadde tatt seg en pinne eller to, så kan det vel ikke være for mye forlangt at hun da heller burde ha sagt til journalisten at hun ikke ønsket å kommentere saken der og da nettopp fordi hun hadde drukket og dermed ikke var "tilregnelig".

Beklager, men her utviste Rudjord en meget pinlig og uprofesjonell opptreden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget jeg ville frem til er at journalister høyst sannsynlig var invitert til den festen, de vil naturligvis ha medias oppmerksomhet på slike "fester". Da kan man ikke regne med å slippe unna spørsmål fra journalister. Det er hadde vært mer merkelig om ingen stilte noen spørsmål. Om hun ville unngå det burde hun holdt seg borte. Journalistene har ikke noe ansvar for at folk drikker.

Det er ikke poenget mitt. Jeg ser bare ikke det problematiske i at hun ikke var interessert i å svare på de spørsmålene som ble stilt. Det problematiske var oppførselen hennes. Det er to ulike ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun dreit seg loddrett ut. Håper alle kan se hennes sanne jeg nå.

Pia imponerte heller ikke veldig her, men av og til jatter man med, muligens i sær under fotosekvenser der det ikke akkurat passer seg å sette venninnen på plass.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke poenget mitt. Jeg ser bare ikke det problematiske i at hun ikke var interessert i å svare på de spørsmålene som ble stilt. Det problematiske var oppførselen hennes. Det er to ulike ting.

Da kunne hun jo tatt den utveien som Lafemmemauvaise nevner: No comment

Men jeg syns fortsatt det er underlig å møte opp på en samling der pressen er invitert, og forvente å få være i fred. Spesielt når vedkommende tidligere tråkket så til de grader i salaten når det gjelder presseetikk. Det er ikke noe rart at slikt er interessant stoff for journalister.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kunne hun jo tatt den utveien som Lafemmemauvaise nevner: No comment

Men jeg syns fortsatt det er underlig å møte opp på en samling der pressen er invitert, og forvente å få være i fred. Spesielt når vedkommende tidligere tråkket så til de grader i salaten når det gjelder presseetikk. Det er ikke noe rart at slikt er interessant stoff for journalister.

Det er jeg enig i. Jeg sa at jeg kunne forstå reaksjonen hennes, ikke hvordan hun valgte å løse det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...