Gå til innhold

Vanessa Rudjord + God Kveld Norge.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Hoi hoi! Noen som så innlaget med henne på God Kveld Norge i kveld?

Snakk om å drite seg ut på tv! Flaut å se på. Og null selvkritikk selvfølgelig.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoi hoi! Noen som så innlaget med henne på God Kveld Norge i kveld?

Snakk om å drite seg ut på tv! Flaut å se på. Og null selvkritikk selvfølgelig.

Fikk ikke sett, vil du fortelle litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier hun er på fest og skal bare kose seg, men det er ingen privatfest for pressen er der. Har forståelse for at hun blir lei slike spørsmål, men hun dreit seg ut som redaktør og ikke bare en gang. Når det er et arrangement med presse til stede må hun ta seg sammen og svare ordentlig på spørsmål uansett hvor lei hun er.

Når han spør hva hun har lært får hun en flott mulighet til å vise ydmykhet, men hun gjør det bare værre.

Og toppe det hele med å kalle han en idiot viser bare hva slags menneske hun er. Hun må jo forstå at noen kan ha hørt hva hun sa. og ikke minst Pia som sa seg enig

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud så falske de er! Så står de der og smiler mens de slenger dritt. Trodde ikke Pia Tjelta var slik..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ihvertfall sett hennes sanne jeg! Hun virker som en type som gjerne går over lik for å få det hun vil. Synd hun drar med seg Pia ned i møkka.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Olivia Benson

Ouch! Så mange måter hun kunne svart på spørsmålene og samtidig holdt hodet hevet, men dette ble bare pinlig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre :/ Så pinlig!!

Står å gliser for harde livet samtidlig som hun spyr ut en stygg kommentar. Lyser jo falskhet!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jeg kjenner jeg blir sint hver gang de skal bortforklare seg med at mote-Norge er såååå lite og derfor er båndene så tette.

Nei, mote-Norge er lite fordi en vennegjeng har styrt og kontrollert i flere år og å ikke gitt andre talenter i fair sjanse.

Jeg er i nær familie med en dyktig stylist som nå etter flere år får slippe til nå som VR ikke sitter i stolen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...