Pottepalme Skrevet 7. februar 2015 #21 Del Skrevet 7. februar 2015 Wentworth Miller Shut up! Hvor møtte du han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. februar 2015 #22 Del Skrevet 7. februar 2015 Shut up! Hvor møtte du han? New York Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 7. februar 2015 #23 Del Skrevet 7. februar 2015 Av de jeg kommer på nå har jeg sett: Kristin Halvorsen Janove Ottesen Mia Gundersen Hege Schøyen Per Inge Torkelsen mange ganger Sting Og møtt: Tore Renberg flere ganger. Robert Lindsay En lokalkjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 7. februar 2015 #24 Del Skrevet 7. februar 2015 Ricky Martin Tom Chaplin fra Keane ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 7. februar 2015 #25 Del Skrevet 7. februar 2015 Patrick Swayze. Til våren skal jeg møte Bradley Cooper, visstnok, og til høsten Benedict Cumberbatch. Kjendisene her hjemme på bjerget teller ikke. Eller jo, Leif Juster duger jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 7. februar 2015 #26 Del Skrevet 7. februar 2015 Åh, det er ikke mange. Men har møtt Linnéa Myhre, Ylvis, Petter Northug, Stian Blipp og Camilla Pihl Også WigWam, hvis noen husker dem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 8. februar 2015 #27 Del Skrevet 8. februar 2015 Herlighet, man kan da ikke telle med Sven Nordin, Mia Gundersen og Jan teigen! Disse har jo "alle" sett! Jeg har møtt Michael Jackson (sett på nært hold) og hilst på Johnny Depp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 8. februar 2015 #28 Del Skrevet 8. februar 2015 Kronprins Haakon Det er vel eneste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 8. februar 2015 #29 Del Skrevet 8. februar 2015 Har prata med R.E.M. ved flere anledninger, Coldplay et par ganger før de slo ordentlig gjennom, og hatt en lengre samtale med Neil Finn og de andre i Crowded houses nåværende besetning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 9. februar 2015 #30 Del Skrevet 9. februar 2015 Møtt og snakket med: Atle Antonsen Kristoffer Schaug Espen Lind Satyricon Ailo Gaup Immortal Emperor Mayhem Fenriz Samsaya Siv Jensen Bare møtt/sett: Johan Golden (for ei klyse!) Thomas Giertsen Åge Sten Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 9. februar 2015 #31 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Alt for mange til å ramse opp. Har jobbet i barene på mange av Oslos største hotell Endret 9. februar 2015 av Kim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 9. februar 2015 #32 Del Skrevet 9. februar 2015 Den eneste kjendis jeg har møtt og snakket med er den britiske skuespiller Keeley Hawes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 9. februar 2015 #33 Del Skrevet 9. februar 2015 Taylor Swift og kronprinsparet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #34 Del Skrevet 9. februar 2015 jeg har møtt (og snakka med) Harald Eia, Bård Tufte Johansen, Atle Antonsen, Espen Eckbo, Bjarne Brøndbo, Trond Giske, Cecilie Steinmann Neess, Kurt Nilsen, Alejandro Fuentes. har sittet ved siden av Martin Ødegaard på kino og sett kronprinsen på byen. har også sett mange kjendiser i forbindelse med tv-innspillinger eller på gata; Thomas Gjertsen, Tore Sagen, Else Kåss Furuset, Sigrid Bonde Tusvik, Pernille Sørensen, Are Kalvø, Nils Vogt, Sturla Berg-Johansen, Harald Heide-Steen jr, Marte Stokstad, Dorthe Skappel, Lars Monsen, Erna Solberg, Torbjørn Jagland, Tone Damli, Harald Rønneberg ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 9. februar 2015 #35 Del Skrevet 9. februar 2015 Hafthór Björnsson En rekke av de som er på skilandslaget Bjørn Eidsvåg Gabrielle Thorvald Stoltenberg Alexander Kristoff Thor Hushovd Tommy Wirkola Thorbjørn Jagland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 9. februar 2015 #36 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Har sett Bjarne Brøndbo og Jan Teigen.... Mulig jeg er veldig uoppmerksom av meg da.. Edit. Kom på at jeg har vært i samme kirke som Kronprins Håkon :D Endret 9. februar 2015 av Alvea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitabrød Skrevet 10. februar 2015 #37 Del Skrevet 10. februar 2015 Møtt og snakket med Shane, Mark og Nicky i Westlife<3 Har sett Kjell-Elvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. februar 2015 #38 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Morsomste kjendisen jeg har møtt og hatt en særdeles humoristisk samtale med, må være vår kjære Truls Svendsen! What a guy Edit: Magnus Eliassen og Fredrik William Olsen (Kråkesølv). Intimkonsert med de to glemmes aldri! Endret 10. februar 2015 av Nosoul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veritaserum Skrevet 10. februar 2015 #39 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Jeg er ikke den som går opp og plager folk, for jeg har ikke noe interessant å si. Men har sett noen på gaten og div. randome plasser: Anne B. Ragde, A1 gutta (husker ikke hva de heter), Madcon gutta, Jan Fredrik Karlsen, Calle Hellevang Larsen, Jacob Oftebro og faren. Og han Are fra Are og Odin. Han gimle-duden fra Hotel Cæsar, han pappaen til Linus i Linus i Svingen. Sikker flere jeg ikke husker, jo en random fotballspiller som er en kjent spiller i Norge, men som jeg ikke har peiling på hvem er, gikk rett inni han (med uhell) og venninnen min klikket mentalt for han er vist ganske stor for hun som er RBK fan. Morten gam-something-somehting eller noe. Edit: Kom på at jeg har hilst på Kronprins Håkon og Mette-Marit to ganger. Altså hånd hilste og snakket i noen få minutter, husker ikke om hva. De var på besøk på ungdomskolen og videregående skolen jeg gikk på. Endret 10. februar 2015 av Veritaserum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 10. februar 2015 #40 Del Skrevet 10. februar 2015 Kastet opp rett vedsiden av skoen til Otto Jespersen på fest en gang. Det var en slager, så den bør nevnes. Jobbet på nationaltheatret og edderkoppen en stund, og da blir det liksom til at man ser en del. Har ikke sett noen internasjonale kjendiser da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg