Gå til innhold

Hvilke kjendiser har du møtt?


fresia

Anbefalte innlegg

Jeg sto ved siden Jahn Teigen ved disken på en kaffebar på Oslo City for mange år siden hvis det teller. Jeg hadde lyst til å si noe, men jeg trodde ikke han var der på grunn av noe som hadde med media å gjøre, så jeg lot ham få være i fred. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kong Olav (I 1990), Harald og Sonja, Haakon og Mette-Marit. Alle fem da de besøkte hjembyen min ved ulike anledninger. Dag Otto og Thor Hushovd. Harald Eia og Bård Tufte Johansen (ble dratt opp på et show de hadde og måtte spise rifla pommes frittes), Maria Mena, Siv Jensen, Carl I Hagen, Knut Nærum. For ei fra Sørlandet er ikke dette hverdagskost :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest ompalompa24

Kurt Nilsen, Chad Michael Murray, Trevor Morely og Calle Hellevang-Larsen (sistnevnte pleide å kjøpe røyk hos meg back in the days da jeg satt i kassen på den lokale butikken :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker egentlig ikke, er ikke så opptatt av kjendiser. Den eneste gangen jeg følte det var ordentlig stas å møte noen var da jeg pratet med Frank Kjosås på en premierefest. Har likt ham lenge, både stemmen og skuespillertalentet. Så da ble jeg plutselig litt fnisete og nervøs, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille liste: kjendiser jeg har møtt og snakket med.

- Hanne Krogh. hun var høflig, punktlig og profesjonell. Muligens noe kjølig, men min teori er at hun var veldig fokusert på jobben hun var der for å gjøre.

- Ole Klementsen. Han var morsom, frekk i humoren og noe brautende og uhøflig. Akkurat slik han fremstår i media egentlig. har også observert han ute på byen et par ganger. Går med et stort Entourage og Sniker i køene, typisk c-kjendis.

- Jan Thomas. Også lik slik han fremstår i media. Sympatisk, snill, noe overfladisk, men byr på seg selv. Han er ganske morsom og selvironisk. Profesjonell og positiv. Spiser mye bananer.

- Kaizers. De er veldig typisk lærere med ar og herlig sær humor! Terje er litt stille og virker muligens litt overlegen. Helge er litt tilbaketrukken. Rune er veldig jovial og hyggelig. Jan Ove og Geir har litt mer rockestjerne-beteende enn resten ;)

- radioresepsjonen. Bjarte var veldig hyggelig og onkel-aktig. Virker snill. Steinar var smilende og Tore hadde noen morsomme/på-kanten-kommentarer. Som man skulle tro ;)

-per fuggeli: virket genuint interessert i menneskene rundt seg og stilte originale spørsmål. Lyttet til smått og stort som folk sa og bet seg merke i detaljer, fin fyr !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte The Rock en gang på ferie i Los Angeles. Største kjendisen jeg har møtt hvert fall! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obama (på en miljøkonferanse) og Paris Hilton. Har også sett en del norske kjendiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune Rudberg :wow:

Han ble kjempesur på meg fordi jeg nekta han servering i baren etter en spillejobb han hadde på stedet jeg jobbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert Pattison spurte meg om fyr en gang i London og småpratet litt.

:sjokkert: Pattinson! :strix:

Jeg har møtt en del norske kjendiser gjennom tidligere jobb og kontakter. Har også møtt Christina Aguilera på hotellet etter en konsert, var skikkelig fan på den tiden så var ganske høy etterpå, haha.

En episode jeg blir mobbet for jevnlig er da Petter Northug (kjendis og kjendis.. Pytt sann) var innom kontorlokalene på den forrige jobben min (vi var visst sponsorer) og jeg fulgte etter han i gangene og inn på lunsjrommet hvor han eplekjekk bare satte seg ned. Jeg spurte rimelig surt om han hadde en avtale eller om jeg kunne hjelpe han med noe, og når han bare lo av meg så ba jeg han om å gå. Han bare fortsatte å le så jeg forsøkte å jage han ut og kjefta greit på han før jeg gikk for å hente hjelp. Alle på jobb lo av meg da jeg ba om hjelp til å få fjerna den frekke typen på lunsjrommet. Og alle visste hvem han var minus meg. :sjenert:

Jeg har beklaget oppførselen min i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robyn (restaurant i Stockholm)

Tone Damli (Oslo)
Kristofer Hivju (Oslo S.)
Jenny Skavlan og Fingern (Oslo)
Johan Golden (Gardermoen)
Bjarne Brøndbo (Er fra samme by)
Thomas og Yngvar Numme ( I syden)
Venke Knutson (På flyet)
Thorbjørn Harr ( Oslo)
Vibeke Skofterud (Oslo
Mari Midtstigen ( Snakket med henne i forbindelse med jobb)
Admiral P ( På toget)
Martha Louise (Boksignering)
Jens Stoltenberg (Oslo)

Sandra Lyng Haugen (Oslo)

Tommy Steine (Oslo)

Storm Pedersen (Oslo)

Line Verndal ( H&M)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre gangen jeg ser Mads Island fra Paradise Hotel i dag. Satt med ham en hel busstur :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synnøve Svabø!

Jeg fikk ikke frem et ord, og hun ble kjempesur. Kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...