Gå til innhold

Hvilke kjendiser har du møtt?


fresia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knut Nærum, Mikhael Paskalev, alle i Rammstein, Kvelertak og Heaven Shall Burn og diverse bandmedlemmer... Blant annet fra All Time Low, Gallows, The Horrors, The Black Dahlia Murder og Parkway Drive... Mange flere, men det er de jeg kommer på i farten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal man starte?

Eldar Rønning, Gahr Støre, Stoltenberg, Giske, Asgeir, Dansken og Finger, Kristoffer Skaug, Flere kvinnelige håndballspillere, Frode Kyvåg, Kongen, Christina Vuckezivish, Harald Heide Steen jr,

Og det var det jeg kom på i farten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingar helge, bam margera, dag Otto og doffen hæstad.

Så var det nesten litt stort da jeg møtte på selveste langemann (han fra kaptein sabeltann) på lokal bussen på vei til dyreparken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Christer Falck

Erna Solberg.

Thsawe(?) og Josef

+ noken bloggere.

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tone Damli, Madcon, LidoLido, Pamela Anderson, Lars Vaular, Hillary Clinton og type 15-minutters kjendiser fra Paradise Hotel

Hvis bloggere regnes med har jeg møtt tcmn og sett tuvaw

Endret av Alex Turner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex rybakk, B.o.b, erik og kriss, karpe diem, labrinth (greide å ta på han, desperat som jeg var..), et par bloggere, et par programledere, Miss. Universe (norge?), Jan thomas en gang på bensinstasjonen når jeg kjøpe ei pølse, og en gang på kundemøte med kristoffer også (begge berørte håret mitt, starstruck.) , lido lido, cir.cuz, austin mahone, dj broiler, justin bieber, eric saade, madcon, ei ifra hotel cæsar, tone damli, et par paradise folk, storm ifra hotel cæsar, Store P, Admiral P, katastrofe, adelen, donkeyboy, rita ora, isac elliot, loreen, laleh, alexandra joner, sirkus eliassen, jason mraz, og 3 norske kjendiser på tinder lollll

Endret av heiduderborte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalai lama :hjerte:

Også har jeg møtt på mindre viktige kjendiser gjennom årenes løp slik som feks Sputnik og Anne B. Ragde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siri Lill Mannes på joggetur i rosa joggedress, då var eg stolt då! Fekk autograf og greier :P

Anniken Huitfeldt

Thomas og Harald

Davy Wathne

Sophie Elise

Terje Søviknes (hehe)

Dag Søraas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenny Kravitz og Al Gore. Norske kjendiser føler jeg at ikke teller. Hvis man bor på Løkka kan man jo ikke gå på butikken uten å støte på en rikskjendis.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Chris Medina (han som hadde den "what are words"-hiten for noen år siden) har jeg snakket med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så sent som i går rant jeg på Sven Nordin. Ellers har jeg bodd- og bor på steder hvor mange kjediser bor, kan knapt handle i butikken uten å se fjes fra TV. Jeg kjenner også noen kjediser personlig. Men de mest kjente som jeg har møtt må vel være Mette-Marit, Håkon og Magnus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man nevne kjendiser man kun har sett, så blir det jo mange.

Men har snakket med noen kjendiser også. Den morsomste må jo være Jan Teigen ettersom jeg snakket med dattera Sara ute på byen. Etter litt så duket han opp med noen øl og slo seg ned.

Jeg har også drukket øl med Jarle Bernhoft mens han var vokalist i bandet Span.. Pluss han andre fyren Fridtjof som også var i bandet som er et TV fjest nå. Spanderte en øl på Jarle og Fridtjof og de kjøpte en øl tilbake. Var når de ikke var så kjente på en mini-konsert i Bodø mens jeg var i militæret der oppe. Etter konserten, så dro de rett ned i baren og drakk og festet med de som var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange det jeg vil kalle "småkjendiser"opp gjennom tidene og også mange norske kjendiser. Nevner den jeg synes det var mest gøy å gå i brystkassa på slentrende gatelangs i Paris, Zlatan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...