Gå til innhold

Hvilke kjendiser har du møtt?


fresia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av de jeg kommer på nå har jeg sett:

Kristin Halvorsen

Janove Ottesen

Mia Gundersen

Hege Schøyen

Per Inge Torkelsen mange ganger

Sting

Og møtt:

Tore Renberg flere ganger.

Robert Lindsay

En lokalkjendis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick Swayze. Til våren skal jeg møte Bradley Cooper, visstnok, og til høsten Benedict Cumberbatch. Kjendisene her hjemme på bjerget teller ikke. Eller jo, Leif Juster duger jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er ikke mange. Men har møtt Linnéa Myhre, Ylvis, Petter Northug, Stian Blipp og Camilla Pihl :) Også WigWam, hvis noen husker dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13

Herlighet, man kan da ikke telle med Sven Nordin, Mia Gundersen og Jan teigen! Disse har jo "alle" sett!

Jeg har møtt Michael Jackson (sett på nært hold) og hilst på Johnny Depp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prata med R.E.M. ved flere anledninger, Coldplay et par ganger før de slo ordentlig gjennom, og hatt en lengre samtale med Neil Finn og de andre i Crowded houses nåværende besetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt og snakket med:

Atle Antonsen

Kristoffer Schaug

Espen Lind

Satyricon

Ailo Gaup

Immortal

Emperor

Mayhem

Fenriz

Samsaya

Siv Jensen

Bare møtt/sett:

Johan Golden (for ei klyse!)

Thomas Giertsen

Åge Sten Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange til å ramse opp. Har jobbet i barene på mange av Oslos største hotell

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har møtt (og snakka med) Harald Eia, Bård Tufte Johansen, Atle Antonsen, Espen Eckbo, Bjarne Brøndbo, Trond Giske, Cecilie Steinmann Neess, Kurt Nilsen, Alejandro Fuentes. har sittet ved siden av Martin Ødegaard på kino og sett kronprinsen på byen.

har også sett mange kjendiser i forbindelse med tv-innspillinger eller på gata; Thomas Gjertsen, Tore Sagen, Else Kåss Furuset, Sigrid Bonde Tusvik, Pernille Sørensen, Are Kalvø, Nils Vogt, Sturla Berg-Johansen, Harald Heide-Steen jr, Marte Stokstad, Dorthe Skappel, Lars Monsen, Erna Solberg, Torbjørn Jagland, Tone Damli, Harald Rønneberg ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hafthór Björnsson

En rekke av de som er på skilandslaget

Bjørn Eidsvåg

Gabrielle

Thorvald Stoltenberg

Alexander Kristoff

Thor Hushovd

Tommy Wirkola

Thorbjørn Jagland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Bjarne Brøndbo og Jan Teigen.... :P

Mulig jeg er veldig uoppmerksom av meg da..

Edit. Kom på at jeg har vært i samme kirke som Kronprins Håkon :D

Endret av Alvea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomste kjendisen jeg har møtt og hatt en særdeles humoristisk samtale med, må være vår kjære Truls Svendsen! What a guy :hjerte:

Edit: Magnus Eliassen og Fredrik William Olsen (Kråkesølv).
Intimkonsert med de to glemmes aldri!

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Jeg er ikke den som går opp og plager folk, for jeg har ikke noe interessant å si. Men har sett noen på gaten og div. randome plasser:
Anne B. Ragde, A1 gutta (husker ikke hva de heter), Madcon gutta, Jan Fredrik Karlsen, Calle Hellevang Larsen, Jacob Oftebro og faren. Og han Are fra Are og Odin. Han gimle-duden fra Hotel Cæsar, han pappaen til Linus i Linus i Svingen.

Sikker flere jeg ikke husker, jo en random fotballspiller som er en kjent spiller i Norge, men som jeg ikke har peiling på hvem er, gikk rett inni han (med uhell) og venninnen min klikket mentalt for han er vist ganske stor for hun som er RBK fan. Morten gam-something-somehting eller noe.

Edit: Kom på at jeg har hilst på Kronprins Håkon og Mette-Marit to ganger. Altså hånd hilste og snakket i noen få minutter, husker ikke om hva. De var på besøk på ungdomskolen og videregående skolen jeg gikk på.

Endret av Veritaserum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Kastet opp rett vedsiden av skoen til Otto Jespersen på fest en gang. Det var en slager, så den bør nevnes. Jobbet på nationaltheatret og edderkoppen en stund, og da blir det liksom til at man ser en del.

Har ikke sett noen internasjonale kjendiser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...