Gå til innhold

Hvilke kjendiser har du møtt?


fresia

Anbefalte innlegg

Tja, har støtt på noen opp igjennom. Har blant annet jobbet backstage med Thomas og Harald (Senkveld) - fantastiske menn med herlig humør. I den sammenheng møtte jeg også Robert Stoltenberg som jeg må innrømme at jeg hadde det riktig så festlig med, i tillegg til Josh Groban som jeg førte noen samtaler med og fikk en klem og en rose av da kvelden var omme. Herlig menneske.

Har også jobbet med Henriette Steenstrup og John Brugot. Og Janne Formoe veldig briefly. Ellers har jeg jobbet med Anette Hoff, Rudy Claes, Tarjei Westby og Kim-Daniel Sannes (Juni, Eva, Goggen og Storm i Hotel Cæsar) i forbindelse med innspilling av en episode. Ble sminket side om side med "Juni" - kul dame. Streifet også "Pelle" og han som nå er med som "Knut" og vekslet noen smil med dem i gangene på settet.

Støtte også såvidt på Otto Jespersen og slo av en prat med han da han i sin tid hadde eget talkshow. Ellers er det vel ikke så mange som jeg kommer på nå. Har passert noen her og der på gaten og på butikken osv, som Else Kåss Furuseth, Jan Eggum, Dan Børge Akerø, Siv Jensen, Linnea Myhre, Christer Falck... Og så husker jeg ikke flere.

Endret av vix.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, har møtt en del kjendiser. Altså ikke bare sett de, men hilst på dem, småsnakket osv.

Noen av de jeg har møtt er bl.a Jackie Chan, Metallica, Bastille, Chris Medina, Offspring, Will Smith og sønnen, Ylvis-brødrene

Og jeg skal visstnok ha lekt med Chris Hemsworth når jeg var liten, men det er ikke noe jeg husker selv, men blitt fortalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamie Dornan, Liam Payne, Dustin Hoffman, Sarah Brandner, Nico Milliargo, sønnen til Jude Law spurte meg om fyr lol, Gok Wan, Esteban Grenero, Donald Glover, Lily Cole, Robb Stark-fyren og en haug med modeller. Føles naturlig etterhvert å se kjente tryner når man bor i London.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett og møtt noen norske og noen tyske fotballspillere. Der i blant min største helt Mats Hummels :biggrin:

Har også sett noen andre kjendiser, noen som jeg ikke husker navn på og som ikke er så kjent for meg.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har møtt Jay Z, Karpe Diem, Shawe i Madcon, Linn Skåber..og sett Leonardo DiCaprio, Miley, Rihanna, Shaggy.=) (+ sikkert fler jeg ikke kommer på:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robert Pattison spurte meg om fyr en gang i London og småpratet litt. Skjønte ikke hvem det var før etterpå. Aldri forstått hysteriet, men han var hyggelig.

og så har jeg møtt en skokk norske musikere, både store og middels kjente.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Alexander Rybak, Silje Nergård, Wenche Foss, Herborg Kråkevik, Jarl Goli, Ali Fuentes, Drillo, idol-Jorunn, Idol-Maren, Monica Csango...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Mange.

Kardashians. Channig Tatum. Cindy Crawford. Rihanna. +++ Har fortsatt kjendiser jeg har kontakt med, men de holder jeg for meg selv. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Alexander Rybak, Silje Nergård, Wenche Foss, Herborg Kråkevik, Jarl Goli, Ali Fuentes, Drillo, idol-Jorunn, Idol-Maren, Monica Csango...

Dette er ikke kjendiser, det er hverdagsfolk! Jarl Goli er naboen min..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Mange.

Kardashians. Channig Tatum. Cindy Crawford. Rihanna. +++ Har fortsatt kjendiser jeg har kontakt med, men de holder jeg for meg selv. :)

Ikke dele nei....takk for den.... :skratte: Mvh meeeeeeeeeeeget nysgjerrig....eller genuint interessert...det høres bedre ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Britney Spears.

Ellers har jeg møtt en god del norske kjendiser i jobben som journalist.

misunnelig.com :sjokkert::bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på gata (og noen av dem har jeg snakket med):
Alexander Rybakk
WigWam
A1
Kongen/dronningen
Kronprins Haakon og Mette-Marit
Det svenske kongeparet + Madeleine
Trinny og Susannah
Atle Antonsen
Rolf Kristian Larsen<3
Aylar Lie
Jon Arne Riise
John Carew
Elisabeth Carew
Steffen Iversen
Morten Gamst Pedersen
(+ flere fra fotballandslaget)
Ravi
Pernille Sørensen
Morten Ramm
Johan Golden
Joachim Rønning (ressigør)
Ole-Martin (fra 4-stjerners middag)
Morten Harket
Linn Skåber
Begge Ylvisbrødrene
Dorthe Skappel
Kristopher Schau
Ida Elise Broch
Didrik Solli Tangen

Sikkert flere.. men kommer ikke på noen fler nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Daniel (Storm i Hotel Cæsar), Gaute Ormåsen, han fyren som spiller Viggo i Hotel Cæsar, Christina Grimmie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er ikke kjendiser, det er hverdagsfolk! Jarl Goli er naboen min..!!

Så Jarl Goli må bo uti villmarken uten naboer for å bli ansett som kjendis?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Møtte på kronprinsen på en matbutikk for en stund tilbake. Jeg stod i taco-avdelingen, kikket etter rett saus til kjøttdeigen og dultet uvitende borti en kar og sa høflig "Unnskyld". Jeg snur meg så mot han og det går plutselig opp for meg hvem jeg har dultet i og roper igjen "UNNSKYLD!" (denne gangen høyt beklagelig vis...). Akk. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt og snakket med:

Atle Antonsen

Kristoffer Schaug

Espen Lind

Satyricon

Ailo Gaup

Immortal

Emperor

Mayhem

Fenriz

Samsaya

Siv Jensen

Bare møtt/sett:

Johan Golden (for ei klyse!)

Thomas Giertsen

Åge Sten Nilsen

Hvordan vet du at Johan golden er klyse om du kun har sett ham?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...